DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonów komórkowych marki Samsung oraz akcesoriów do nich - opinie, uwagi, pytania, itp.
 #407212  autor: TheSun
 28 maja 2010, 23:05
Witam


Kilka dnia temu, razem z moja dziewczyna zdaliśmy telefon do napraway, padł ekran dotykowy i masa innych rzeczy. Po 2 tygodniach, dzwoniac dowiedzialem sie, ze SERWIS odwowił naprawy gwarancyjnej ze wzgledu na ZALANA płyte głowna. Moja dziewczyna jest pewna, ze telefon nigdy nie był zalany, nie wpadł do wody ani nic z tych rzeczy.

Tutaj pojawia sie moje pytanie, co mozemy dalej zrobic,

Czy po prostu odpuscic i kupić nowy telefon? Czy jest mozna jakas jeszcze szansa na tych cwaniakow?

Rzecznik praw konsumenta? A moze cos innego?

Podkreslam, telefon był uzywany w sposób prawdiwłowy i nigdy nie miał hardcorowych przygod... Od jakiegos czasu były juz z nim problemy ale dopiero, gdy ekran padł postanowilismy to zgłosic.

Licze na porade.

Pozdrawiam

ps: Siec to PLUS
Ostatnio zmieniony 28 maja 2010, 23:07 przez TheSun, łącznie zmieniany 1 raz.

 #407215  autor: orson_dzi
 28 maja 2010, 23:12
Telefon był noszony w kieszeni podczas deszczu lub w kieszeni w miejscu, gdzie ciało mogło się nadmiernie pocić? Był używany podczas deszczu?
Zalanie jest udokumentowane jakimś zdjęciami?

To, że samsung zwraca telefon ze stwierdzeniem, że został zalany nowością żadną nie jest w sumie.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)

 #407217  autor: TheSun
 28 maja 2010, 23:18
Nie wiem jeszcze dokladnie jaka jest konkretna argumentacja odmowy, jutro idziemy po odbior telefonu. Warto poprosic o jakis konkretny kwitek lub dodatkowe pismo?

Czy telefon był uzywany podczas deszczu? Pewnie tak, ale napewno nei w takiej sytuacji, ze mniało by cos na niego padac. Mozna oczywiscie zawsze powiedziec ze telefon lezał blisko pachy i dlatego płyta głowna JEST ZALANA - no dajcie spokoj....

Pytam konkretnie, warto sie z tymi cwokami bawic czy sprawa jest bez szans? Ktos mowił o rzeczniku praw konsumenta ale czy on jest w stanie cos pomoc?

Pozdrawia
Paweł

 #407219  autor: orson_dzi
 28 maja 2010, 23:22
TheSun pisze:Warto poprosic o jakis konkretny kwitek lub dodatkowe pismo?
Wg mnie powinno tam znaleźć się odpowiednie zdjęcie, które pokaże, że telefon jest zalany.

Poszukaj w internecie, powinieneś znaleźć co najmniej kilka takich samych sytuacji.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)