DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
 #1155431  autor: KC-KARLOS
 05 sie 2023, 21:17
Informuje, że mój eSIM został wyłączony o północy z 4 na 5go sierpnia (zgodnie z okresem rozliczeniowym - do 4go dnia miesiąca kalendarzowego). eSIM działał dokładnie 100 dni.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1157966  autor: DyndaS
 28 wrz 2023, 21:45
Mam na telefonie jako druga karta tylko do neta.

Niby jestem w zasięgu 5G wedle ich mapy, ale transfery są po prostu słabe. 2-4x gorzej niż w przypadku play.

Też miałem chwilę na próbę tą ofertę ich z zewnętrzną anteną, to zamontowana na balkonie w ciągu dnia dawała te w granicach 100 Mbit/s, a w nocy nawet i 200 potrafiło się pojawić.

Teraz test zrobiony z tym e-sim, to mam 23 Mbit/s. Najwięcej mi się wczoraj w nocy udało uzyskać to 80 Mbit/s.

Ogólnie to słabo powiem...

Play jak sprawdzałem z tydzień czy dwa temu późnym wieczorem, to miałem 150 Mbit/s.

Mam ustawione 5G jako "zalecane", ale chyba przełączenie tego aby olało 5G i szukało LTE nic nie da.
 #1157980  autor: babciagienia1p
 29 wrz 2023, 01:35
@DyndaS
babciagienia1p pisze:
29 wrz 2023, 01:28
...Co do prędkości w T-Mobile, wszystko zależy od lokalizacji, ale niestety - w większej skali - sieć T-Mobile ostatnio sparszywiała i w moim subiektywnym rankingu W4 stoczyła się na czwartą pozycję w kategorii prędkości transmisji.
Wymuszanie "tylko LTE" - w moich lokalizacjach - nic nie daje. Dotychczasowe "5G" w T-Mobile jest chwytem marketingowym i powoduje niewielki wzrost prędkości.
 #1158434  autor: KC-KARLOS
 09 paź 2023, 09:05
adbadbad: czyli około 100 dni, tak jak pisałem poprzednio.
Jest zazwyczaj około tydzień aktywacyjny, gdzie lądujemy w trwający okres rozliczeniowy, następnie mamy 3 pełne okresy rozliczeniowe.

Przypominam, to abonament, z zerową opłatą.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1161809  autor: mateo1995
 19 gru 2023, 07:21
Czy e-sim z tym nielimitowanym internetem może być ciągle odnawiany na tym samym telefonie i dla tej samej osoby?
Czy można go udostępniać z telefonu na laptopa? Myślicie, że ta promocja będzie ciągle dostępna w najbliższym czasie?

Zastanawiam się nad zakupem telefonu z esim głównie aby z tego korzystać a do rozmów i smsów może TuBiedronka z pakietem za 5zł.
 #1161815  autor: KC-KARLOS
 19 gru 2023, 09:24
mateo1995: możesz do tego samego telefonu instalować eSIM. Oficjalnie miała to być opcja 1 eSIM dla 1 osoby, ale z tego co wiem można po zakończeniu ok. 100 dni testów (3 miesiące + kilka dni do zamknięcia pełnego okresu rozliczeniowego abonamentu) zamówić kolejną kartę. Wszystko się rozchodzi o weryfikację płatniczą, przez którą Abonent przechodzi, biorąc tą ofertę (to abonament). Nawet osoba, która jest czysta i wydolna z opłatami, może dostać odmowę.
Można, tethering nie jest zakazany, ale... możesz oberwać lejek 16 kbps ze względu na złamanie regulaminu świadczenia usług - operator może wedle uznania stwierdzić zbyt wysokie zużycie danych lub zagrożenie obciążeniu sieci (szczegóły w zapisach RUŚT).
Promocja testów z eSIM trwa do odwołania, w każdej chwili T może ją zamknąć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1170294  autor: KC-KARLOS
 26 kwie 2024, 14:29
Drodzy, od środy 24.04.2024 T-Mobile ograniczył czas działania darmowego testu internetu bez limitu danych i prędkości - z trzech do 1 miesiąca!
Szczegóły: https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specja ... -karta-sim
Regulamin: https://www.t-mobile.pl/c/_bffapi/webcm ... ad0a3ce90d

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1172374  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 04:47
@Ciupaga
Używam od ponad roku na dwóch PESEL-ach. Nie zauważyłam żadnych problemów. Zgoda na weryfikację w BIK-u jest standardem przy abonamentach a to jest właśnie abonament.
Faktycznie w regulaminie są zapisy o opłatach cennikowych w taryfie T-DATA, ale jednocześnie od początku T-Mobile deklaruje wygaszenie numeru po okresie próbnym (obecnie jeden miesiąc) i robi to szybko. Nie da się zlecić przeniesienia numeru do innego operatora po wygaśnięciu wychodzących. Trzeba zrobić to najpóźniej w ostatnim dniu ważności. Termin może być do przodu.
Ostatnio zmieniony 31 maja 2024, 04:50 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1172376  autor: babciagienia1p
 31 maja 2024, 05:06
@Ciupaga
1) Wystarczy samo zlecenie w ostatnim dniu ważności. Podobno operator-biorca widzi wygaszenie numeru (więcej niż https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug) - hmmm... czy to prawda? Termin może być do przodu. We wniosku - abonament i/lub po zakończeniu promocji (w zależności od operatora). Przy przenoszeniu zdalnym, pojawia się problem na urządzeniach, które nie odbierają SMS-ów (np. iPady). Można go obejść, przenosząc do operatora umożliwiającego MNP przez infolinię (np. a2, Viking). W salonach SMS nie jest potrzebny, o ile obsługa nie ściemnia...

2) Przez pierwszy rok darmowa eSIM z NL-em była na trzy miesiące. T-Mobile nie szasta danymi. Nie widzę jakiegokolwiek spamu, również wewnętrznego, z wyjątkiem kilku e-maili informacyjnych i prośby o ocenę, ale karty są w urządzeniach odpornych na spam, zaś podany e-mail jest technicznym :smt035 . Po przeniesieniu do innego operatora też nie mam jakiegokolwiek spamu. Zapis o śledzeniu ruchu jest zabezpieczeniem przed nadużyciami. W końcu to prawdziwy nielimitowany internet pedzinowy ...
Ciupaga pisze:
31 maja 2024, 04:49
...Jak termin może być do przodu? Np Esim mam ważny do dziś. Dziś składam wniosek o przeniesienie z terminem np za miesiąc? I to przejdzie?
Składałam wnioski z terminem na około tydzień do przodu, biorąc zakładkę na abonamentowy okres rozliczeniowy. Nie mogłam go dokładnie poznać, bo ze względu na nieodbieranie SMS-ów, nie dopisywałam numerów do apki Mój T-Mobile. U opa-biorcy - do kontaktu - podawałam inny numer - działający. Numery, bez problemów, przenosiły się już po ich niby-wygaśnięciu, więc zakładam, że na miesiąc do przodu też da się. Przenosiłam tylko te fajne...
 #1172780  autor: babciagienia1p
 05 cze 2024, 06:30
@Ciupaga
Bardzo możliwe, że zastrzeżenie jest powodem, bo darmowa eSIM jest w taryfie abonamentowej i nie mogą zweryfikować Twojej zdolności płatniczej.
Zadzwoń na numer 608 900 110 albo skontaktuj się przez czat https://www.t-mobile.pl/c/kontakt i zapytaj o szczegóły.
-----------Edycja_1-----------
Możesz też wejść do MObywatela i sprawdzić czy ktoś dowiadywał się o Twój PESEL.