Świadczy już jakiś mieszkaniec Wrocławia usługę "pomocy" w zakupie karty Rebtel dla mieszkańców innych miejscowości, czy jeszcze nikt nie zapełnił tej niszy rynkowej?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
6 czerwca się zgłosiłem, chyba 11 lipca dostałem e-maila, 13 wypełniłem wniosek, dziś jest 20 lipca i nie ma kontaktu ze strony Rebtela lub kuriera.
WKS
A jest w ogóle ktoś, kto już jest w Rebtel.PL?
na pewno prezes oddziału w PLbobiwr pisze:A jest w ogóle ktoś, kto już jest w Rebtel.PL?
Zaiste pomogłeś....
bobiwr pisze:A jest w ogóle ktoś, kto już jest w Rebtel.PL?
hej ja jestem wszystko poszło szybko dostawca z kartą był na 2 dzień po rejestracji wszystko działa ok na kod zapraszający czekałem tydzień fajną opcją jet wybór państwa w ue i można dzwonić do danego kraju na stacj i komór bez limitu za 20 zł
Tylko 1 osoba?! "Mało was do ..." Coś mi tu.... nie gra.
Można już zamówić poza Wrocław?
Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego AGS-L09 przy użyciu Tapatalka
Wow ranga "Stary Wyjadacz" nie sądziłem że dotrwam do niej
Dzisiaj w nocy numer został przeniesiony do Rebtel. Wieczorem zaczynam testy.
Kod sieci: 260 29
Kod sieci: 260 29
WKS
mam zaproszenia dla osób z Wrocławia jak ktoś chce pisać na priv
Przysyłają emaile z informacją, że pamiętają o zgłoszeniach i mają zamiar rozszerzyć działalność na inne miasta więc możliwe, że się doczekam.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Z przenoszeniem numerów radzę się wstrzymać. Moja historia wygląda tak:
1. Kartę SIM otrzymałem w miarę sprawnie - do tego momentu nie mam większych uwag.
2. Dnia 30.07 rebtel otrzymał mój wniosek o przeniesienie numeru.
3. 1.08 otrzymałem informacje (niestety dopiero po tym jak się dopytałem co się dzieje ze sprawą), że mój wniosek został odrzucony przez dotychczasowego operatora (Play)
4. Dzwonię do play i otrzymuję informację że "we wniosku był podany nip a nie PESEL"
5. Jako że we wniosku przesłanym do rebtel jak wół widnieje PESEL a nie NIP wynika z tego że po prostu źle przepisali do systemu „międzyoperatorskiego”.
6. Zgłaszam problem do rebtel, odpisują że będą nad nim pracować.
7. W dniach 1.08-17.08 wysyłam kilkanaście pytań kiedy problem zostanie rozwiązany i prośby o wskazanie daty przeniesienia. W odpowiedzi albo nie dostaję wcale albo wyglądają mniej więcej tak: pracujemy nad problemem
8. Nagle rano 18.08 (bez jakiejkolwiek informacji choćby dzień wcześniej) karta Play przestała się logować do sieci. Niesiony przeczuciem uruchomiłem kartę rebtel i faktycznie okazało się, że działa z przeniesionym numerem.
9. Po drobnych problemach z konfiguracja połączenia internetowego (trzeba ręcznie utworzyć APN zgodnie z instrukcją na tej stronie: https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/faq/) całość zaczęła działać zgodnie z oczekiwaniami HURA!!!
10. 20.08 następuje blokada połączeń wychodzących i Internetu, a na mailu znajduje taką informację, cytuję: Twój abonament został usunięty
11. Zgłaszam problem na maila, otrzymuję informację, cytuję: Dokonaliśmy pewnych zmian na Pana koncie i od tej pory wszystko powinno działać poprawnie
12. Niestety karta wciąż nie działa, robię ponowne zgłoszenie, otrzymuje informację, cytuję: We want to let you know we are currently working on your case and we will get back to you as soon as we have more information.
13. Dopiero przed chwilą 22.08 problem został rozwiązany.
1. Kartę SIM otrzymałem w miarę sprawnie - do tego momentu nie mam większych uwag.
2. Dnia 30.07 rebtel otrzymał mój wniosek o przeniesienie numeru.
3. 1.08 otrzymałem informacje (niestety dopiero po tym jak się dopytałem co się dzieje ze sprawą), że mój wniosek został odrzucony przez dotychczasowego operatora (Play)
4. Dzwonię do play i otrzymuję informację że "we wniosku był podany nip a nie PESEL"
5. Jako że we wniosku przesłanym do rebtel jak wół widnieje PESEL a nie NIP wynika z tego że po prostu źle przepisali do systemu „międzyoperatorskiego”.
6. Zgłaszam problem do rebtel, odpisują że będą nad nim pracować.
7. W dniach 1.08-17.08 wysyłam kilkanaście pytań kiedy problem zostanie rozwiązany i prośby o wskazanie daty przeniesienia. W odpowiedzi albo nie dostaję wcale albo wyglądają mniej więcej tak: pracujemy nad problemem
8. Nagle rano 18.08 (bez jakiejkolwiek informacji choćby dzień wcześniej) karta Play przestała się logować do sieci. Niesiony przeczuciem uruchomiłem kartę rebtel i faktycznie okazało się, że działa z przeniesionym numerem.
9. Po drobnych problemach z konfiguracja połączenia internetowego (trzeba ręcznie utworzyć APN zgodnie z instrukcją na tej stronie: https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/faq/) całość zaczęła działać zgodnie z oczekiwaniami HURA!!!
10. 20.08 następuje blokada połączeń wychodzących i Internetu, a na mailu znajduje taką informację, cytuję: Twój abonament został usunięty
11. Zgłaszam problem na maila, otrzymuję informację, cytuję: Dokonaliśmy pewnych zmian na Pana koncie i od tej pory wszystko powinno działać poprawnie
12. Niestety karta wciąż nie działa, robię ponowne zgłoszenie, otrzymuje informację, cytuję: We want to let you know we are currently working on your case and we will get back to you as soon as we have more information.
13. Dopiero przed chwilą 22.08 problem został rozwiązany.
Padnie tak szybko jak powstało brak kapitału na rozszerzenie hmmm no XD nieźle
Pewnie że padnie to pewne. Większość ogólnokrajowych MVNO nie dała rady na naszym rynku, więc taki "jednomiastowy" mikro operator tym bardziej się nie przyjmie. No chyba że właśnie taka mikro skala, oznacza dla operatora mikro koszty. Ale i tak co to ma być z taką dostępnością, to coś jak lokalna kablówka.. Taka ciekawostka tylko
Ciekawe, czy znikną szybciej niż Folx
Folx przynajmniej miał jakiś przychód (a i tak się zwinął). A oni na czym zamierzają zarabiać?
Rebtel ruszył na cały kraj. Właśnie złożyłem zamówienie na przeniesienie jednego numeru. W 5 minut i gotowe. Łącznie z cyfrowym podpisem na formularzach MNP. Coś pięknego Szkoda, że to działa na PLUS-ie, ale do testów jak znalazł
https://antyweb.pl/to-juz-pewne-rebtel- ... um=twitter
https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/
https://antyweb.pl/to-juz-pewne-rebtel- ... um=twitter
https://www.rebtel.com/pl/najtanszy-abonament/
Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2
Nie ma darmowych obiadów, ktoś musi za to płacić. Nawet Freemium nie opłacał się Virginowi mającemu potężne finansowanie z EBOiR, to jak im ma się spiąć...
Ale póki są za free, grzech nie skorzystać .
Ale póki są za free, grzech nie skorzystać .