babciagienia1p pisze: ↑09 mar 2022, 19:01
@goldenmen
W regulaminie jest zapis o konieczności doładowania.
Pkt.II.4. "Pakiet możesz włączyć wyłącznie raz dla jednego numeru telefonu i pod warunkiem, że Zestaw Startowy został Aktywowany w okresie trwania Oferty Promocyjnej i konto zostało doładowane dowolną kwotą."
Na początku promocji doładowanie nie było konieczne, później nie można było aktywować pakietu bez doładowania. Jeśli znowu nie trzeba doładowywać, to bardzo miło.
https://www.play.pl/resources/pdf/2022/ ... 6.2022.pdf
ale dotyczy pakietu tego za 35zl poprostu jest celowo nie jasno napisane
II. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI KORZYSTANIA Z OFERTY PROMOCYJNEJ
1. W ramach Oferty Promocyjnej otrzymujesz możliwość korzystania pakietu na transmisję danych z limitem 100 GB („Pakiet”) – włączenie
Pakietu możliwe jest wyłącznie przez aplikację mobilną Play24.
2. Pakiet możesz włączyć wyłącznie raz dla jednego numeru telefonu i pod warunkiem, że Zestaw Startowy został Aktywowany w okresie
trwania Oferty Promocyjnej i konto zostało doładowane dowolną kwotą.
3. Warunkiem przyznawania oraz korzystania z Pakietu jest utrzymywanie Okresu ważności połączeń wychodzących.
4. Włączenie oraz korzystanie z Pakietu jest bezpłatne.
w odnowie ważność konta jest bezterminowa czyli nie trzeba doladowywac
dodam jeszcze ze pakiet aktywowałem przez play24 menu a nie aplikacje w smartfonie