Mojego samsunga w ciągu ostatnich 3 miesiacy odawałem 3 razy na gwarancje, za trzecim razem odmówili wymiany ( dwa razy wg. karty gwaranyjnej wymieniana była "taśma). 3 pieczatka to odmowa.
Uzasadnienie to : Stwierdzono uszkodzenie mechaniczne wyslwietlacza ( pekniety), obudowy, serwis odmawia przeprowadzenia naprawdy gwar. Mozliwa odpłatna 360zł brutto.
Do rzeczy, przy telefonie nigdy nie majstrowałem, uszkodzenie powstało w moim odczuciu bez mojej ingerencji. Na szybcie nie ma żadnych sladów po uderzeniu, rys czy innych zadrapan. Czuje sie troche oszukany, chciał bym poradzic sie ekspertów czy moge cos zwojowac czy po prostu odpuscic. Przesyłam linki, ktore serwis udostepnił.
http://img40.imageshack.us/f/2240377.jpg/
Licze na opinie.
Pozdrawiam