Mam pytanie - być może było o tym, ale z racji deficytu czasowego nie mam możliwości szczegółowego przeglądu całego tematu, więc jeśli odgrzewam śmierdzące kotlety - wybaczcie!
Do meritum: korzystam z VoWiFi w T-Mobile, taryfa biznesowa Magenta, telefon iPhone 8, oczywiście aktywne V0LTE i VoWiFi. Problem polega na tym, że VoWiFi tak na prawdę rzadko kiedy działa. Powiedziałbym, że działa przez nie więcej niż 1/3 czasu i to w dodatku nie na każdym WiFi. Sieć bezprzewodowa jest bardzo dobra, szybka i stabilna, więc nie sądzę, żeby tu był problem. W jednej z lokalizacji, w których często przebywam, nie działa wogóle (WiFi też szybkie, stabilne i wogóle...).
I teraz pytanie zasadnicze: czy istnieje taka możliwość, że jest to problem iPhone i np. zmieniając na jakiegoś andrutowego smarkfona, problem przejdzie?
Co radzicie zrobić z tym problemem? Z racji szczątkowego zasięgu wszystkich sieci w miejscu, gdzie sporo przebywam, cholernie zależy mi na funkcjonalności VoWiFi...