Jak aktywowałąś SZKOLa to było wszystko zgodne z tym co dostałaś w odpowiedzi:
... Środki zostaną przywrócone i zsumowane z nowym pakietem GB w sytuacji, gdy Usługa zostanie skutecznie odnowiona w jednej z kolejnych prób w okresie 93 dni lub gdy Pani włączy inną wersję Usługi w opcji jednorazowej lub cyklicznej.
a dopiero później po zablokowaniu NL znikły.
Pytam, żeby wiedzieć co reklamować.
Czy jest w aplikacji widoczny guzik zwrotu. Może być na szaro, gdy nie żadnego NL odchaczonego. Można zaznaczyć taki, żeby brakowało złotówek do aktywacji najlepiej cyklicznego wtedy nie wyskakuje błąd.
Co reklamowałaś:
a) Brak przywrócenia zamrożonych GB przez SZKOŁĘ.
czy
b) Brak zamrożonych GB po zawieszeniu NL przedłużonego przez SZKOŁĘ
i jeszcze dochodzi możliwość reklamacji zmiany rodzaju NL
c) czy NL cykliczny jest zawieszony, jak nie to to też reklamujemy.
Reklamacja może być krótka.
Dotyczy nr 123456789
Przywróciłam zawieszony cykliczny NL przez aktywację promocji
Powrót do szkoły.
Kolejne zawieszenie usługi cykliczne NL spowodowało jej wyłączenie i utratę GB.
Proszę o przywrócenie usługi cyklicznej NL (może być w stanie zawieszenia) oraz utraconych GB (mogą być zamrożone).