DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 44 z 45
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
 #1173842  autor: MariuszY
 25 cze 2024, 08:45
Czy zna ktoś z Was przypadek, żeby na karcie z aktywnym pakietem BEZLIMIT 35GB kumulacja pula danych (36700160KBYTES) stała w miejscu pomimo aktywności danych mobilnych?
Trafiła mi się taka sytuacja na numerze przeniesionym, że mimo braku innych pakietów internetowych, mimo wykazywania transmisji w systemie billingowym, wielkość pokazywana jako pozostała do wykorzystania ilość danych z pakietu pozostaje bez zmian :D
Nie to żebym się skarżył, tylko znając różne przypadłości Plusa, czy to możliwe mieć włączoną transmisję danych bez ograniczeń i nie mieć żadnej informacji o tym pod *121#, *136# oraz w aplikacji?
Oczywiście żadna kasa z konta nie schodzi, a sytuacja trwa już kilka dni (prawie 10GB zmierzonego transferu).
 #1173852  autor: KC-KARLOS
 25 cze 2024, 10:32
Tak, jak pisałem wcześniej, odpowiedzialnym za taki stan rzeczy jest... "wieczysty" pakiet GB pod *136# z promocji typu 6400 itp, która może się uruchomić wraz z promocyjnym no-limitem. One schodzą jako pierwsze, powodując niezjadanie środków z innych pakietów.
Możliwe jest też zawieszenie rozliczania środków, często ma to miejsce. Niestety, to potem się mści padaką internetu w nocy na kilka godzin.
Dobrą wiadomością jest to, że to pakiet z kumulacją, więc odnawianie Bezlimitu będzie sumować niewykorzystane GB na następne miesiące pod saldo *121# - uwaga, znając zapchaną platformę billingową wszystko może się zdarzyć.

Ja miałem sytuację w Plushu mając włączoną usługę "nielimitowany internet" korzystałem z niego nie 24 a 48 godzin. Numer też był przenoszony z innej sieci.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1173934  autor: MariuszY
 26 cze 2024, 07:10
babciagienia1p pisze:
25 cze 2024, 09:08
@MariuszY
Jeśli nie masz żadnych zapomnianych pakietów za polecenie, klubu kibica lub blikomanii, faktycznie sytuacja jest dziwna...
Zapomnianych pakietów nie mam - o wszystkich uruchamianych wcześniej wiem i wszystkie one zostały wcześniej skonsumowane - Ukraina 10GB, za polecenie 5GB, klub kibica 25GB = 40GB. Wszystkie one widoczne były/są w aplikacji i pod kodami ussd. Wszystkie one zostały wyzerowane. Natomiast dane z pakietu Kumulacja przypisanego do Bezlimitu 35GB stoją w miejscu, chociaż w billingu ruch jest wykazywany.
KC-KARLOS pisze:Tak, jak pisałem wcześniej, odpowiedzialnym za taki stan rzeczy jest... "wieczysty" pakiet GB pod *136# z promocji typu 6400 itp, która może się uruchomić wraz z promocyjnym no-limitem. One schodzą jako pierwsze, powodując niezjadanie środków z innych pakietów.
Możliwe jest też zawieszenie rozliczania środków, często ma to miejsce. Niestety, to potem się mści padaką internetu w nocy na kilka godzin.
Promocji 6400, 4800, ani żadnej innej w typie "12 razy po..." nie uruchomiłem do tej pory i żadna nie jest widoczna jako włączona. Formalnie neta mam tylko z pakietu BEZLIMIT 35GB kumulacja, a ten nie wykazuje zużycia. Zawieszenie rozliczania - w sumie to możliwe. Dowiem się jeśli uda mi się zużyć te 35GB z bezlimitu przed aktywacją innej usługi internetowej (co może być trudne).
 #1174279  autor: babciagienia1p
 02 lip 2024, 16:46
@Pawelek0787
W żadnej.
Najtaniej jest w Prosto na Kartę. RWK tylko za samo doładowanie 5,- zł. Złotówki zostają na koncie.

Przeniesienie nie ma żadnego znaczenia.
Nie zmieniaj taryfy przed końcem trzech bezpłatnych BL-ów. Pytanie jak zachowają się wieczyste po zmianie taryfy?
Którą wersję wieczystych zamierzasz aktywować? 6400/4800/2000/1500?
Może trzy albo dwie? ;-)

---------------Edycja_1-----------------
Przed kupnem RWK w Nowym Plushu możesz dostać 5,- zł za zgody marketingowe. Wtedy RWK wyjdzie taniej...
 #1174298  autor: Pawelek0787
 02 lip 2024, 23:08
Nie zmieniaj taryfy przed końcem trzech bezpłatnych BL-ów. Pytanie jak zachowają się wieczyste po zmianie taryfy?
Którą wersję wieczystych zamierzasz aktywować? 6400/4800/2000/1500?

Niestety nic z tego nie rozumiem :D BL, wieczyste, co to? :D
Wychodzące mam ważne do jutra, tj. 03.07 :)
 #1174305  autor: babciagienia1p
 03 lip 2024, 00:18
Pawelek0787 pisze:
02 lip 2024, 16:40
Numer jest przeniesiony z innej sieci miesiąc temu.

Jakim cudem dostałeś tylko miesiąc ważności konta po przeniesieniu?
Powinno być 97 dób (2328 godzin) od automatycznej aktywacji karty w dniu przeniesienia. Gdyby bonus po przeniesieniu nie zadziałał, miałbyś 360 godzin ważnosci (15 dób).
Coś tu nie gra. Sprawdź jeszcze raz kodem *100#. Wróć z informacją, z podaniem dokładnej godziny ważności. Może miałeś 360 godzin, ale przedłużyłeś bezpłatnym BL-em?

