DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #798212  autor: Spioszek
 24 kwie 2015, 17:52
Możecie się dzisiaj zalogować do konta na Play24?

Pytam ponieważ wczoraj wszystko działało, a dziś nie idzie się zalogować.
Co ciekawe pod konto miałem podpięte numery z rodziny i ich logowanie działa, a mój numer jest wykasowany z tej listy.

Dając przypomnienie hasła na telefon, dostaję komunikat że konto nie istnieje.

Dajcie znać czy to jakaś awaria czy tylko mnie ten pech spotkał.
 #798213  autor: p2225
 24 kwie 2015, 18:23
u mnie nie ma problemów. Normalnie loguje.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #798228  autor: Spioszek
 24 kwie 2015, 20:30
Wygląda to tak jakby ktoś lub coś skasowało mi konto na play24
 #798230  autor: forum_tg
 24 kwie 2015, 20:35
bez problemu kolego (i rano i w tej chwili)
 #798233  autor: p2225
 24 kwie 2015, 21:11
to próbuj założyć nowe konto i jeśli pokaże, że numer jest już przypisany do innego konta to dzwoń/pisz do BOK.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #798234  autor: Spioszek
 24 kwie 2015, 21:12
Spokojnie poczekam, napisałem do RBM na emaila, dostałem numer sprawy.
Ogólnie do poniedziałku z tym wytrzymam, przeważnie kodami sobie sprawdzam wszystko, ale miło zobaczyć biling czy chociażby na jednej tablicy wszystkie pakiety.


Update 29.04.2015r
Problem zażegnany dzisiaj zostało mi przywrócone konto na Play24, konsultant nie wie co się stało że mi wyrzuciło z systemu konto.
Był też problem, ponieważ na ten adres email co było wcześniej konto, nie można było utworzyć nowego konta, na szczęście po chwili oczekiwania, konsultant ręcznie utworzył mi konto i już mogę się logować :).
 #863262  autor: micial
 25 kwie 2016, 13:16
Awaria play24 od kilku dni, po kliknięciu na zakładkę połączenia wyskakuje
"W działaniu serwisu wystąpił błąd. Informacja o błędzie została przez nas zarejestrowana."

a przy próbie zmiany numeru zarządzanego na inny ze zdefiniowanych
"Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z Obsługą Klienta."

Wg infolinii oczywiście nie mają problemów ;) , ale po zacytowaniu komunikatów przyznali, że im ludzie to zgłaszają.
 #869721  autor: sumix
 06 cze 2016, 07:10
Dzisiaj rano u mnie to samo. Nie moge sie zalogowac i numer nie istnieje.
 #869739  autor: sumix
 06 cze 2016, 08:49
Skasowali mi konto glowne z wszystkimi powiazanymi numerami. Kur...two :(
 #875558  autor: goldenmen
 06 lip 2016, 22:30
Wewnętrzny błąd serwera - serwer napotkał niespodziewane trudności, które uniemożliwiły zrealizowanie żądania.

takie coś mi wyskakuje łącząc się z play24 a loguje mnie tylko do mój profil i to mi wyskakuje
 #875581  autor: bed
 07 lip 2016, 00:14
U mnie na laptopie (Firefox) dzieje się to samo, za to przez telefon bez problemu loguje na 24.play.pl (przez Google Chrome'a).

B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
 #1104313  autor: tytan1
 07 paź 2020, 12:00
dzisiaj awaria od godzimy ni działa , a przez aplikacje też doładowania nie działają
 #1105499  autor: pytajmierz
 24 paź 2020, 09:19
Nie działa u mnie play24 od wczoraj, nie można zobaczyć, aktywować pakietów itp.
Jest to na nowym numerze, aktywowanym wczoraj z mailem.
 #1106539  autor: Dorotea
 13 lis 2020, 15:45
Od wczoraj nie mogę zalogować się: The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.
 #1106541  autor: Remington
 13 lis 2020, 16:13
Przeglądarka czy aplikacja? Przez www logowałem się dzisiaj ok. 12-tej bez problemu (i teraz też). W trybie incognito próbowałaś?
 #1106670  autor: Adriaan02
 14 lis 2020, 23:43
Dorotea pisze:
13 lis 2020, 15:45
Od wczoraj nie mogę zalogować się: The requested URL was rejected. Please consult with your administrator.

U mnie było tak samo, pomogło wyłączenie programu AdGuard i wtyczki w przeglądarce. Jeśli masz jakiś program do blokowania reklam lub wtyczkę w przeglądarce, sprawdź po ich wyłączeniu.