DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 154 z 193
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 193
 #1011259  autor: matek451
 05 wrz 2018, 18:57
Ciekawe że takie SMS-y nie przychodziły 3 dni wcześniej przed upływem terminu DIL w poprzednich m-cach. Play widać troszczy się o klientów i przypomina im o upływie terminu DIL aby nie zżerało im pakietu GB za doładowanie, niezbędnego do prawidłowego działania DIL. Dobre Panisko. A tutaj na forum jak zawsze pełna czujność, nic nie umknie uwadze klientom tej usługi. :D Alarm próbny, efekt informacji tu na forum i tego że te SMS-y to u mnie nowość. No i P4Y mógł się wreszcie wykazać.
 #1011260  autor: Gomez-C4
 05 wrz 2018, 19:04
ale zobaczcie "
zyggi358 pisze:dostalem dzis sms o takiej tresci:
"Promocja Darmowy Internet LTE zostanie wylaczona za 3 dni. Szczegoly na redbullmobile.pl"
nie konczy mi sie 30-dniowy okres za 3 dni tak wiec....?
ktos cos wie w tym temacie?
Pogrubioną czcionką zaznaczyłem najważniejsze, póki co to poczekajmy te 3 dni, abyśmy się zbyt wcześnie nie cieszyli.
Trudno mi uwierzyć, że my DIL-owcy nagle zostaliśmy otoczeni szczególną troską o dobro naszego pakietu danych w DIL-u :twisted:
 #1011263  autor: Gomez-C4
 05 wrz 2018, 19:19
@Dorotea chcesz powiedzieć / napisać, że zyggi358 , ma problem z odliczeniem do 3 ? :lol: :smt005 , no chyba, że to jakaś "pomroczność" jasna :mrgreen: i wtedy można wybaczyć 8)
Zgadzam się natomiast z faktem, że w ostatnim czasie coś jest grzebane w systemie Play ( RBM ) i zmiany te mogę być w sposób pośredni / bezpośredni dotyczyć nas :D i ewentualnej, póżniejszej modyfikacji usług :)
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2018, 19:29 przez Gomez-C4, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1011267  autor: zyggi358
 05 wrz 2018, 19:33
nic nie musze liczyc bo lece na zmianach taryf czyli co 14 dni aktywacja dil
edit
ale teoretycznie moze tu sie sprawdzic historia z systemem - z tym ze dotyczyloby to aktywacji przedostatniej(jutro zmiana taryfy) czyli 14+13+3=30 8)
 #1011271  autor: Gomez-C4
 05 wrz 2018, 20:05
User aupol napisał, że także dostał tego sms-a :) , też się pomylił w obliczeniach ? :smt005 , jeśli to to faktycznie tylko "obsuwa" czasowa w dostarczeniu wiadomości z tym komunikatem to tylko dziękować :-D
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2018, 20:15 przez Gomez-C4, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1011274  autor: Gomez-C4
 05 wrz 2018, 20:17
@krychu3 dlatego właśnie bez zrzutu ekranu i podanej konkretnej daty włączenia DIL-a to tylko gdybanie z naszej strony :) , posiłkujemy się informacjami, które praktycznie nic nie znaczą .
 #1011277  autor: marcin19883
 05 wrz 2018, 20:39
Karlos20 pisze:wygląda na to, że informują SMSem, że usługa wygaśnie za kilka dni i trzeba ją ponownie uruchomić.
Mi też się tak wydaje. W końcu wprowadzili info, kiedy się kończy. Nie będzie trzeba liczyć dni :D
 #1011282  autor: iphoneski
 05 wrz 2018, 21:08
marcin19883 pisze:
Karlos20 pisze:wygląda na to, że informują SMSem, że usługa wygaśnie za kilka dni i trzeba ją ponownie uruchomić.
Mi też się tak wydaje. W końcu wprowadzili info, kiedy się kończy. Nie będzie trzeba liczyć dni :D
Moim zdaniem ostatnie działania play w tym temacie czyli pilnowanie lejków i te smsy to raczej dowód na to, że play nie zamierza tej usługi wycofywać tylko poprawiaja jej działanie. Taka taktyka - chcesz mieć tanio to spoko, ale tylko 100 GB, jak chcesz więcej kupuj nasze abonamenty.
W mojej opinii DIL powinien zostać, jedynie coś zrobić z januszowaniem na zmiany taryf żeby była ważność konta bo to już chyba lekka przesada, sieć za coś trzeba utrzymywać a ja sam jako płacący abonament nie jestem zadowolony, że ktoś tak sobie poczyna.
 #1011286  autor: Gomez-C4
 05 wrz 2018, 21:16
@Karlos20, ale w informacji " Promocja Darmowy Internet LTE zostanie wylaczona za 3 dni. Szczegoly na redbullmobile.pl " , nie ma zachęty do ponownego jej uruchomienia np. w postaci 2 dodatkowego zdania " Możesz ponownie włączyć ją kodem ... " co pod kątem marketingowym oznacza strzał w stopę i może ( choć nie musi ) oznaczać jej koniec.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2018, 21:28 przez Gomez-C4, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1011289  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2018, 21:26
Gomez - a nie pomyślałeś o jeszcze jednym fakcie?