Nie martw się, jeśli za chwilę (około godz. 01:49) stracisz ważność na wychodzące. Podniesiesz się. Damy radę...
 #1174373  autor: babciagienia1p
 03 lip 2024, 21:48
@Pawelek0787
W takim razie, jak najszybciej, wyślij SMS o treści ZGODA na numer 80066. Dostaniesz 5,- zł na konto promocyjne.
Sprawdź kodem *100# ile masz złotówek na koncie głównym. Suma na koncie głównym i promocyjnym powinna wynosić minimum 10,-zł. W razie potrzeby doładuj za 6,- zł.
Wcześniej aktywuj promocję 4 doładowania i gratis SMS-em o treści START na numer 8844.

Wróć z informacją o sytuacji.
Jak doprowadzisz do sumy stanów minimum 10,- zł, zastosuj kod USSD *121*11*365#.
Ostatnio zmieniony 04 lip 2024, 05:33 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 2 razy.
 #1174376  autor: babciagienia1p
 03 lip 2024, 22:08
@Pawelek0787
To jak długo już jesteś bez działań po przeniesieniu? Mniejsza o to... W takim razie, szybko:
1) wyślij SMS ZGODA na numer 80066
2) wyslij SMS START 8844
3) doładuj za 6,- zł
4) wyślijj kod USSD *121*11*365#
i wracaj z informacją.
 #1174679  autor: babciagienia1p
 08 lip 2024, 16:45
Prawdopodobnie wajchowy robi zdalnie. Jest gorąco, więc wymknął się nad wodę, a przy wajchach zostawił niedoświadczonego substytuta. AI?

Widziałam już różne numery, ale zawsze dodatkowe paczki wpadały po reklamacjach i w czasie aktywnych pakietów BL. Tymczasem dzisiaj wpadło czwarte 400 GB z 4800 na numerze, który działał bez zacięć. Ostatni BL skończył się 11 czerwca 2024, trzecia - ostatnia regulaminowa - paczka była 8 czerwca 2024. Dzisiaj jest czwarta...
 #1174924  autor: KC-KARLOS
 12 lip 2024, 11:59
Promocja starterowa Plusha i Plusa.
Przy zakupie startera i jego jednoczesnej rejestracji na stacji MOL Polska (dawniej Lotos Paliwa), dostajemy możliwość zakupu doładowania Plusa o wartości 10 zł za jedyny 1 grosz! Promocja trwa do końca lipca lub wyczerpania starterów.
Lista stacji >> https://mapastacji.molpolska.pl/

Źródło: https://www.plus.pl/news/art-9000-letni ... h-na-karte

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175311  autor: pingpong123a
 19 lip 2024, 23:51
Plus zmienił regulamin promocji „Miesiąc za Darmo” w Elastycznej, doładowanie za 10 zł nie jest już wymagane. Najbardziej tajemniczy jest punkt:
W celu skorzystania z Promocji Abonent musi:
1) ... zakupić starter objęty Promocją, w dedykowanych sieciach sprzedaży i aktywować kartę SIM;
Napis na starterze ma znaczenie?
Regulamin: https://api.plus.pl/file/files/file/reg ... 240406.pdf
 #1175316  autor: KC-KARLOS
 20 lip 2024, 00:37
pingpong123a: ma znaczenie, bo mogą zawierać różne taryfy. Promka jest dla taryfy Elastycznej, szukaj starterów z napisem "6400 GB" i "w tym 900 GB na start". Ten starter jest wytypowany.
Obrazek

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1175379  autor: kotlecik
 21 lip 2024, 13:42
Pomocy...mam problem z wyłączeniem pakietu 5 gb na 5 dni,może ktoś coś zaradzi (infolinia odpada)

Miesiąc temu zamówiłem pakiet 5 gb na 5 dni,po 5 dniach przedłużyło mi automatycznie.Gdy kończyła się ważność to chciałem wyłączyć,niestety nie da rady,automatycznie pobierało mi 5 zł co 5 dni aż do wyczyszczenia konta.Wczoraj gdy już dostałem wiadomośc,że pakiet nie został włączony bo skończyły się środki,doładowałem konto za 30 zł i znowu mi pobiera.
Próbowałem wyłączyć wpisując dwa kody ze strony,dostaję komunikat zlecenie przyjęte do realizacji,natomiast w smsie zwrotynym jest informacja " Usluga niedostępna, 1.sprawdź czy masz wymagane środki,2.czy usługa nie wyklucza się z inną usługą,3.czy spełnione są warunki promocji.Próbowałem wyłączyć przez aplikację,też nie działa.
Czytałem regulamin tej usługi i nic nie wywnioskowałem jaki jest powód,z promocji na koncie mam tyko rok ważności konta,i jakiś czas temu dostałem darmowe 25 gb z promocji olimpijskiej.Z góry dziękuję za pomoc.
 #1175380  autor: KC-KARLOS
 21 lip 2024, 13:46
kotlecik: czy to jest pakiet cykliczny z kumulacją czy bez? Bo teraz są 2 wersje tychże pakietów.
Jeśli masz 5 GB co 5 dób kumulacja - dezaktywujesz kodem *136*00*9343#
A gdy to wersja zwykła: *136*00*0005#
Daj koniecznie znać który kod zadziałał.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 44 z 45
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45