Ile trzeba czekać na przeniesienie numeru do Virgin mobile po zabraniu dokumentów przez kuriera ?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
No to już raczej od kuriera zależy. Nie masz w miejscu zamieszkania jakiegoś punktu co przenoszą numery? U mnie w mieście jest jeden. Drukuje papiery, podpisujesz, oni skanują i jesteś w virgin w ten sam dzień. Znaczy noc, o ile przyjdziesz do 14 czy 15 godziny. Bo wtedy chyba zamykają listę do przeniesienia.
@polsat090 - nawet do dwóch tygodni
I jeszcze jedna ciekawostka:https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... -nadajniki
edit: jeszcze link do źródła: https://www.rp.pl/RZECZoBIZNESIE/180929 ... rnetu.html
I jeszcze jedna ciekawostka:https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... -nadajniki
edit: jeszcze link do źródła: https://www.rp.pl/RZECZoBIZNESIE/180929 ... rnetu.html
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2018, 18:32 przez lordbyd, łącznie zmieniany 1 raz.
Właśnie, co w związku z tym? Zaczną naliczać w play (z sd) za połączenia do virgin? Bo póki co nie naliczają.
A w Lublinie jest coś takiego ?marcz123456 pisze:No to już raczej od kuriera zależy. Nie masz w miejscu zamieszkania jakiegoś punktu co przenoszą numery? U mnie w mieście jest jeden. Drukuje papiery, podpisujesz, oni skanują i jesteś w virgin w ten sam dzień. Znaczy noc, o ile przyjdziesz do 14 czy 15 godziny. Bo wtedy chyba zamykają listę do przeniesienia.
I to nawet 7. https://virginmobile.pl/gdzie-nas-znajd ... iesc-numer
Świetna sprawa, oprócz W4 to chyba tylko Virgin i Premium mają taką opcję, bez bujania się z kurierami.
Świetna sprawa, oprócz W4 to chyba tylko Virgin i Premium mają taką opcję, bez bujania się z kurierami.
Hej!Czy po przejściu Virgin na inną platformę niż Play to czy teraz Stan Darmowy w P4 nie obejmuje już VM?
Przeprowadziwszy dzisiaj próbne połączenia między swoimi numerami spieszę donieść, że nadal są bezpłatne: nie pobiera złotówek z kont a w bilingu figurują jako 'Minuty do Play'.PiotrG-dz pisze:Hej!Czy po przejściu Virgin na inną platformę niż Play to czy teraz Stan Darmowy w P4 nie obejmuje już VM?
Właśnie, co chwilę ktoś straszy że nie dotyczy, a jednak dalej jest za free.
Po przejściu na nową platformę z 10 cyfrowym numerem centrum sms, raporty z dostarczenia sms żyją własnym życiem Przynajmniej u mnie. Przychodzą z dużym opóźnieniem, a czasami po kilka razy, nawet następnego dnia. Przykładowo po godzinie dostarczono i numer xxx xxx xxx, a po kilku następnych dostarczono i ten sam numer tylko +48 xxx xxx xxx. Dodatkowo dzisiaj nie mogę od kilku godzin uruchomić kodu *222# na żadnym numerze.
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2018, 19:41 przez rudymax, łącznie zmieniany 1 raz.
Rano nawet aplikacja nie działała, teraz już chodzi, ale faktycznie kod odrzuca z błędnym mmc czy jakoś tak. Za to na drugim numerze, z simką z 2012 roku kod ten działa.
jak sprawdzic waznosc u nich konta?
W apce na andorid pokazuje "Data wazności konta 18.11.2018", *101# pokazuje to samo.
Po sprawdzeniu tej informacji. Probowalem przeniesc taki numer do Play ale nie przenioslo z powodu operatora obecnego ktory tego odmowil czyli Virgin.
Zadzwonilem do Virgin powiedzieli ze to co widze po *101# to jest waznosc w ogóle karty a nie waznosc brana pod uwage do przeniesienia.
Ktos moze mi to wyjasnic?
W apce na andorid pokazuje "Data wazności konta 18.11.2018", *101# pokazuje to samo.
Po sprawdzeniu tej informacji. Probowalem przeniesc taki numer do Play ale nie przenioslo z powodu operatora obecnego ktory tego odmowil czyli Virgin.
Zadzwonilem do Virgin powiedzieli ze to co widze po *101# to jest waznosc w ogóle karty a nie waznosc brana pod uwage do przeniesienia.
Ktos moze mi to wyjasnic?
Macie, Szanowni Koledzy ustawienia WAP dla nowej platformy Virgin ? MMS-y znalazłem :https://virginmobile.pl/pomoc-techniczna
Ale same problemy z tym Viagra mobile
Koledzy, osobom, które mają taryfę 2011 sugeruję sprawdzenie stanu konta dodatkowego. Otóż te dziewicze dziady zajumali mi z konta ponad 150 zł. Na infolinii kobieta przyznała, że kasa była, ale się wybyła, sama, bez jakiejkolwiek ingerencji z mojej strony. Mają błąd w systemie, jak się okazuje. Kiedy naprawią? Nie wiadomo. Kiedy zwrócą zagrabione środki? Też nie wiadomo. Reklamacja złożona, a stan konta wciąż niezmieniony. Ciekawe, ile osób od nich ucieknie po ostatnich problemach. Swoją drogą to mam nieodparte wrażenie, że właśnie chodzi o to, żeby pozbyć się jak największej ilości klientów po to, aby Play mógł przejąć dziewicę za jak najmniejszą kwotę. To się nazywa się wrogie przejęcie. Microsoft z Nokią zrobił dokładnie to samo.
Na macierzystym zasięgu play, internet raz działa raz nie, we wielu lokalizacjach na obu apnach, na dwóch kartach virgin na kilku telefonach. Zasięg plus, t-mobile śmiga dobrze. Karta wymieniona i nadal to samo. Kasztani mi się od dłuższego czasu
Miałem taki przypadek, że karta VM w ruterze mimo doskonałej siły sygnału LTE co kilka sekund przelogowywała się do UMTS/3G po czym znowu logowała się do LTE.
Podczas "przelogowywania" połączenie z internetem ulegało "zamrożeniu".
Karta Play działała w tym samym miejscu doskonale.
Karta VM została więc schowana do szuflady
Podczas "przelogowywania" połączenie z internetem ulegało "zamrożeniu".
Karta Play działała w tym samym miejscu doskonale.
Karta VM została więc schowana do szuflady
Dlaczego po właczeniu pakietu mini 3 zł po sprawdzeniu kodem *222# mam taki komunikat minut 0 sms 0 internet 0