DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1014518  autor: onifer2
 16 wrz 2018, 12:13
Serwis Regenersis wymienił mi ostatnio telefon z awarią na który była gwarancja do 16.12.2018r na nowy.
Jak wygląda teraz sprawa gwarancji/rękojmi na nowy egzemplarz? Do tej pory było chyba tak, że gwarancja trwała dalej do pierwotnego okresu.

Jednak czytałem, że od 1 stycznia 2018r. weszły nowe przepisy i w przypadku wymiany wadliwego sprzętu na nowy, rękojmia biegnie od nowa 2 lata.

Czy ktoś ma w tym względzie jakieś doświadczenie?