Właśnie testuje drugi raz promke, ale nie przyznają coś za zalogowanie numerem do MO przez www. Już prawie 3 godzinki czekam.
Coś zmieli warunki czy takie opóźnienia aż? Nowy starter po wykorzystaniu wcześniejszych bonusów na start, aktywne wychodzące, niezerowy stan konta i wyrażone zgody marketingowe.
Latem to działało. Chciałem płynnie przejść na pakiet nowego typu, a teraz nie mam Neta chwilowo wogóle.
Nawet udało mi się pewnymi trickami zarejestrować w starym MO, ale i tak nic to nie pomogło. Zrobiłem już z 5 logowań do nowego MO i także nic. Poczekam do jutra, ale coś trace już wiarę. Może faktycznie trzeba mieć teraz apkę v.5 na smarta?
To że zamknęli furtę do "ograbiania operatora" na usuwaniu konta MO i ponownym jego zakładaniu to chyba nie ma nic wspólnego z moim przypadkiem? Jeśli jednak okaże się że trzeba mieć apke, to i możliwe że pewnego dnia nie dostanie się już bonusa za doładowanie elektroniczne oraz 25GB z promki 300GB. W końcu przecież operatorowi chodzi o użytkowanie MO na smartcie oraz pełnej rejestracji profilu.
Czarno to widze.![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Coś zmieli warunki czy takie opóźnienia aż? Nowy starter po wykorzystaniu wcześniejszych bonusów na start, aktywne wychodzące, niezerowy stan konta i wyrażone zgody marketingowe.
Latem to działało. Chciałem płynnie przejść na pakiet nowego typu, a teraz nie mam Neta chwilowo wogóle.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
To że zamknęli furtę do "ograbiania operatora" na usuwaniu konta MO i ponownym jego zakładaniu to chyba nie ma nic wspólnego z moim przypadkiem? Jeśli jednak okaże się że trzeba mieć apke, to i możliwe że pewnego dnia nie dostanie się już bonusa za doładowanie elektroniczne oraz 25GB z promki 300GB. W końcu przecież operatorowi chodzi o użytkowanie MO na smartcie oraz pełnej rejestracji profilu.
Czarno to widze.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)