Witam
Posiadam Mikrotik LHG + modem LTE18.
Pare miesięcy temu, bez żadnej przyczyny straciłem dostęp do interfejsu ip (192.168.188.1)
Także połączenie przez winbox przestało działać.
Router poza tym wydaje się być ciągle sprawny, internet działa, ale kompletnie nie mam możliwości nic sprawdzić ani skonfigurować.
Reset (trzymam guzik przy włączaniu przez 10 sekund) nie pomaga.
Bardzo proszę o jakieś wskazówki jak nawiązać kontakt z routerem.
Posiadam Mikrotik LHG + modem LTE18.
Pare miesięcy temu, bez żadnej przyczyny straciłem dostęp do interfejsu ip (192.168.188.1)
Także połączenie przez winbox przestało działać.
Router poza tym wydaje się być ciągle sprawny, internet działa, ale kompletnie nie mam możliwości nic sprawdzić ani skonfigurować.
Reset (trzymam guzik przy włączaniu przez 10 sekund) nie pomaga.
Bardzo proszę o jakieś wskazówki jak nawiązać kontakt z routerem.