Napisałem do T-Mobile, bo telefon (IPhone X) po zejściu do 3G - mimo nadajnika LTE w bliskiej odległości - czasami nie chciał wracać do LTE. Musiałem resetować sieć, telefon itp. A VoLTE miałem non stop włączone. Kazali mi wymienić kartę SIM i teraz wszystko się zmieniło. Telefon prawie cały czas trzyma się LTE, co bardzo cieszy. Mam tylko pytanie: wcześniej u góry ekranu w polu z nazwą operatora pojawiało mi się „T-Mobile.pl”, a teraz cały czas jest to „T-Mobile.pl Q”... spotkaliście się już z czymś takim? Dla mnie to kompletna nowość, choć myślę, że może to mieć związek z usługą Quality Gold. Dzisiaj jadąc trasą Wadowice - Kraków (Grzegórzki) miałem non stop Q i LTE. Tylko ciekawe co było nie tak z kartą SIM, że przez 8 miesięcy trwania umowy ani razu nie pokazała mi tego Q...
Ostatnio zmieniony 15 sie 2018, 23:47 przez Tomaszfraczek, łącznie zmieniany 1 raz.