DAJ CYNK
  • Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
    :?:
Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
:?:
Regulamin forum: 
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament

Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem

KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
 #1149964  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2023, 13:55
Teraz nie pisałem o pakiecie UA, a najnowszą promocją dla nowych. Pakiet UA nadal jest atrakcyjny, ale mało neta na 3 miesiące (dla innych to wystarczy). I bez kombinacji, bo jeden pakiet wszystko załatwia.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149969  autor: onifer2
 18 maja 2023, 14:48
Ale żeby mieć to 450gb po reklamacji to trzeba mieć chyba rwk? I dodatkowo płacić co miesiąc za no limit rozmowy, SMS? Złożyłem dyspozycję przeniesienia do plush, zobaczymy czy działaj te kombinacje opisane wyżej 🙂
 #1149971  autor: babciagienia1p
 18 maja 2023, 15:04
@onifer2
Właśnie na tym polega cały Witz.
Comiesięczne 150 GB, przyznane bezproblemowo, wymaga utrzymywania ciągłości pakietów NL (z maksymalną przerwą - 72 godziny).
1) Prawdopodobnie Pakiet UA spełnia warunki NL-u dla ciągłości.
2) Pakietom 150 GB przyznanym ręcznie, przez wajchowego, wystarczy utzrymywanie połączeń wychodzących. Koszt 5,- zł (słownie: pięć złotych) rocznie.

------------Edycja_1----------
Ależ z Ciebie niedowiarek...
 #1149972  autor: KC-KARLOS
 18 maja 2023, 15:19
babciagienia1p: pakiet UA nie jest cykliczny, więc nie daje opcji otrzymania bonusowych GB, co najwyżej mogą one być "przetrzymywane".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1149974  autor: babciagienia1p
 18 maja 2023, 15:37
@Karlos20
Teoretycznie - masz rację. W praktyce - nie wiadomo, bo 99% pakietów 1500/2000 GB jest przyznawanych przez wajchowego.
Mam - na jednej karcie - przypadek, że pierwsza setka z 1500 GB weszła automatycznie na aktywnym Pakiecie UA, co może wskazywać, że Pakiet UA jest traktowany jako NL zapewniający ciągłość 1500/2000 GB i uprawniony do aktywacji 1500/2000 GB.
Żeby było śmieszniej, na tym numerze, wajchowy przyznawał jeszcze kolejne setki, w jakichś dziwnych terminach, mimo że nie składałam reklamacji ani zgłoszeń technicznych.
Według mnie, świadczy to o strasznym kociokwiku w obszarze promocji 1500/2000 GB. Jak na razie, nie potrafię ogarnąć tego chaosu i sensownie wytłumaczyć zjawisk.
 #1149992  autor: onifer2
 19 maja 2023, 00:57
Karta Viking Mobile po północy przestała działać. Po włożeniu karty Plusa brak sieci, zasięgu. Miał ktoś taką sytuację?
 #1149993  autor: babciagienia1p
 19 maja 2023, 04:32
@onifer2
Tak, miałam. Ostatnio to standard.
1) Wyłącz i włącz telefon.
2) Jeśli nie pomoże, wyjmij i ponownie włóż kartę.
3) Jeśli nadal będzie problem, spróbuj włożyć do innego - nowszego - telefonu.
 #1149996  autor: MariuszY
 19 maja 2023, 07:38
babciagienia1p pisze:
18 maja 2023, 10:47
...bardziej oplacalna jest taryfa Nowy Plush niż Plus Elastyczna.

https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/ ... owy-ua.pdf
Zwłaszcza, o czym Plus nie pisze jasno (czyli z podaniem kosztów) i co nie jest oczywiste dla mniej obytych, że skorzystanie z tej promocji wymaga bezwzględnie aktywnej innej usługi - ważności konta na wychodzące. Oczywiście jest o tym w regulaminie, ale bez wspomnienia, że w Elastycznej RWK kosztuje 29zł. Nadmieniam o tym dla tych co np. przyjdą z Orange - gdzie aktywny NL zapewnia też aktywne wychodzące (w cenie usługi).
 #1149997  autor: onifer2
 19 maja 2023, 08:46
Ech, już pierwszy zonk, wysłałem START na 8844 i żadnej odpowiedzi. Jak to tak ma wyglądać to dziękuję bardzo.

Edit: ok już działa. To czekam teraz 72 godziny na złożenie reklamacji odnośnie pakietu 2000gb
 #1149999  autor: MariuszY
 19 maja 2023, 09:19
onifer2 pisze:
19 maja 2023, 08:46
Jak to tak ma wyglądać to dziękuję bardzo.
Przyzwyczaj się - coś za coś. Chciałeś tanio i bez czytania regulaminów (czytaj: podane na tacy). Systemy informatyczne Plusa to jest coś co żyje własnym życiem - czasem działa ( :o ), czasem nie działa - i tak już jest. Dzięki temu możesz wymaksować korzyści, bo w przypadku działania tychże systemów zgodnie z regulaminami usług i promocji nie wyciągnąłbyś pewnie połowy. Jak przyjdzie do składania reklamacji na brak przyznania paczki danych po aktywacji promocji i przy aktywnym NL to dopiero będzie :shock: , zwłaszcza jak trafisz na kumatego i pomocnego - tacy też się zdarzają :wink: . Powodzenia.
 #1150001  autor: babciagienia1p
 19 maja 2023, 10:22
@MariuszY
W takiej sytuacji zgłoszenie - reklamacja pisemna ze swojego e-maila rozwiązuje sprawę. W treści (nagłówku) e-maila - numer telefonu, imię i nazwisko właściciela, Pesel. Najpóźniej po tygodniu przyznają pierwsze 150 GB.

