DAJ CYNK
  • Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 47 z 102
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 102
 #879090  autor: reboot
 26 lip 2016, 22:11
marcinek243 pisze:100gb na karcie data również przepadło. Nie załączył się darmowy pakiet 250mb.
Coś więcej? Na razie wszystkim po raz pierwszy po 30 dniach 250 MB zsumowało się ze 100 GB. Jak to było w Twoim przypadku?

WKS
 #879093  autor: Gregrin
 26 lip 2016, 22:19
marcinek243 pisze:Nie załączył się darmowy pakiet 250mb. Możliwe że z powodu braku jakiegokolwiek doładowania?
Opisz trochę dokładniej o które przedłużenie chodzi (pierwsze czy kolejne). Kiedy aktywowałeś starter, kiedy pojawił się pakiet, kiedy włączyłeś bonus za rejestracje.
Ja zarejestrowałem kartę przy kupnie a następnego dnia widziałem ze pakiet się pojawił i włączyłem bonus. Od tego czasu było jeno przedłużenie bez problemu (10.08) będzie kolejne.
Ja obstawiam jakiś błąd w systemie bo ostatnio ostro w nim grzebali. Pisz reklamacje.
 #879094  autor: njuken
 26 lip 2016, 22:22
reboot pisze:
marcinek243 pisze:100gb na karcie data również przepadło. Nie załączył się darmowy pakiet 250mb.
Coś więcej? Na razie wszystkim po raz pierwszy po 30 dniach 250 MB zsumowało się ze 100 GB. Jak to było w Twoim przypadku?
Na mojej karcie PINK 9 wczoraj 2 raz już przedłużył. Jak będę miał możliwość sprawdzę datę ważności. Nowe oferty PINK z podwyżką nie mają już tego bonusu i coś mi się wydaje że wszystkie nowo aktywowane startery PINK będą z tą nową, gorszą ofertą.
 #879100  autor: Gregrin
 26 lip 2016, 22:40
njuken pisze:Nowe oferty PINK z podwyżką nie mają już tego bonusu i coś mi się wydaje że wszystkie nowo aktywowane startery PINK będą z tą nową, gorszą ofertą.
Regulamin do PINK jest jeden i jest ze stycznia wiec jeśli coś nie działa to reklamacja...
 #879102  autor: jarekt
 26 lip 2016, 23:00
Powiem (napiszę) tak: około 15 czerwca w Play zorientowano się, ze popełniono straszliwą gafę (na swoją czyli Play niekorzyść).

Gafa polega na tym, że w taryfie PInK (internetowej/data) przyznano aż 100GB za rejestrację bo ktoś z Play pomyślał (przeanalizował), że nie będzie ich i tak łatwo przedłużyć (w PInK nie ma pakietów - dopiero od jutra w tej nowej odsłonie będą), a doładowaniami nikomu się to nie opłaci więc te 100GB można dać bo i tak większość z nich nie skorzysta a potem nie przedłuży (bo to nieopłacalne), a 100GB brzmi nieźle (lepiej niż 10GB czy 20GB czy 50GB).

Osoba odpowiedzialna za te 100GB w PInK nie zajrzała jednak do cennika tej oferty (i oczywiście jej też nie znała za dobrze) - bo tylko w cenniku jest zapis o darmowych i cyklicznych pakietach 250MB/500MB, które skutecznie przedłużają przez rok co miesiąc te 100GB bonusu za rejestrację.

W dodatku w PInK dostaje się również RWK...

Starter Play PInK z 12GB na rok kosztuje 50zł. To ile jest wart starter 100GB na rok (w dodatku te 100GB jest dostępne od razu)?

W Play włączono czerwony alarm i po cichu dokonano drobnej modyfikacji w systemie bilingowym i wyłączono cykliczne pakiety 250MB/500MB - usługa od 15 czerwca nie aktywuje się (powinna się aktywować w ciągu 24h od aktywacji startera - zapalić na zielono w P24 - i wtedy po każdych kolejnych 30 dniach dodawać pakiet 250MB/500MB i sumować z tymi 100GB).

Na szybko przygotowano również nową ofertę PInK, która wchodzi jutro...

Osoby świadome napiszą reklamację i pewnie Play ją uzna (przywróci pakiet cykliczny i odda 100GB) - a reszta czyli jakieś 99% będzie żyła w błogiej nieświadomości...
Ostatnio zmieniony 27 lip 2016, 00:17 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #879104  autor: jarekt
 26 lip 2016, 23:14
Jest to sytuacja bliźniaczo podobna do numeru jaki Play/RBM wywinął niedawno z DIL-em: usługę po cichu wyłączono z systemu bilingowego i nie poinformowano o tym, a potem zaczęły się różne dziwne zapewnienia ze strony Rzecznika Play, konsultantów i np. Krzyśka Sylwerskiego, potem zmiany i podmiany regulaminów, wsteczne daty itp, itd. aż po miesiącu w końcu jak gdyby nigdy nic ogłaszają, że od jutra koniec DILa w RBM7.

Tylko, że tym razem to jest większe przegięcie bo te pakiety to element oferty a nie jakaś promocja.

Liczą, że nikt się nie zorientuje a z pozostałych osób część przejdzie na nową ofertę (ważną od jutra), w której tych pakietów nie ma. Pozostała część napisze reklamacje - 80% Play odrzuci. Z tych 80%, 10% napisze odwołanie...

------
Edit:
------
A może również ktoś z Was zauważył, że około 15 czerwca zniknęły również darmowe startery PInK ze strony Play (w obydwu wariantach: 3w1 i 2w1) i z salonów? Przypadek?
Ostatnio zmieniony 27 lip 2016, 00:17 przez jarekt, łącznie zmieniany 2 razy.
 #879112  autor: jarekt
 27 lip 2016, 00:00
Takich akurat numerów Play nie robił nigdy do tej pory: usługa raz włączona działa przynajmniej do końca jej regulaminowego okresu. A ta usługa ma okres działania 11/12 miesięcy i potem się wyłączy. A jej działanie polega na comiesięcznym dodawaniu pakietu 250/500MB.
Także nie powinna się wyłączyć ale ja za Play nie ręczę...

Proponuję w dniu przyznania kolejnego pakietu to dokładnie sprawdzić i gdyby coś to ewentualnie awaryjnie zrobić doładowanie (choćby i za 5zł - 7 dni dodatkowej ważności - może wystarczy akurat na rozpatrzenie reklamacji) i oczywiście napisać reklamację.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2016, 00:04 przez jarekt, łącznie zmieniany 1 raz.
 #879113  autor: reboot
 27 lip 2016, 00:02
jarekt pisze:usługa od 15 lipca nie aktywuje się (powinna się aktywować w ciągu 24h od aktywacji startera
Znajomy kupował starter 22 lipca (piątek), włączyło się normalnie 250 MB (jest na zielono), a 24 w niedzielę włączył 100 GB.
jarekt pisze:wyłączono cykliczne pakiety 250MB/500MB
Miałeś taką sytuację? Mam ciągle pilnować czy na pewno mam to na zielono? Bez przesady...
jarekt pisze:około 15 lipca zniknęły również darmowe startery PInK
Od bardzo dawna nie były dostępne na stronie www, jak również w salonach.

WKS
 #879115  autor: jarekt
 27 lip 2016, 00:15
Ja tutaj bardziej pisałem o darmowych starterach. W starterach płatnych byłoby to za duże przegięcie i w nich podejrzewam, ze ta usługa działa poprawnie.

W darmowych starterach należy zmienić taryfę PInK1 na PInK9 i tu być może Play upatruje furtkę na wytłumaczenie się z zaistniałeś sytuacji: że to były darmowe startery, a w cenniku w tabelce przy darmowym starterze nie ma pakietu cyklicznego i że np. możliwość zmiany taryfy to nie to samo co zakup od razu startera z taryfą PInK9 - tak sobie gdybam jak się będą z tego posunięcia tłumaczyć.

Aha, pomyliłem daty w postach powyżej: nie 15 lipca tylko 15 czerwca (już poprawiłem).

Ja aktywowałem między 10 czerwca a 10 lipca około 15 darmowych starterów PInK (sobie, w rodzinie i kilku znajomym) i od około 15 czerwca przestała się ta usługa aktywować (na około 10 starterach się już nie włączyła od tego dnia). O ile dobrze kojarzę to był dokładnie ten dzień kiedy internet zaczął się też rozliczać co 1kB zamiast co 100/500kB (w zależności od taryfy).

Oczywiście może to być jakiś błąd (jak to u Play) ale może być i celowe działanie (jak to u Play) :)
 #879120  autor: jarekt
 27 lip 2016, 00:42
Możliwe, że od jutra we wszystkich taryfach PInK (starych i tych nowych "jutrzejszych") pojawi się drugie konto MB (jak np. w RBM) i od kolejnego cyklu, MB z pakietów cyklicznych i np. z doładowań będą trafiać na to nowe konto nieprzedłużając tym samym tych "starych" 100GB. Albo nowe konto będzie pierwszym i głównym kontem na te MB z pakietów i doładowań a te 100GB obecne wyląduje na drugim koncie - tak tylko spekuluje. Jutro mam nadzieję się to wyjaśni.

No i dlatego tymczasowo (jako niby awarię) wyłączono pakiet cykliczny w darmowych starterach. Od jutra się pakiet włączy ale już nie będzie przedłużał tych 100GB z bonusu - tak jak ma to być w tej nowej taryfie i jak faktycznie powiedziano podczas konferencji.

W każdym razie ja na miejscu Play (gdybym się zorientował jaką gafę palnął jeden z moich pracowników) jak najszybciej bym coś wymyślił aby ludziom te 100GB nie przedłużało się przez rok w dodatku za darmo - bo straty są bardzo duże :)
 #879136  autor: adik
 27 lip 2016, 08:10
przez stronę play już się nie kupi tych starych starterów, może będą jeszcze stare w salonach i pewnie na allegro gdzie janusze biznesu znowu zarobią.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
  • Strona 47 z 102
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 102
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 102