Gdy mija termin ważności usługi DIL Play wysyła smsa z zachętą do ponownego aktywowania usługi (krótki kod aktywacyjny). A taki sms systemowy otrzymuje każdy użytkownik usługi.

Przypomnę: nawet, jeśli odwołają promocję, kto przed jej wyłączeniem włączy ją ponownie, ze względu na prawa nabyte możne z niej skorzystać do końca jej ważności.
Na razie nie ma w tej wiadomości konkretów.

Na marginesie: ale się boicie wyłączenia DILa - kiedyś ten moment i tak nadejdzie. Play musi zarabiać po rozbudowie sieci.
Ostatnio zmieniony 05 wrz 2018, 21:31 przez KC-KARLOS, łącznie zmieniany 3 razy.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1011290  autor: juhuhu
 05 wrz 2018, 21:27
Ja mam inną hipotezę, że usługa stanie się płatna i cykliczna i ta informacja jest po to by przypomnieć by były środki na koncie by pobrać kasę za kolejny miesiąc
 #1011291  autor: adik
 05 wrz 2018, 21:33
nigdy nie dostałem smsa z informacją że DIL się kończy a kilka lat już korzystam.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #1011294  autor: aupol
 05 wrz 2018, 21:36
Sprawdziłem datę ostatniej aktywacji usługi i rzeczywiście u mnie za 3 dni DIL się wyłączy. Zobaczymy czy będzie możliwość ponownej aktywacji. Mam nadzieje, że ten sms to tylko dodatkowe powiadomienie ;)
 #1011297  autor: Gomez-C4
 05 wrz 2018, 21:47
@Karlos20 , oczywiście w przypadku gdy RBM zamierza kontynuować możliwość korzystania z usługi DIL-a i mija termin jej ważności to taki komunikat z zachętą do ponownego aktywowania usługi jest przesyłany, jednak ( tak jak wspomniałem wyżej ) nie chce mi się wierzyć, że szczególnie o nas DIL-owców będą się szczególnie troszczyć, przecież zdecydowanie lepiej by było, abyśmy pojechali na transferze ( potrzebnym do DIL-a ) i kupili kolejny pakiecik, który przywróci pełną prędkość.
Ostatnie 2 tygodnie pokazują, że grzebią w systemie, a czy z korzyścią dla nas - to niestety, ale nie jest to takie oczywiste, skoro już w sierpniu zostaliśmy poczęstowani lejkiem ( najczęściej który wskoczył tuż po 100 GB ) , jest jednak pewne, że będziemy teraz bardziej przycinani tuż po przekroczeniu 100GB w końcu będą chcieli wypromować nowe abo internetowe.
Z tego co widzę user aupol pisze, że za 3 dni wyłączy się u niego DIL i pokrywa się to z terminem wyłączenia DILa biorąc tym samym pod uwagę datę ostatniej aktywacji usługi :D , także to daje dużą nadzieję, że jednak faktycznie zostaniemy oszczędzeni :mrgreen:
 #1011307  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2018, 22:20
marcin19883 pisze:Mogliby dać coś na wzór t-mobile, czyli limit prędkości i stała opłata. Chętnie bym na to poszedł.
Już dawno powinni na to postawić.
Albo płacisz te 20-30 zł i masz 100 GB na pełnej prędkości, bez potrzeby posiadania bonusu z doładowań, żeby nie było lejka 32 kbps, a po ich wyczerpaniu 2 mbps z możliwością przywrócenia prędkości pakietami z zasileń czy płatnymi.
Jakoś nie ma info, żeby w analogicznej usłudze w starym PINKu (Play Internet na Kartę) w kwocie 45 zł/mies. net po 100 GB od razu przycinali do 2 mega, tym bardziej, że za dodatkową dychę zabezpieczamy sobie po 9h nocek przez miesiąc.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1011308  autor: marcin19883
 05 wrz 2018, 22:22
Karlos20 pisze:
marcin19883 pisze:Mogliby dać coś na wzór t-mobile, czyli limit prędkości i stała opłata. Chętnie bym na to poszedł.
Już dawno powinni na to postawić.
Albo płacisz te 20-30 zł i masz 100 GB na pełnej prędkości, bez potrzeby posiadania bonusu z doładowań, żeby nie było lejka 32 kbps, a po ich wyczerpaniu 2 mbps z możliwością przywrócenia prędkości pakietami z zasileń czy płatnymi.
Jakoś nie ma info, żeby w analogicznej usłudze w starym PINKu (Play Internet na Kartę) w kwocie 45 zł/mies. net po 100 GB od razu przycinali do 2 mega, tym bardziej, że za dodatkową dychę zabezpieczamy sobie po 9h nocek przez miesiąc.
W PINK osobno rozliczają 100GB ogółem i 100GB noc? czyli 200GB?
  • Strona 154 z 193
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 193
  • 1
  • 152
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 193