Witam, piszę dla potomnych. Od pewnego czasu na danych z sieci komórkowej był problem z usługą Apple Music na telefonie IPhone. Dostawałem komunikat: "Połączenie sieciowe zostało utracone". Okazuje się, że TMobile włączył na moim numerze usługę "Ochrona w Sieci" - https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specja ... na-w-sieci. Wyłączenie tej usługi pomogło w przywróceniu prawidłowego działania Apple Music.
- Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
domdee: rozwiń dalej - sami tą usługę włączyli? Jaką masz ofertę w T-Mobile? Czy masz włączoną formę opłacania subskrypcji do rachunku w T?
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam