DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 14 z 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23
 #1147002  autor: KC-KARLOS
 03 kwie 2023, 15:56
babciagienia1p: proszę, czytaj uważnie posty.
W odpowiedzi na reklamacje zapewniono, ze minuty będą ważne do 30 czerwca 2023.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147003  autor: darekka
 03 kwie 2023, 16:09
mi dano do końca czerwca ale jeśli ktoś nadal ma 31dniową ważność minut to po doładowaniu powinny regulaminowo się przełuzyc-jak tak się nie stanie to niestety reklamacja będzie konieczna

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147005  autor: R.Mandano
 03 kwie 2023, 16:35
Karlos20 pisze:
03 kwie 2023, 15:56
babciagienia1p: proszę, czytaj uważnie posty.
W odpowiedzi na reklamacje zapewniono, ze minuty będą ważne do 30 czerwca 2023.
Ale konkretnie - kto cię zapewniał :?: Ktoś się podpisał z nazwiska i stanowiska, czy jakiś wystraszony Konsulek z czatu, zmęczony weekendowym atakiem Chomików Biznesu :?:
:wink:
 #1147007  autor: darekka
 03 kwie 2023, 16:47
Dzwonił BOK spod 510100100 w sprawie reklamacji, Pani przedstawiła się z imienia i nazwiska oraz poinformowała ze dzwoni z sprawie reklamacji aby potwierdzić pełne jej uznanie(minuty wpadły w sobote na czacie po oficjalnie złożonej reklamcji w piątek),pogadaliśmy jak planują podchodzić do sytuacji, o zmianie regulaminu i o tym że reklamacje będą rozpatrywane pozytywnie, dodatkowo potwierdziła ważność minut do 30 czerwca.
Dodatkowo smsem również potwierdzono rozpatrzenie pozytywne reklamacji, przyznanie minut i ich ważność do 30 czerwca.

P.S. mozę nagranie mam jeszcze dołożyć abyś uwierzył ?

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147008  autor: R.Mandano
 03 kwie 2023, 17:00
darekka pisze:
03 kwie 2023, 16:47
...pogadaliśmy jak planują podchodzić do sytuacji, o zmianie regulaminu i o tym że reklamacje będą rozpatrywane pozytywnie ...

Doprawdy :?:
Pani z działu reklamacji gadała z Chomikiem o planach Orange względem reklamacji innych Chomików :?:
:wink:

Karlos - jako człowiek mocno zorientowany w pomarańczowych procedurach - możesz potwierdzić, że pracownicy Orange są tacy wylewni w służbowych rozmowach w czasie wykonywania swojej pracy :?:
:-D
 #1147010  autor: darekka
 03 kwie 2023, 17:34
zamiast dyskutować z konsulem napisz, ze składasz reklamacje i niech pisze leń, że podczas obowiązywania starego regulaminu włączyć chciałeś promocję(kiedy i jak np.smsem), bo sie na nią łapałeś wedle jego warunków i oczekujesz włączenia pakietu zgodnie z zapisami tegoż regulaminu w wersji z chwili "aktywacji". Możesz też wspomnieć, że nowy nie może działać wstecz i tyle.

Tego nie mogą olać tylko oficjalnie odpowiedzieć.

@R.Mandano -nie musisz brać moich opowieści na serio-mi na tym nie zależy ale jak byś kiedyś z kimś gadał po ludzku to wiele tematów można poruszyć i poznać wiele szczegółów ale jak się dzwoni i "mnie dejta mnie, bośta łoszusty bandyty i złodzieje" to... się nie dogadasz, ja jakoś na wielu płaszczyznach tematy dogadac umiem i nawet gdy niezupełnie jest to wina drugiej strony to zazwyczaj udaje się wypracować konsensus.

P.S. gdyby nie to, że nie poprosiłem o zgodę na publikację rozmowy to bym Ci ją podesłał-nie chcesz nie wierz-Twoja sprawa, mnie to ani grzeje ani ziębi

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147017  autor: biala1991
 03 kwie 2023, 18:40
darekka pisze:
03 kwie 2023, 16:47
Dzwonił BOK spod 510100100 w sprawie reklamacji, Pani przedstawiła się z imienia i nazwiska oraz poinformowała ze dzwoni z sprawie reklamacji aby potwierdzić pełne jej uznanie(minuty wpadły w sobote na czacie po oficjalnie złożonej reklamcji w piątek)

Dzwonili, żeby potwierdzić uznanie reklamacji, która została załatwiona w sobotę?
Ja po reklamacji w sobotę dostałam pakiet ważny 31dni, doładowałam konto i rozmowy oczywiście się nie przedłużyły (co mnie akurat nie zdziwiło). Dzisiaj rano składałam na czacie reklamację w sprawie przedłużenia ważności do 30.06. i przy okazji poprosiłam o włączenie promocji na innym starym numerze, na którym też pakiet się nie uruchomił. A tu zaskoczenie, na tym drugim numerze rozmowy zostały włączone od razu na 90dni chociaż nr nie był doładowany.
Dlatego pytam o co chodzi z tym telefonem z BOK, mam się spodziewać, że będą jeszcze dzwonić? może w sprawie uzupełnienia doładowania? :D
 #1147019  autor: darekka
 03 kwie 2023, 18:55
Tak, bo moze nie wiesz ale na KAŻDą reklamację muszą opowiedzieć pisemnie, a nie na gębe-pakiet 90dniowy dali w sobote na 3 numerach. I pytano czy smsem moga odpowiedź przysłać na co sie zgodziłem.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147020  autor: asdaf
 03 kwie 2023, 18:58
I ja dziś "zaczatowałem". "Reklamacji" uznać nie mogą bo to był błąd który dziś został naprawiony ale w ramach dobrej współpracy konsul przyznał mi 1000 minut do wszystkich ważne do końca czerwca. :D
 #1147025  autor: biala1991
 03 kwie 2023, 19:27
darekka pisze:
03 kwie 2023, 18:55
Tak, bo moze nie wiesz ale na KAŻDą reklamację muszą opowiedzieć pisemnie, a nie na gębe-pakiet 90dniowy dali w sobote na 3 numerach. I pytano czy smsem moga odpowiedź przysłać na co sie zgodziłem.
Mnie nie pytali tylko od razu przysłali smsa, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Ty składałeś jako jeden z pierwszych to pewnie jeszcze starali się dochować procedur ale jak w sobotę cały pepper się rzucił to już pewnie nie mogli wyrobić i szły same smsy :D


