Nic tylko trzymać się takiej oferty bezterminowo.Patryk7588 pisze:Nic lepszego nie dostaniesz, nowy SmartDom nie ma już takich rabatów.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Kończy mi się nieługo umowa w Plusie, 2 lata temu po złożeniu wypowiedznia dostałem ofartę od DUKu: Wszystko no limit, 16,8 gb internetu, 120 minut rozmowy międzynarodowe( czy jakoś tak) umowa na 26 mc 69,99 + jednorazowa dopłata za telefon Honor 8 - 179 zł, czy tym razem też mogę dostać co tak dobrego? żadnych innych usług w Plusie juz nie ma
Przeczytaj wątek, bo widać, że raz na kilka lat tu zaglądasz.Sodarr pisze:Kończy mi się nieługo umowa w Plusie, 2 lata temu po złożeniu wypowiedznia dostałem ofartę od DUKu: Wszystko no limit, 16,8 gb internetu, 120 minut rozmowy międzynarodowe( czy jakoś tak) umowa na 26 mc 69,99 + jednorazowa dopłata za telefon Honor 8 - 179 zł, czy tym razem też mogę dostać co tak dobrego? żadnych innych usług w Plusie juz nie ma
jak wiesz najlepsze oferty sa TYLKO w trybie rezygnacji pisemnej. nie ma sie co ludzic ze bedzie inaczej... poza tym przyszla moda na telefonu na raty i trzeba giastykowac sie by lacic jak najmiejsza rate np 48 rat/4lata splaty przy umowie na 2 lata/3lata..
Umowa do 4 lutego 2019. Wypowiedziana. Wczoraj telefon, dziś drugi i umowa przedłużona - 25 zł, no limit rozmowy, sms i mms, 8 GB internetu, umowa bezterminowa po 4.02.2019. Nowe warunki od następnego okresu rozliczeniowego. Zszedłem z abonamentu Ja+ 69.99.
Świetny, konkretny konsultant, któremu naprawdę się chciało. Szkoda, że nie zdarzają się tacy pracownicy DUK przy każdym przedłużeniu. Czekam na list z potwierdzeniem nowych warunków.
Świetny, konkretny konsultant, któremu naprawdę się chciało. Szkoda, że nie zdarzają się tacy pracownicy DUK przy każdym przedłużeniu. Czekam na list z potwierdzeniem nowych warunków.
Na stronie Plusha pojawiła się opcja przedłużenia ABO: https://www.plushbezlimitu.pl/telefony/przedluz-numer
może ktoś sprawdzi czy da się przejść ze zwykłego Plus Abonament na Plush Abo właśnie tą drogą?
Wpisałem swój numer telefonu, dostałem SMS z weryfikacją, ale dalej mam info że moja umowa trwa jeszcze dłużej niż 9 miesięcy więc nic więcej zrobić nie mogę....
Oczywiście nie sugeruję aby robić takie przejście (no chyba że ktoś chce) w ostatnim kroku (o ile system przepuści taką migrację) wystarczy kliknąć anuluj
może ktoś sprawdzi czy da się przejść ze zwykłego Plus Abonament na Plush Abo właśnie tą drogą?
Wpisałem swój numer telefonu, dostałem SMS z weryfikacją, ale dalej mam info że moja umowa trwa jeszcze dłużej niż 9 miesięcy więc nic więcej zrobić nie mogę....
Oczywiście nie sugeruję aby robić takie przejście (no chyba że ktoś chce) w ostatnim kroku (o ile system przepuści taką migrację) wystarczy kliknąć anuluj
Interesuje mnie opcja beztelefonu z PAKIETEM POLSAT SPORT PREMIUM.Wie ktos czy mozna cos takiego wyrwac i za ile najtaniej?
Standardowy abonament z tym pakietem jest za 70zł (60zł w SmartDom).
Może w DUK ugrasz coś taniej.
Może w DUK ugrasz coś taniej.
dziś byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!
Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!
Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
Wkręcają Cię. Idź to popraw, umowę można rozwiązać w każdej chwili wyznaczając konkretną datę przejścia na kartę.
Witam. Jestem tutaj pierwszy raz, więc trochę nierozeznany jestem. Ale pokolei.
