Witam serdecznie, przeszedłem z dwoma numerami jakieś 2 tygodnie temu do Plush ABO z Plush na kartę. W Pakiecie jest dostępne 10Gb na Youtube. Stan pakietu w karcie można było sprawdzić w aplikacji mobilnej. W abonamencie tego nie ma, jest natomiast w regulaminie zapis dokładnie § 7PAKIET VIDEO ekstra punkt 12.Abonent może sprawdzić pozostały limit jednostek danych dostępnych w Pakiecie Videoekstrawysyłając P na numer 2580.
Sms nie działa na obydwu numerach, więc złożyłem reklamację. Odpowiedz była...brak mi słów, czy oni mają klienta za idiotę? Wklejam wam treść, oczywiście odwołałem się, jak nie znajdą rozwiązania to zgłaszam sprawę do UKE. Czy Wy macie taki sam problem ?
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie z 17.9.2019 r. informuję, że zapoznałam się z przedstawioną sprawą.
Na wstępie potwierdzam, że mając na uwadze naszą dalszą współpracę, postanowiłam jednorazowo skorygować opłaty naliczone za wysłane z Pana numeru na numer 2580 wiadomości SMS. Korektę otrzyma Pan w możliwie najbliższym terminie. Kwota zostanie rozliczona w saldzie ww. konta.
Jednocześnie wyjaśniam, iż sieć Plus umożliwia swoim Abonentom samodzielne pozyskiwanie informacji o bieżących niezafakturowanych należnościach elektronicznie poprzez profil Plus Online oraz za pomocą SMS-a zrealizowanego na numer 2580. Informuję, ze wyszczególnione dane podawane są od chwili wystawienia ostatniej faktury i mają charakter wyłącznie orientacyjny. Tryb aktualizacji danych uwarunkowany jest ograniczeniami techniczno-proceduralnymi, nie zawsze zależnymi od Polkomtel. Zgodnie jednak z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel, opłaty za usługi i inne opłaty należne zgodnie z umową określone są w rachunku telefonicznym wystawianym przez Polkomtel w okresach rozliczeniowych. Rachunkiem telefonicznym jest faktura, na podstawie której Abonent uiszcza opłaty za usługi.
Przepraszam za niedogodności związane z korzystaniem z aplikacji i otrzymywaną informacją o wykorzystaniu pakietów oraz braku danych. Potwierdzam, że poprzez serwis 2580 nie będzie możliwości sprawdzenia wykorzystania pakietów Social Free i Video Ekstra.
Ponadto nadmieniam, iż opisana sytuacja nie stanowi podstawy do anulowania opłaty abonamentowej dla Pana numeru.
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśniania przyjmie Pan ze zrozumieniem.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Sms nie działa na obydwu numerach, więc złożyłem reklamację. Odpowiedz była...brak mi słów, czy oni mają klienta za idiotę? Wklejam wam treść, oczywiście odwołałem się, jak nie znajdą rozwiązania to zgłaszam sprawę do UKE. Czy Wy macie taki sam problem ?
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie z 17.9.2019 r. informuję, że zapoznałam się z przedstawioną sprawą.
Na wstępie potwierdzam, że mając na uwadze naszą dalszą współpracę, postanowiłam jednorazowo skorygować opłaty naliczone za wysłane z Pana numeru na numer 2580 wiadomości SMS. Korektę otrzyma Pan w możliwie najbliższym terminie. Kwota zostanie rozliczona w saldzie ww. konta.
Jednocześnie wyjaśniam, iż sieć Plus umożliwia swoim Abonentom samodzielne pozyskiwanie informacji o bieżących niezafakturowanych należnościach elektronicznie poprzez profil Plus Online oraz za pomocą SMS-a zrealizowanego na numer 2580. Informuję, ze wyszczególnione dane podawane są od chwili wystawienia ostatniej faktury i mają charakter wyłącznie orientacyjny. Tryb aktualizacji danych uwarunkowany jest ograniczeniami techniczno-proceduralnymi, nie zawsze zależnymi od Polkomtel. Zgodnie jednak z Regulaminem świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel, opłaty za usługi i inne opłaty należne zgodnie z umową określone są w rachunku telefonicznym wystawianym przez Polkomtel w okresach rozliczeniowych. Rachunkiem telefonicznym jest faktura, na podstawie której Abonent uiszcza opłaty za usługi.
Przepraszam za niedogodności związane z korzystaniem z aplikacji i otrzymywaną informacją o wykorzystaniu pakietów oraz braku danych. Potwierdzam, że poprzez serwis 2580 nie będzie możliwości sprawdzenia wykorzystania pakietów Social Free i Video Ekstra.
Ponadto nadmieniam, iż opisana sytuacja nie stanowi podstawy do anulowania opłaty abonamentowej dla Pana numeru.
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśniania przyjmie Pan ze zrozumieniem.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.