Po kontakcie z infolinią 10 minut wpadło szybciutko
- Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
Taką załapałem zasadę, ale na jednym numerku mam uzbierane troszkę minut z kodu czwartkowego, więc szkoda, żeby przepadło
Kod z soboty 12 stycznia zamiast 50 MB daje 10 SMSów. Ich system chyba żyje własnym życiem.
Tak jest "od zawsze", że sobotni kod wpisany w niedzielę daje 10 SMS. Z tym że od jakiegoś czasu potem są problemy z aktywacją poniedziałkowych SMS-ów, jeśli dodatkowych 10 dostanie się w niedzielę za kod z soboty.
LuiN pisze:Desktopowa wersja Telepolis to ostatnia rzecz na której się skupiamy.
Jak będzie z kodem na 10 SMS jutro 22.04.19 w "lany poniedziałek" ? Sprawdzałem *106# i termin ważności dla zgromadzonych SMS się nie przedłużył.
Też macie problemy z dzisiejszym kodem na 10 min ? Po wysłaniu SMS, tak po 7-ej rano, żadnej reakcji potwierdzenia zwrotnego o przyjęciu do realizacji. Po 40 min. wysyłam drugi raz, za 20 min, zwrotnie "Błąd techniczny, przepraszamy. Spróbuj ponownie" Próbuję ale komunikaty te sam. Sprawdzenie *106# nie potwierdza przyznania 10 min.
edit 10:17 Już się ruszyło, sms przyszły i 10 min. przyznane
edit 10:17 Już się ruszyło, sms przyszły i 10 min. przyznane
Poniedziałkowy (17.02.2020) kod na SMS-y dzisiaj (19.02.2020) wracał z komunikatem o przekroczeniu dozwolonej liczby aktywacji.
U mnie dzisiaj na 4 numerach wszystko weszło szybko i bez problemu
Czyszczą GB w Fakcie.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
w ubiegłym roku nie pomogłobabciagienia1p pisze: ↑21 mar 2020, 10:52Podobno ma pomóc oficjalne zgłoszenie reklamacyjne przez infolinię. Zobaczymy.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
U mnie tak samo - wysłałem smsa z kodem na 50MB, ważność tylko do piątku 23:59. Rozpocząłem chat przez apkę play24, opisałem sprawe i dostałem info, ze pakiet jest ważny 7 dni i dzień aktywacji już się nalicza jako pierwszy dzień i to 100% poprawnie, ze pakiet jest ważny tylko do piątku 23:59.
Gdy napisałem, że po wysłaniu smsa w sobote pakiet był zawsze waznym do nastepnej soboty do 23:59 to... zobaczyłem po chwili info, ze chat został zakończony i chcą, żebym wystawił ocenę Konsultantowi :/
Czyli to taki ładny sposób na powiedzenie "wypier*****, jak cos nie pasuje to aktywuj płatny pakiet"
gdy nie wiadomo o co chodzi, to... wiadomo o co chodzi
Gdy napisałem, że po wysłaniu smsa w sobote pakiet był zawsze waznym do nastepnej soboty do 23:59 to... zobaczyłem po chwili info, ze chat został zakończony i chcą, żebym wystawił ocenę Konsultantowi :/
Czyli to taki ładny sposób na powiedzenie "wypier*****, jak cos nie pasuje to aktywuj płatny pakiet"
gdy nie wiadomo o co chodzi, to... wiadomo o co chodzi
Mi tam pomogło w zeszłym roku i teraz24bis24 pisze: ↑21 mar 2020, 11:52w ubiegłym roku nie pomogłobabciagienia1p pisze: ↑21 mar 2020, 10:52Podobno ma pomóc oficjalne zgłoszenie reklamacyjne przez infolinię. Zobaczymy.
W zeszłym roku to by tylko zaszkodziło odebranie tych 50Mb .
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
[quote
Mnie pomogło. Po wczorajszej reklamacji, dzisiaj rano pojawił się prawidłowy termin ważności - 28 marca 2020 23:59:59.
[/quote]
Ja nie reklamowałem, a dziś data 28,03, ale godzina 22:59:59.
Mnie pomogło. Po wczorajszej reklamacji, dzisiaj rano pojawił się prawidłowy termin ważności - 28 marca 2020 23:59:59.
[/quote]
Ja nie reklamowałem, a dziś data 28,03, ale godzina 22:59:59.
U mnie reklamacja telefoniczna na 4 numerach - przedłużono do 28.03 godz. 23:59:59...
Heh, wczoraj zauważyłem, że data waznosci pakietu została przestawiona na 28.03.2020 godz. 22:59:59 i myslalem, ze to jednak dzieki temu chatowi przez apkę, no ale teraz widze, ze nie miało to znaczenia, bo Ci, ktorzy ani nie dzwonili ani nie pisali tez mają wydłużony pakiet tak samo do 22:59 (a nie do 23:59, no ale nie ma to znaczenia bo przeciez w najbliższą sobote rano i tak sie go przedłuży kolejnym pakietem 50MB)
wum pisze: Ja nie reklamowałem, a dziś data 28,03, ale godzina 22:59:59.
babciagienia1p pisze: Masz rację. Rzeczywiście godzina 22:59:59. Być może to nie jest efekt mojej indywidualnej reklamacji, tylko poprawili wszystkim systemowo.
Dopiero teraz przeczytałem Wasze posty i sprawdziłem jak u mnie jest na 3 numerach. Więc wszędzie data 28.03.2020 i godz. 22:59:59.babciagienia1p pisze: Chyba wszyscy, wysyłający dzisiaj kod na 50MB, dostali przedłużenie na +6 dni do 27 marca zamiast +7 dni do 28 marca.
Pamiętam, że sprawdzałem datę ważności (nie zwracając uwagi na godzinę) i była OK 28.03.2020 ale było to dopiero wieczorem (kody wysyłałem z rana a przychodzące 3szt. od razu skasowałem). Pamiętam, że byłem nawet zdziwiony, że przyszedł dodatkowy 4-ty SMS. No ale teraz wiem co było grane i dlaczego ten SMS: zrobili korektę systemowo ale znowu z bykiem.
ps. podczas poprzedniej wtopy o której pisze 24bis24, straciłem ~1GB i od tego czasu sprawdzam daty.