@onifer2
W każdej sieci zdarzają błędy. Nie zawsze da się już, zaraz, natychmiast... Ile czekałeś na aktywację 4 doładowania i gratis? Wcześniej mogłeś sprawdzić SMS-em o treści INFO na numer 8844. Pewnie promocja była aktywowana wcześniej, tylko SMS przyszedł później.
Poza tym weź pod uwagę, że jedziesz na bezpłatnej promocji. Zresztą kolejny raz na tym samym numerze...
 #1150006  autor: onifer2
 19 maja 2023, 11:40
Tak wiem. Darmo to nie ma co liczyć na cuda.
Na aktywację tych doładowań czekałem jakieś pół godziny. Wcześniej nie chciało wysłać SMS. Niby był zasięg a nic. Trzeba było uruchomić telefon ponownie.
Ale za cenę 3 miesięcy gratis warto się pomęczyć. Dopóki mi starczy cierpliwości 😂
 #1150020  autor: onifer2
 19 maja 2023, 18:57
A jeszcze takie pytanko. Co jakiś czas w tym samej lokalizacji zamiast LTE przeskakuje mi na H.

Pamiętam, że jak kiedyś byłem z Plusie to jakoś dało się temu zaradzić, nie wiem czy z punktem dostępu coś się innego wpisywało czy coś innego, już nie pamiętam dokładnie, ale była na to rada by sztywno trzymał LTE. Ktoś coś?
 #1150036  autor: babciagienia1p
 19 maja 2023, 22:52
@onifer2
Według mnie to nie jest kwestia APN-u, tylko warunków w konkretnej lokalizacji. Możesz wymusić tylko LTE lub tylko LTE i 5G (w zależności od urządzenia) w ustawieniach sieci komórkowych, ale ryzykujesz, że w momencie utraty zasięgu lub zapchanego LTE, będziesz tracił transmisję w ogóle.
Nie wiem do czego używasz transmisji. Możesz też próbować wymuszenia tylko 3G. Czasami zdarzają się przyjemne niespodzianki w porównaniu z zapchanym LTE, jeśli akurat jest takie w tej lokalizacji.
 #1150061  autor: babciagienia1p
 20 maja 2023, 14:43
onifer2 pisze:
19 maja 2023, 08:46
...To czekam teraz 72 godziny na złożenie reklamacji odnośnie pakietu 2000gb

Nowy sposób zalatwiania zgłoszeń. Konsultant, sam z siebie, chce pisać reklamację. Nie żąda Peselu, tylko pyta czy odpowiedź ma być pisemna czy na e-mail.
- To ja już nie muszę sama pisać reklamacji?
- Nie - ja ją napiszę
- No tak, pewnie 99% aktywacji promocji 1500/2000 GB nie przyznaje pierwszej paczki...
- Nieprawda! Co Pani mówi; no może 10%... Doładowywała Pani numer?
- Nie.
- To pewnie dlatego; chociaż ja też nie dostałem pierwszej paczki
- To mamy oboje pecha - jesteśmy w tych dziesięciu procentach
- He he he, hi hi hi, ha ha ha

Ciekawa ta wrzutka o doładowywaniu. Myślę, że to blef. Przed aktywacją 2000 GB miałam aktywny pakiet BezLimitu 35 GB. Swoją drogą, rozczula mnie swoboda konsultantów w Plusie. W porównaniu z, chodzącymi na smyczy i w kagańcu, pracownikami infolinii w Networks, to miód na serce wolności i wyrafinowane mruganie okiem.
 #1150138  autor: onifer2
 22 maja 2023, 08:27
Reklamacja napisana w nocy. Rano przyznana paczka 150gb. Szybko.
 #1150141  autor: KC-KARLOS
 22 maja 2023, 09:54
Jak klient ma za każdym razem pisać reklamację na niepoprawne działanie bonusów 1500/2000 "na lata" to ja dziękuje takiej ofercie, gdzie GB w innych sieciach przychodzą praktycznie z automatu, z czego w Orange te GB można kumulować i przedłużać też na lata. Skansen mało tego, że sieciowy to ofertowy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1150149  autor: onifer2
 22 maja 2023, 10:51
Cóż, ani Orange ani Play ani T-Mobile nie dają 3 miesięcy gratis przy przeniesieniu i to również powrotnie na tym samym numerze.
Coś za coś, mały trud.

Mnie natomiast Orange denerwuje z ofertą Flex. Co to znaczy abym mógł tylko raz na PESEL skorzystać z oferty 3* 1zł przez 3 miesiące?

Jak potrzebuję inny numer, to już nie miałem możliwości.
Tak, że co kto lubi.