Szukasz taryfy dla siebie? Nie wiesz, na którą ofertę się zdecydować? Zadaj pytanie tutaj.
Regulamin forum:
Przy zakładaniu tematu rozpocznij tytuł od:
[ABO] - jeśli szukasz tylko oferty na ABONAMENT
[KARTA] - jeśli interesuje Cię tylko oferta na KARTĘ
[DOWOLNY] - jeśli szukasz po prostu najlepszej oferty, niezależnie czy będzie to karta, czy abonament
Aby społeczność mogła coś Ci podpowiedzieć, musisz określić swoje priorytety, czy jest to np.:
- cena,
- zasięg,
- stabilność sieci,
- usługi dodatkowe, np. VoLTE, WiFi Calling, HD Voice,
- ważność konta (w przypadku usług na kartę),
- dobra apka do zarządzania kontem
KONIECZNIE NAPISZ TEŻ: ile miesięcznie potrzebujesz minut, SMS-ów, MMS-ów oraz Internetu
Otrzymałem wiadomość że mój nr. niedługo straci ważność. Muszę gdzieś przenieść; chodzi o jak najtańsze utrzymanie numeru -tylko do odbierania telefonów.
Były kiedyś fajne możliwości plusie, ale nie są już nieaktualne. Pojawiły się ostatnio jakieś ciekawe opcje?
@skobry
1) Orange - przeniesienie przez internet - RWK na wychodzące 365 dni + 10 dni z NL-ów za 1,- zł + 93 dni przychodzących. Koszt 0,- zł.
2) Plus/Plush - przeniesienie w punkcie do jakiejkolwiek taryfy - 15 dni wychodzących + 17520 godzin (730 dób = dwa lata) przychodzących. Koszt 0,- zł
3) Plus - przeniesienie w punkcie do taryfy Prosto na Kartę - 8760 godzin (365 dób) wychodzących po doładowaniu za 5,- zł + 17520 godzin (730 dób = dwa lata przychodzących). Koszt 5,- zł.
@skobry
1) Orange - przeniesienie przez internet - RWK na wychodzące 365 dni + 10 dni z NL-ów za 1,- zł + 93 dni przychodzących. Koszt 0,- zł.
2) Plus/Plush - przeniesienie w punkcie do jakiejkolwiek taryfy - 15 dni wychodzących + 17520 godzin (730 dób = dwa lata) przychodzących. Koszt 0,- zł
3) Plus - przeniesienie w punkcie do taryfy Prosto na Kartę - 8760 godzin (365 dób) wychodzących po doładowaniu za 5,- zł + 17520 godzin (730 dób = dwa lata przychodzących). Koszt 5,- zł.
Opcja 2) -wygląda najlepiej. Wystarczy że w salonie wybiorę jakąkolwiek taryfę plush na kartę? Dobrze rozumiem?
skobry: prosisz o przeniesienie do Plush na kartę, nie wybieraj taryfy Prosto Na Kartę (są z nią pewne problemy). UWAGA: jeśli zawołają za kartę 12,30 zł - przerwij proces i im grzecznie podziękuj, wybierając inny punkt Plusa (o ile kolejny dealer znów zawoła nieregulaminową opłatę).
Pamiętaj o podaniu operatora Premium Mobile, on jest operatorem a2mobile.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
...Opcja 2) -wygląda najlepiej. Wystarczy że w salonie wybiorę jakąkolwiek taryfę plush na kartę? Dobrze rozumiem?
Nie ma znaczenia Plush czy Plus. Nie ma znaczenia taryfa. Każda z tych taryf ma 360 godzin (15 dób) wychodzących i 17520 godzin przychodzących.
Jeśli będą próbowali wkręcić Cię w opłatę 12,30 zł, poproś o przeniesienie do innej taryfy.
babciagienia1p: jesteś nadal pewna, że jest 15 dób na start zamiast 97 ? Bo ja miałem 97 na start z saldem 1 zł + włączona promka 100% rabatu na 3 mies. za Bezlimity.
Dealerzy - cwaniaki nadal będą nieregulaminowo wołać o 12,30 niezależnie od wybranej taryfy myląc duplikat z nową kartą dla MNP.
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
@KC-KARLOS
O tak! Dziękuję za sprowadzenie mnie na ziemię...
W przypadku przeniesienia do Plusa Elastycznej i Nowego Plusha jest 97 dni na wychodzące po przeniesieniu, czyli one są lepsze niż Plus Prosto na Kartę, która ma 15 dni na wychodzące.
Przychodzące w każdym przypadku - 17520 godzin od utraty wychodzących.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2024, 20:23 przez babciagienia1p, łącznie zmieniany 1 raz.
skobry: prosisz o przeniesienie do Plush na kartę, nie wybieraj taryfy Prosto Na Kartę (są z nią pewne problemy). UWAGA: jeśli zawołają za kartę 12,30 zł - przerwij proces i im grzecznie podziękuj, wybierając inny punkt Plusa (o ile kolejny dealer znów zawoła nieregulaminową opłatę).
Pamiętaj o podaniu operatora Premium Mobile, on jest operatorem a2mobile.
Zgodnie z podpowiedzią przeniosłem się z a2mobile na Plush na kartę. Dziś dostałem SMS o treści: "Zgodnie z cennikiem za 10 dni naliczymy oplate za utrzymanie numeru za okres 01.08.2024 - 31.08.2024. Aby jej uniknac, uzyj swoich srodkow lub zasil konto"
Czy wystarczy że zadzwonię lub wyślę sms z tego numeru i będzie ok.?