DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 15 z 23
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23
 #1147044  autor: darekka
 03 kwie 2023, 20:25
no dzwoniła, pogadaliśmy i jest gites-co mi się należało dostałem-nawet więcej, bo bez doładowania mam 90dni, a jak ktoś smuteczek ma no to cóż...reklamacje moze złożyć i uniżenie błagać zamiast jasno wskazać czego i dlaczegop oczekuje i na podstawie czego się to należy

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147056  autor: biala1991
 04 kwie 2023, 06:45
Marcin19883
Mnie też ale wczoraj rano po kolejnej reklamacji bez problemu (a na drugim numerze nawet bez doładowania :D ) przedłużyli pakiet do 30.06. Darmowe rozmowy zostały włączone, bo tak stanowił obowiązujący wówczas regulamin. A zaklinanie rzeczywistości przez Karlosa, że system działał prawidłowo a błąd był w regulaminie to nie wiem... ma wzbudzić wyrzuty sumienia u reklamacyjnych odbiorców tego pakietu? Nie mam powodu czuć się winna, że otrzymałam coś co było zapisane w regulaminie, bo mnie jako klienta nie interesuje co miał na myśli operator wprowadzając taki a nie inny regulamin, to raczej Orange powinien się wstydzić, że zamiast wprowadzić od poniedziałku nowy regulamin po cichu podmienił z datą wsteczną ten stary :D
 #1147070  autor: wum
 04 kwie 2023, 10:27
biala1991 pisze:
...mnie jako klienta nie interesuje co miał na myśli operator wprowadzając taki a nie inny regulamin, to raczej Orange powinien się wstydzić, że zamiast wprowadzić od poniedziałku nowy regulamin po cichu podmienił z datą wsteczną ten stary
Regulamin nie jest jakimś świętym, jedynym i decydujący o wszystkim dokument. Każdego człowieka codziennie i bez wyjątku obowiązują też inne regulacje jak np. KK, KC itp. Jako człowiek każdy popełnia jakieś błędy, a żerowanie na cudzych błędach jest opisane w KK czy KC. Więc nasuwa się pytanie: co było w materiałach reklamowych tej promocji? Jak byk na pierwszym miejscu co jest? Odpisując na tym forum miałaś świadomość, że to jest błąd w regulaminie. Udawanie i,diotki nie zawsze w życiu uchodzi płazem. I dlatego regulamin został podmieniony na poprawny, a nie ogłoszone nowe warunki promocji. To, że orange przyznawało darmowe minuty, to tylko i wyłącznie dobra wola Orange.
 #1147071  autor: KC-KARLOS
 04 kwie 2023, 10:44
biala1991: to fakty, a nie zaklinanie rzeczywistości. Operator oferując rekompensatę za błędne zapisy w regulaminie, chcę wyjść z twarzą z tej sytuacji - bo tylko dokument został źle napisany. Nie wyszło delikatnie mówiąc, ale zarzucanie operatorowi, że systemy działały nieprawidłowo są bezpodstawne - a to zmniejsza szansę na uznanie reklamacji dla każdego zainteresowanego. Wielokrotnie było wiadome i sprawdzane, że te promocje działają wyłącznie dla nowych klientów, a numer sms 814 tylko dla nich działał i działa nadal.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147086  autor: darekka
 04 kwie 2023, 12:22
dokument był napisany poprawnie choć wedle Ciebie niezgodnie z systemem-dla klienta istotniejszy jest regulamin nie zaś ma domyślać się co oni chcieli dać-mają dać bonus każdemu kto w czasie obowiązywania po cichu podmienionego starego regulaminu spełnił opisane w nim warunki-operator tu żadnej łaski nie robi-zgłoszenia trzeba pisać z zanaczeniem, ze zgłaszamy reklamację.

Czemu Wy tak Orange bronicie-dali co dali i opisane w regulaminie to było-system zaprogramowali inaczej(nie mój problem, że coś im nie zagrało celowo lub nie) i nie klienta problem(choc to on sie użerać musi), że gupi się nie domyślił, że jednak operator miał co innego na myśli...klientowi się należy to co w chwili zlecenia aktywacji miał obiecane o ile spełniał WTEDY te warunki(a spełniał, bo nie było wymogu bycia nowym o co tu się wszyscy spieramy, że niby blędny regulamin był).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147089  autor: R.Mandano
 04 kwie 2023, 12:38
wum pisze:
04 kwie 2023, 12:26
Zakładasz klapki na oczy i co rżniesz? ...
NIe rozumiesz natury Chomika :?:
:D
Chomik - choćby nawet nie chciał - to wewnętrzy głos nakazuje mu magazynować pokarm gdzie się da i ile się da.
:mrgreen:

