Dostałem odpowiedź na reklamację - w skrócie Plus zdebetował konto na prawie -190 pln, uniemożliwił korzystanie z usług a potem łaskawie przywrócił stan konta i pakiety, zablokował usługi wychodzące...Za te wszystkie błędy i syf ma zapłacić użytkownik .
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane 17.2.2021 r. informuję, że
zapoznałem się z opisaną sprawą. Reklamacja została częściowo
uznana.
Pana roszczenie dotyczące okresu ważności dla usług wychodzących
zostało uznane. W dniu 17.2.2021 r. godz. 15:55 nastąpiło nieprawidłowe
zablokowanie usług wychodzących. Odblokowanie usług wychodzących
nastąpiło po zasileniu przez Pana konta kwotą 5 zł w dniu 17.2.2021 r.
o godz. 17:46 wraz z przedłużeniem ważności konta dla usług
wychodzących do 17.2.2022 r. Przepraszam za zaistniałą sytuację i
wynikające z niej niedogodności.
Powyższe zasilenie zwiększyło wartość konta.
Zgodnie z zapisami Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych
przez POLKOMTEL sp. z o.o. - oferty Na Kartę wartość konta to określona
w złotych polskich kwota przeznaczona przez Abonenta Na Kartę na
korzystanie z Usług dostępnych dla Abonenta Na Kartę.
Informuję, iż na chwilę obecną ww. numer jest aktywny w ofercie Na
Kartę. Mając na uwadze powyższe zapisy wyjaśniam, iż niewykorzystana
wartość konta nie podlega zwrotowi w jakiejkolwiek formie, w tym na konto
bankowe. W okresie trwania Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych
z Polkomtel Abonent może wykorzystać wartość konta na usługi
telekomunikacyjne świadczone przez sieć Plus.
Tym samym Pana roszczenie dotyczące zwrotu dokonanego zasilenia konta
zostało odrzucone.