Karlos20 pisze:
03 kwie 2023, 13:12
Ale ich działanie jest tak skonstruowane, iż nie mają zbyt dużego piorytetu - wystarczy włączyć dowolną usługę no-limit + GB i ta pula minut pozostanie nienaruszona.
Mają priorytet przed pakietem 200min+200sms a tu akurat przydałoby się odwrotnie, bo Pakiet 200 jest ważny miesiąc a Darmowe rozmowy skończą się w czerwcu :)
 #1147027  autor: KC-KARLOS
 03 kwie 2023, 19:41
biala1991: niestety, no-limity z GB idą jako pierwsze, więc minuty nie zostaną skonsumowane - a one mogą przepaść. Operator wiedział co robi, tworząc tą promocję.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147029  autor: darekka
 03 kwie 2023, 19:58
Karlos20 pisze:
03 kwie 2023, 19:41
Operator wiedział co robi, tworząc tą promocję.
jak by wiedział co robi to by takich cudów nie było-niby dają wszystkim(regulaminowe zapisy do dzis do ok.9ej rano) ale system nie działa jak regulamin nakazuje i nie włącza promocji uprawnionym do tego starym klientom(brak wymogu bycia nowym w regulaminie) wysyłając do kompletu smsa o mylnej treści mówiącej o posiadaniu złej taryfy(ponoć w zamiarze mieli dawać to tylko nowycm ale "zapomnieli" bidoki regulamin napisać z takim wymogiem). Potem po cichu regulamin podmieniają z datą wsteczną i tną głupa...profeska.
Ostatnio zmieniony 03 kwie 2023, 20:01 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147031  autor: KC-KARLOS
 03 kwie 2023, 20:01
darekka: nie znasz systemów Orange.
Promka działa od początku prawidłowo (tylko dla nowych, tak jak poprzednie). Tylko ktoś pisząc regulamin nawalił. I tylko ten niuans pozwala otrzymać z tego powodu rekompensatę w postaci paczki minut.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147033  autor: darekka
 03 kwie 2023, 20:04
z jednej strony patrząc od strony organizatora mogło dojść do nieporozumienia na linii autora regulaminu/wykonawcy stystemu ale od strony klienta ważny jest regulamin i jego zapisy nie zaś klient ma rozkminiać co autor miał na mysli-tym bardziej, ze zapisy starego regulaminu było jasne i logiczne: od 29marca do 15czerwca wyslij sms, miej aktywne poł.wychodzące to dostaniesz 31dni dzwonienia a za doładowanie przedłużymy to do 30czerwca.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147036  autor: KC-KARLOS
 03 kwie 2023, 20:11
darekka: ogólnie działanie promocji powinno wyglądać tak, że po doładowaniu konta nowego startera / karty zmigrowanej z nju/abonamentu/Flexa oraz otrzymanej przy procesie MNP, za minimum 5 zł wysyłasz TAK na 814 i wpada 130 tys minut ważnych do 30.06.2023 - czyli tak jak w poprzedniej promocji z no-limitami+115 GB na 31 dni.
Tak miałem na 2 kartach: jednej nowej ze startera aktywowanym 29 marca oraz dziś z numeru zmigrowanego z Flexa do OFNK po pierwszym doładowaniu za 5 zł.
Ciekawostka: po migracji z Flexa wpada 1 GB na saldo bonusowych GB z zasileń z 31-dniową ważnością.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147038  autor: MariuszY
 03 kwie 2023, 20:16
Odwołując się do doświadczenia co niektórych Orange-userów to wszystko jest zawsze proste i wytłumaczalne, ale szczytem chamstwa Orange jest podmienianie dokumentu - nie zaś jego modyfikacja. Powinni opublikować nowy z klauzulą "zmieniony dnia 3 kwietnia" i nikt by się nie czepiał. Osobiście odpuściłem sobie tę promocję, chociaż sms-y wysłałem jeszcze w sobotę. Zrobiłem to bardziej dla aktywności wychodzącej na kartach, bo "minut na rozmowy" mam dość na moje potrzeby i nie chce mi się wyłącznie dla zasady użerać z BOK Orange.
 #1147041  autor: darekka
 03 kwie 2023, 20:17
ja mam świadomosć i znam warunki NOWEJ wersji tej promocji z dzisiaj i nie mam tu uwag(poza nie zmienieniem w niej daty początku obowiązywania na dzisiejszą), że jest tylko dla nowych od najwcześniej 29marca w sieci ale stara wersja nie dotyczyła tylko nowych zgodnie z obowiązującymi do dziś warunkami(inna sprawa czy to była pomyłka, bo tego możemy się tylko domyśalć na podstawie dotychczasowego doświadczenia/wiedzy/wyczucia) i każdy na jej mocy mógł oczekiwać ,że od 29marca wykonując czynności wskazane w obowiązujących w tym czasie warunkach(regulamin) otrzymania tego bonusa-to, że go nie otrzymał i musowa jest reklamacja to już tylko wina organizatora, bo nie wypełnił zobowiązń opisanych w warunkach promocji

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147043  autor: R.Mandano
 03 kwie 2023, 20:23
darekka pisze:
03 kwie 2023, 20:17
ja mam świadomosć ...

Mógłbyś już przestać - w końcu dzwoniła do ciebie Pani z Działu Reklamacji, wszystko wyjaśniła, przeprosiła, chwilę pogadała na temat strategii Orange wobec innych Chomików, dostałeś odszkodowanie. Inne Chomiki jakoś się pogodziły (za wyjątkiem Białej Lipy, co cierpi na pewien syndrom :mrgreen: ) i nie żalą się co kwadrans ...
:wink:
  • Strona 14 z 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 23