Moja siora korzysta z numeru telefonu w Plus Abonament, który jest na babcię. Umowę ma do stycznia 2019r. (płaci 50zł i w tym ma 10GB neta i no limit). Słyszałem, że w Plus jest takie coś jak Sekcja Utrzymania Klienta i tam można się bić o zniżki. Pytanie jakie i czy one też są na nowy telefon, jakby można było wziąć?
Moja siora korzysta z numeru telefonu w Plus Abonament, który jest na babcię. Umowę ma do stycznia 2019r. (płaci 50zł i w tym ma 10GB neta i no limit). Słyszałem, że w Plus jest takie coś jak Sekcja Utrzymania Klienta i tam można się bić o zniżki. Pytanie jakie i czy one też są na nowy telefon, jakby można było wziąć?
Jak chcesz nowy numer to bierz Plush Abo.
Moja siora chce pozostać przy aktualnym swoim numerze.
Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?
Nie można samodzielnie przewinąć kilka stron wątku?obek pisze:Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?
W systemie nie ma możliwości zaznaczenia z jaką datą zostanie rozwiązana umowa!!! ...i cholera wie kto o tym decyduje, tzn. czy system, czy jacyś ludzie. 20 minut czekania to średnia. Czasami wypowiedzenie jest od ręki a czasami - jeśli zostanie wprowadzone po godz. 19:00 lub 20:00 (nie pamiętam) lub w niedzielę (nie pamiętam po której godz.) to do odbioru będzie dopiero na drugi dzień.dark3lf pisze:dziś byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!
Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
Umowę można rozwiązać albo z końcem najbliższego cyklu rozliczeniowego, który nastąpi po złożeniu wniosku o rezygnację albo z końcem okresu na jaki została zawarta. Ale z mojego doświadczenia wiem, że pracownicy w salonach nie wiedzą jak to drugie zaznaczyć w salonie. Dlatego ja jestem zmuszony składać wnioski o rezygnację w salonie u kolegów z którymi kiedyś pracowałem
Przyjmę niepotrzebne telefony komórkowe.
Nie ma takiej opcji. Pracowałem 3 lata w Plusie i wiem dobrze jak to się robi.Bartplus pisze:Umowę można rozwiązać albo z końcem najbliższego cyklu rozliczeniowego, który nastąpi po złożeniu wniosku o rezygnację albo z końcem okresu na jaki została zawarta. Ale z mojego doświadczenia wiem, że pracownicy w salonach nie wiedzą jak to drugie zaznaczyć w salonie. Dlatego ja jestem zmuszony składać wnioski o rezygnację w salonie u kolegów z którymi kiedyś pracowałem
Poszukałem jakiegoś wniosku jaki składam w Plusie od lat z rozwiązaniem umowy. Już w 2015 roku składałem wnioski o rozwiązanie umowy z dniem jej upłynięcia... A nie pracuję w Polkomtelu już od 2012 roku i nie sądzę, żeby do dziś system PERS się zbytnio zmienił i tym samym zaznaczanie odpowiedniej opcji, która umożliwia rozwiązanie umowy z dniem jej zakończenia.
https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -oznaczony
Nawet sam Plus na swojej stronie informuje o możliwości rozwiązania umowy z dniem jej wygaśnięcia i można to zrobić nawet następnego dnia po podpisaniu umowy.
"- Umowa o świadczenie usług podpisywana jest na czas oznaczony.
- Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych po czasie oznaczonym zostanie automatycznie przedłużona na czas nieoznaczony, o ile nie złożysz przeciwnego oświadczenia na piśmie, nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy. Oznacza to, że oświadczenie może być złożone od dnia podpisania umowy lub w innym dowolnym momencie trwania umowy. Oświadczenie spowoduje automatyczne rozwiązanie umowy po upływie czasu oznaczonego."
Przyjmę niepotrzebne telefony komórkowe.
Dzisiaj Pani zadzwoniła i zaproponowali przejscie umowy na czas nieokreślony czyli 60 GB no limit za 30 zł najlepsza oferta na rynku chyba nie ma lepszej nigdzie a jak jest to dajcie znać z chęcią skorzystamobek pisze:Panowie i Panie dzisiaj byłem w Plusie kończy mi się umowa na internet mam 60 GB i no limit za 30 zł. I ku zdziwieniu Pani zaproponowała mi niższy pakiet 30 GB no limit i chyba za 40 zł
Złożyłem wypowiedzenie. Czy mogę teraz liczyć na lepszą ofertę którą mam co można ugrac od DUK-u jak w ogóle zadzwoni....?