wum pisze: ↑04 kwie 2023, 21:32
A co do podmiany regulaminu, to reguluje to KC i KK. Opisałem to we wpisie na poprzedniej stronie. Zaglądnij i nie brnij w to dalej.
Serio? KC i KK pozwalają podmieniać regulamin? Jeśli doznałeś jakiejś szkody to uważasz, że masz prawo dążyć do naprawienia tej szkody wszelkimi środkami, nawet niezgodnymi z prawem? Powalające tłumaczenie, klienci odbierali darmowe rozmowy, bo był błąd w regulaminie i to upoważnia Orange do antydatowania dokumentu a KC i KK dają przezwolenie na takie praktyki.
W tej promocji akurat wystarczyło doładować minimalną kwotą, żeby przedłużyć rozmowy do końca czerwca ale gdyby to była np. promocja typu podwajamy doładowanie i w regulaminie był zapis, że bonusowe doładowanie wchodzi na konto główne a kiedy zainteresowanie chętnych okazałoby się duże, operator by podmienił regulamin i wstawił nowy, zgodnie z którym bonus idzie na konto promocyjne ważne 3dni to też byś usprawiedliwiał, że to była pomyłka. Materiały reklamowe (wg Ciebie ważniejsze od regulaminu, zgroza
) informowałyby tylko, że przysługuje 100% do doładowania, to kto i jak ma rozstrzygać czy operator nie dopisał słówka "promocyjne" celowo, żeby naciągnąć klientów na doładowania czy od początku chciał dać bonus na konto promocyjne a tylko pomylił się w regulaminie i czy w związku z tym może bezkarnie go podmienić po tym jak zebrał kasę od klientów? Sprawa jest prosta, nie musimy rozkminiać czy to była pomyłka czy nie, poprawiony regulamin powinien wejść z datą aktualną a do czasu zmiany obowiązują stare zasady i tyle.