Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
135
Rejestracja
12 lip 2006, 07:36
Lokalizacja
Małopolska
Pierwszy numer był przeniesiony wcześniej i nie miał klauzuli inflacyjnej w umowie, drugi nr już ją miał. Stąd taka sytuacja.kompleksowy pisze: ↑12 cze 2023, 11:13Nie do końca rozumiem sytuację w której operator nagle podnosi opłate na jednym numerze.
Pytanie czy tą droga rzeczywiście można zdobyć coś więcej na kolejne numeryKarlos20 pisze: ↑12 cze 2023, 11:21kompleksowy: zła opcja - poleciłbym najpierw pierwszy numer przenieść, aby zaadaptował się w sieci i na koncie abonenckim. Później szukaj kontaktu do lokalnego przedstawiciela Vectry, który Tobie przedstawi jeszcze lepszą ofertę niż na infolinii sprzedażowej 601601601.
Jesteś pewien. Przedstawiciel wspominała że Vectra może się łączyc tylko na nadajnikach Play?Play i ich operatorzy wirtualni (w tym Vectra) korzystają ze swoich nadajników i wspomagająco z roamingu krajowego Orange (nie we wszystkich lokalizacjach, gdzie ten dodatkowy sygnał nie jest dostępny).
Tak zrobię. Dzieki.Jeśli chcesz przetestować jakość sieci, polecam kupić starter Play za 5 zł - masz tyle do wygadania i 6 GB transferu startowego na 10 dni. Wystarczające na sprawdzenie co i jak.
kompleksowy pisze: ↑14 cze 2023, 08:42Jesteś pewien? Przedstawiciel wspominała że Vectra może się łączyć tylko na nadajnikach Play?
kompleksowy: zła opcja - poleciłbym najpierw pierwszy numer przenieść, aby zaadaptował się w sieci i na koncie abonenckim. Później szukaj kontaktu do lokalnego przedstawiciela Vectry, który Tobie przedstawi jeszcze lepszą ofertę niż na infolinii sprzedażowej 601601601.
Oczywiście masz rację. Taka sytuacja może mieć miejsce bez względu na czas przenoszenia kolejnych numerów. Tak myślę. Ogólnie nie doczytałem o narzekaniach na VectręZawsze mogą się pojawić problemy techniczne, bądź błędy we wnioskach MNP