molibden pisze:Taka sprawa. Dziś był ostatni dzień pakietu Freemium. Wchodzę rano w panel użytkownika a tam 30min,30sms,300mb. Klepię *222# i stoi jak byk - odnowione freemium. Przecież tego nie miało być. To możliwe że mi rzeczywiscie odnowiło się freemium?
To masz szczęście, bo moja żona dzisiaj rano wchodzi w panel użytkownika, a tam 0 min, 0 SMS, 0 MB,
chociaż jej 6-miesięczny okres upływa dopiero w grudniu!
Dzwonię na infolinię, po usłyszeniu odpowiedniego komunikatu odnawiam pakiet wciskając "1", słyszę, że pakiet już jest OK.
Kodem *222# sprawdzam stan pakietu, a tam wyświetla mi się menu wyboru pakietów #Mini!
Wpisuję "1" żeby wybrać pakiet #Mini 3, dostaję komunikat "Błędny kod"!
Kilkakrotnie ponawiam próby za każdym razem ten sam efekt!
Dopiero wpisanie kodu *222*03# dało odpowiedź, że zlecenie aktywacji pakietu zostało przyjęte.
Karlos20 pisze:Prawa nabyte
Coś słabo działają te "prawa nabyte", bo moja żonę zwekslowało do pakietów (taryfy?) #Mini na 3 miesiące przed upływem jej 6-miesięcznego okresu!
BTW:
Przed chwilą aktywował się ten zamówiony kodem USSD pakiet #Mini 3.
Co ciekawe, w pakiecie zamiast 300MB jest ich tylko 249!