Nawet na podstawie zapisów oryginalnego, wadliwego Regulaminu, Orange mógłby odrzucać reklamacje od tych, co nie doładowali dowolną kwotą konta po wysłaniu TAK na 814 - a od soboty molestowali Konsuli żądając darmowyh minut do 30.06. Ale skoro nie odrzuca - widać ma jakiś chytry plan, aby wytępić pazerne Chomiki.
:wink:
 #1147090  autor: darekka
 04 kwie 2023, 12:38
wum pisze:
04 kwie 2023, 12:26
Zakładasz klapki na oczy i co rżniesz? Co było w materiałach reklamowych? Na pierwszym miejscu.
ja reklam żadnych nie widziałem ale ...czytałem regulamin i zgodnie z jego zapisami promocja aż do bezczelnego momentu podmiany jej regulaminu nalezy się kazdemu kto spełniał jej warunki w chwili zlecania aktywacji(oczywiście gdy zlecał aktywacje w czasie gdy publikowany był jeszcze stary regulamin).

@R.Mandano i niech kasuje minuty tym którzy regulaminowego warunku działania nolimitu do 30 czerwca 2023 nie spełnią czyli nie doładują-również mi ale i niech konskewentni będą w drugą strronę i niech nie lecą w kulki wobec klientów, którzy na mocy sterego i oficjalnie udostepnionego regulaminu nabyli prawo do tej promocji poprzez sms wysłany w terminie obowiązywania starego regulaminu czyli do ok 9ej 3 kwietnia(przypomne, że nie mieli godności aby zmieniając regulamin napisać w nim OBOWIĄZUJE OD 3 kwietnia) tylko niczym cwaniaczek najniższych lotów podmienili dokument z datą wsteczną. FULL RPOFESKA I POSZANOWANIE PRAAWA I KLIENTA

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147095  autor: R.Mandano
 04 kwie 2023, 12:59
darekka pisze:
04 kwie 2023, 12:38
@R.Mandano i niech kasuje minuty tym którzy regulaminowego warunku działania nolimitu do 30 czerwca 2023 nie spełnią czyli nie doładują-również mi ale i niech konskewentni będą w drugą strronę i niech nie lecą w kulki wobec klientów, którzy na mocy sterego i oficjalnie udostepnionego regulaminu nabyli prawo do tej promocji poprzez sms wysłany w terminie
Darek - nie masz racji, bo zgodnie z wadliwym Regulaminem, o przyznaniu bonusu 31 dni NL Abonenta miał informować SMS. (pkt.3 wadliwego jak i nowego Reg.)
Dostałeś taki SMS :?:

Zapewne Nie dostałeś, więc doładowanie 5 pln, aby dostać NL do końca czerwca - także nie spełniało warunków wadliwego Regulaminu. Jak zresztą również nowego.

Dlatego podejrzewam, że Orange - idąc Chomikom na łapkę do granic absurdu - knuje jakiś chytry plan.
:D
 #1147096  autor: darekka
 04 kwie 2023, 13:11
smsa dostałem z infromacją o aktywacji od ORANGE po reklamacji rozpatrzonej 1 kwietnia gdy konsul włączył ofertę: "Mamy dla Ciebie dobra wiadomosc. Promocja Rozmowy za 0 zl do wakacji juz dziala! Warunkiem koniecznym aby rozmawiac za darmo jest posiadanie aktywnego konta dlatego pamietaj aby regularnie sie doladowywac. Pozdrawiamy."

Wczoraj smsem po rozmowie gdy dzwoniono do mnie w sprawie reklamacji dostałem z ORANGE jeszcze sms z info o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji oraz z informacją o aktywności pakietu do 30 czerwca 2023 więc ja się nie boję

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147097  autor: KC-KARLOS
 04 kwie 2023, 13:20
Drodzy, my tu się dąsamy co do błędu w regulaminie, a migracje między segmentami ofertowymi Orange resetuje nam staż i powoduje ponowne skorzystanie z ofert jak dla nowych, wiecie o tym?

