DAJ CYNK
  • W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
W tym dziale znajdziesz pomoc przy sporach i reklamacjach dotyczących usług telekomunikacyjnych lub sprzętu.
 #1176875  autor: Remington
 10 sie 2024, 19:39
blacQ1 pisze:
10 sie 2024, 19:19
jeżeli by im zależało na kliencie to by naprawili dany nr tel w przeciągu dwóch - trzech dni , tak stracą klienta

Oni zarejestrowanych błędów mają pewnie setki, jeśli nie tysiące. Każdy z nich ma nadany jakiś priorytet. Czy uważasz, że jednostkowy błąd klienta niskokosztowej taryfy, na którym zarabiają zapewne grosze, w dodatku dotyczący darmowego pakietu - jest wysoko na liście priorytetów? Odpowiedź nasuwa się sama.

Składałeś oficjalnie reklamacje? Co mówią w odpowiedziach na nie? A jeśli nie składałeś to koniecznie złóż, wtedy dowiesz się na czym stoisz.

P.S. Wydzieliłem Twój problem do osobnego wątku, skoro dotyczy on tylko Ciebie, a już ma on 41 postów.
 #1177517  autor: blacQ1
 19 sie 2024, 19:18
Witam , koleżanki , koledzy , ja miałe jakiś feralny nr tel , o co chodzi nie mogłem na nr tel 4949 wysłać SMS-a z kodem czy to na smsy , minuty czy mb , zdecydowałem z ciężkim bólem serca , że rezygnuję z tego nr tel , nawet nie mogłem doładować nr tel za , jakąś kwotę , aby przedłużyć stan konta , na dodam iż na koncie miałem , uzbierane 119,38 zł , zdecydowałem iż rezygnuje z tego nr tel dnia 12.08 pojechałem do salonu Play,aby złozyć wypowiedzenię z nr tel ,z tym aby przelali mi pieniądze na wskazany przez ze mnie nr konta bankowego dopuero 1.06.2025 kończy mi się ważność połączeń wychodzących i 2.06.2025 będę się mógł ubiegać o zwrot uskładanych na koncie pieniędzy na wskazany przez ze mnie konto bankowe , a minuty , oraz smsy , czy , mb przepadną . Nie wiem nawet dla czego nie mogłem doładować konta , czy wykupić dowolnego prze ze mnie pakietu 🙂trudno żyje się raz pozdrawiam
 #1177521  autor: KC-KARLOS
 19 sie 2024, 19:46
Ja bym spróbował z Faktu przejść do innej taryfy na chwilę, a po kolejnym dniu wrócić na infolinii do Faktu. Kasa zgromadzona pozostanie. U mnie kilka mies. temu numer był w innej taryfie Playa na kartę i zmigrowałem go kodem do Faktu - zasiliłem za 5 zł, aby był aktywny rok, wbiłem kilka kodów i działają bezproblemowo, od "strzała".
Ja bym walczył.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1177523  autor: Remington
 19 sie 2024, 19:53
@blacQ1 ma na nim uzbierane pakiety, przedłużane obecnie pakietem płatnym. Zamiana taryfy oznaczałaby ich utratę.

Coś źle działa, więc reklamacja się należy i wyjaśnienie przez operatora również. Póki co bez jednego i drugiego, @blacQ1 chce odpuścić.

blacQ1 pisze:
19 sie 2024, 19:18
zdecydowałem iż rezygnuje z tego nr tel dnia 12.08 pojechałem do salonu Play,aby złozyć wypowiedzenię z nr tel ,z tym aby przelali mi pieniądze na wskazany przez ze mnie nr konta bankowego

Szkoda, że poddałeś się bez walki. Reklamacja, ewentualnie pisemko do UKE rozwiązałoby sprawę, a może jeszcze dostałbyś jakiś bonus w ramach przeprosin.
 #1177530  autor: KC-KARLOS
 19 sie 2024, 20:16
No niestety, często tak się działo, że trzeba było te środki przedłużać odpłatnie - tak już jest od wielu lat. Tak czy inaczej warto powalczyć. Play za bardzo sobie pozwala - więc ludzie odpuszczają, a to błąd. Szkoda, że tabelki abonamentowe przysłoniły im oczy niż wierni klienci prepaid, o których kiedyś dbali.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