@Ciupaga
1) Wystarczy
samo zlecenie w ostatnim dniu ważności. Podobno operator-biorca widzi
wygaszenie numeru (więcej niż
https://bip.uke.gov.pl/numeracja/dostawca-uslug) - hmmm... czy to prawda? Termin może być do przodu. We wniosku -
abonament i/lub
po zakończeniu promocji (w zależności od operatora). Przy przenoszeniu zdalnym, pojawia się problem na urządzeniach, które nie odbierają SMS-ów (np. iPady). Można go obejść, przenosząc do operatora umożliwiającego MNP przez infolinię (np. a2, Viking). W salonach SMS nie jest potrzebny, o ile obsługa nie ściemnia...
2) Przez pierwszy rok darmowa eSIM z NL-em była na trzy miesiące. T-Mobile nie szasta danymi. Nie widzę jakiegokolwiek spamu, również wewnętrznego, z wyjątkiem kilku e-maili informacyjnych i prośby o ocenę, ale karty są w urządzeniach odpornych na spam, zaś podany e-mail jest
technicznym . Po przeniesieniu do innego operatora też nie mam jakiegokolwiek spamu. Zapis o śledzeniu ruchu jest zabezpieczeniem przed nadużyciami. W końcu to prawdziwy nielimitowany internet
pedzinowy ...
Ciupaga pisze: ↑31 maja 2024, 04:49
...Jak termin może być do przodu? Np Esim mam ważny do dziś. Dziś składam wniosek o przeniesienie z terminem np za miesiąc? I to przejdzie?
Składałam wnioski z terminem na około tydzień do przodu, biorąc zakładkę na abonamentowy okres rozliczeniowy. Nie mogłam go dokładnie poznać, bo ze względu na nieodbieranie SMS-ów, nie dopisywałam numerów do apki Mój T-Mobile. U opa-biorcy - do kontaktu - podawałam inny numer - działający. Numery, bez problemów, przenosiły się już po ich niby-wygaśnięciu, więc zakładam, że na miesiąc do przodu też da się. Przenosiłam tylko te
fajne...