Warto tylko zwrócić uwagę ile kasy można stracić przy tych operacjach - czyli:
1) migracja z OFNK/YES itp. do nju na kartę (SMS 29 gr) > z nju zasilamy 5 zł, wygadujemy trochę kasy, aby zostało nam minimum 9 gr na smsa powracającego do OFNK
2) migracja z OFNK/YES itp. do Flexa (płacimy za plan 15 bądź 30 zł) a za kilka godzin piszemy do doradcy na czacie aby nas zmigrował do OFNK (nie jestem pewien czy tą wpłaconą kasę odzyskamy - to tylko potwierdzę dla nowych numerów, które rezygnują z Flexa w ciągu 14 dni wraz z utratą numeru).
Po migracji wykonujemy doładowanie za 5 zł i wysyłamy TAK na 814 oraz wchodzimy do komputerowego Mój Orange (jeśli mamy tam konto) i odbieramy 100 GB na 31 dni.
Możemy też skorzystać z innych promocji (np. 100 GB x 12 do no-limitów na 31 dni - w tym 2 miesiące no-limitów i 230 GB za 30 zł) + 12x po 25 GB/mc. itd.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147101  autor: KC-KARLOS
 04 kwie 2023, 13:56
R.Mandano: zarówno migracja z OFNK jak i do OFNK to utrata niewykorzystanych środków. Dlatego napisałem o ryzyku utraty środków.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147127  autor: wum
 04 kwie 2023, 21:32
darekka pisze:
04 kwie 2023, 12:38
wum pisze:
04 kwie 2023, 12:26
Zakładasz klapki na oczy i co rżniesz? Co było w materiałach reklamowych? Na pierwszym miejscu.
ja reklam żadnych nie widziałem ale ...czytałem regulamin
A można wiedzieć skąd wiedziałeś, że jest nowy regulamin? Czy zwyczajnie codziennie zaglądasz do działu regulaminy?
A co do podmiany regulaminu, to reguluje to KC i KK. Opisałem to we wpisie na poprzedniej stronie. Zaglądnij i nie brnij w to dalej.
 #1147130  autor: darekka
 04 kwie 2023, 22:18
jak z czegoś korzystam to mam w zwyczaju zerkać od czasu do czasu co się dzieje w oficjalnie udostepionych dokumentach(regulaminach) oraz lubię trzymać rękę na pulsie w kwestii nowych ofert,promocji-to najszybciej znajdziesz w regulaminach na oficjalnych stronach operatorów

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #1147136  autor: biala1991
 05 kwie 2023, 07:20
wum pisze:
04 kwie 2023, 21:32
A co do podmiany regulaminu, to reguluje to KC i KK. Opisałem to we wpisie na poprzedniej stronie. Zaglądnij i nie brnij w to dalej.


Serio? KC i KK pozwalają podmieniać regulamin? Jeśli doznałeś jakiejś szkody to uważasz, że masz prawo dążyć do naprawienia tej szkody wszelkimi środkami, nawet niezgodnymi z prawem? Powalające tłumaczenie, klienci odbierali darmowe rozmowy, bo był błąd w regulaminie i to upoważnia Orange do antydatowania dokumentu a KC i KK dają przezwolenie na takie praktyki.
W tej promocji akurat wystarczyło doładować minimalną kwotą, żeby przedłużyć rozmowy do końca czerwca ale gdyby to była np. promocja typu podwajamy doładowanie i w regulaminie był zapis, że bonusowe doładowanie wchodzi na konto główne a kiedy zainteresowanie chętnych okazałoby się duże, operator by podmienił regulamin i wstawił nowy, zgodnie z którym bonus idzie na konto promocyjne ważne 3dni to też byś usprawiedliwiał, że to była pomyłka. Materiały reklamowe (wg Ciebie ważniejsze od regulaminu, zgroza :D ) informowałyby tylko, że przysługuje 100% do doładowania, to kto i jak ma rozstrzygać czy operator nie dopisał słówka "promocyjne" celowo, żeby naciągnąć klientów na doładowania czy od początku chciał dać bonus na konto promocyjne a tylko pomylił się w regulaminie i czy w związku z tym może bezkarnie go podmienić po tym jak zebrał kasę od klientów? Sprawa jest prosta, nie musimy rozkminiać czy to była pomyłka czy nie, poprawiony regulamin powinien wejść z datą aktualną a do czasu zmiany obowiązują stare zasady i tyle.
 #1147141  autor: KC-KARLOS
 05 kwie 2023, 09:22
Window: nie, to nie ten prezent.
20 GB na 20 dni.

Dobra wiadomość, wpada do salda "Bonus internetowy za doładowania" i będzie zużywany w pierwszej kolejności :)
Aktywacja w Mój Orange (apka / www). Promocję można włączyć do 30 kwietnia 2023.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 15 z 23
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 23