Twoje zgłoszenie
Szczegółowy opis sprawy: Witam interesuje mnie pakiet 100Gb za 40zł jaka jest naprawde prędkość po przekroczenia owych 100Gb danych, po kontakcie z waszym biurem obslugi dostalem informacje że po przekroczeniu
100gb jest lejek 1Mb/s a regulaminie pisze tak:
3. UWAGA: Jeżeli w trakcie korzystania z Pakietu 100 GB nie będziesz miał żadnego
aktywnego pakietu internetowego, szacunkowa maksymalna prędkość transmisji
danych będzie zgodna z Cennikiem twojej oferty - czyli będzie wynosić 32 kb/s
Odpowiedź :
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłane przez Pana zgłoszenie.
Chciałbym wyjaśnić, że zgodnie z regulaminem po wykorzystaniu 100 GB prędkość internetu spada do 32 kB/s.
Przepraszam Pana za błędne informacje uzyskane na infolinii. Jest to spowodowane doprecyzowaniem wprowadzonego pakietu internetowego.
Będzie mi miło, jeśli zechce Pan ocenić moją odpowiedź w ankiecie SMS – to zajmie tylko chwilę.
W przypadku dodatkowych pytań jesteśmy do dyspozycji. Proszę pamiętać, że można się z nami skontaktować dzwoniąc na numer 790 666 666 lub *666, wysyłając wiadomość na adres e-mail
[email protected] bądź tworząc zgłoszenie za pośrednictwem portalu Play24 (
www.play.pl).
Pozdrawiam
Adrian Maron
Obsługa Klienta RedBull Mobile