A gdzie regulaminy poszczególnych ofert samoodnawialnych, jednorazowych, zasady korzystania z salda Lyca? Gdzie to jest? Suchy opis usług nie wystarczy.
Na stronie znalazłem wyłącznie regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Lycamobile sp. z o.o., neutralność sieci, politykę prywatności i plików cookies. Nic więcej.
Dodatkowo prezentowane oferty mają drobne błędy, jakby ktoś je pisał początkowo po angielsku i je później tłumaczył na polski.
Co z tego, że mają swój FUP - to wprowadzanie klientów w błąd i tym powinien zająć się UOKiK oraz UKE. Jeśli oferują 3000 minut i 3000 SMSów, to niech o tym napiszą wprost, a nie bezczelnie kłamią w materiałach promocyjnych, iż oferują "nielimitowane rozmowy i smsy do wszystkich w Polsce", które nie zawierają nawet jednej strony dokumentu regulaminu w PDF. Za takie coś są kary.
Plus tak robił ze swoją usługą "LTE bez końca", w internecie mobilnym na abonament, promując ją sformułowaniem, iż prędkość neta po wyczerpaniu podstawowego limitu GB nadal jest "maksymalna", a w regulaminie i w rzeczywistości działał FUP, który zmniejszał prędkość transmisji danych nawet do żałosnych 32 kbps, nawet nie wiadomo, po ilu GB. No i co? Po wielu skargach beknęli za to karę, i to niemałą - a w tej chwili dopóki są jeszcze oferty z LTE, poluzował nieco FUP (aby zachęcić do kupna nowych ofert z 5G), a w opcjach z 5G po przekroczeniu GB jawnie już informuje, iż prędkość spada do 1 mbps, jak w Orange, T-Mobile i Play.
Szkoda, że to jest mały i mało znaczący operator MVNO w naszym dosyć cztero-kawałkowym torcie w telefonii komórkowej MNO i bardzo rozwodnionym rynku MVNO, w którym gracze żyją dzięki wsparciu Plusa i Playa.
Uczciwość i transparentność oferty jest w cenie. Nie zaufam ofercie, jeśli nie posiada swojego regulaminu i zasad jej działania.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam