DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 41 z 91
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 91
 #1024823  autor: exik1ng
 09 paź 2018, 17:55
jarekt pisze:Żeby mieć 100% pewności, że limit danych został wyczerpany, wystarczy połączyć się na sekundę i rozłączyć.
Jeżeli z konta zejdzie kasa (1 grosz), to pakiet/limit został na 100% wyczerpany.

W PInK za takie krótkie połączenie zejdzie z konta równo 0,01zł (500kB) - jeśli oczywiście zmieścimy się w tych 500kB (prawie 0,5MB), a raczej w ciągu 1s (bo rozłączamy się natychmiast po połączeniu) więcej nie zejdzie - net nie ma prawa się "rozbujać" w ciągu 1s.

Jeśli mimo 100% wyczerpania limitu/pakietu MB/GB, jest wciąż limit prędkości na jakiejś usłudze, to jest to błąd systemu i ja bym napisał reklamację.
Wykorzystałem cały limit danych, zeżarło mi parę groszy za dane. Aktywowałem dzień bez limitu i niestety cały czas trzyma 70/20. W tym samym czasie na DILu leci zawsze 120+ Mbs
 #1024831  autor: jarekt
 09 paź 2018, 18:25
exik1ng pisze:...i niestety cały czas trzyma 70/20.
O, to coś dla mnie będzie :). Pójdzie chyba gruba reklamacja i pismo do UKE/UOKiK (klasyczne naruszenie zbiorowych interesów konsumentów - bo potencjalnie wszystkich konsumentów, klientów PInKa).
 #1024835  autor: jarekt
 09 paź 2018, 18:37
Cennik jest jasny i klarowny w tej kwestii (pogrubiłem najważniejszy fragment):
III. SZCZEGÓŁY OFERTY PLAY INTERNET NA KARTĘ
1. Do wyczerpania limitu transmisji danych Abonent może pobierać dane z maksymalną dostępną prędkością wynoszącą obecnie nie więcej niż 70 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych pobieranych oraz nie więcej niż 20 Mb/s (górna granica prędkości) w przypadku danych wysyłanych. (...)
Co to jest "limit transmisji danych", to mam nadzieję wszyscy wiedzą (to ta konkretna ilość MB/GB widoczna na naszym saldzie, pochodząca z bonusów za doładowania, darmowych pakietów itp.).
 #1024841  autor: Gomez-C4
 09 paź 2018, 18:51
@jarekt , tylko jak zaczniemy kopać się z koniem to jeszcze uwalą MbL w PInK , a w tym roku ( jak widzimy ) mają rozmach w uwalaniu dobrych ofert :)
@wiechec , wiele osób wolałoby mieć sztywny lejek 70/20 i móc pobierać po kilkaset GB bez lejka, anieżeli mieć nielimitowaną prędkość i męczyć się po przekroczeniu 100GB sztywnym lejkiem 1Mb/s w nowym InK .
Sam jestem ciekaw jak będzie w grudniu, ale mam ostatnio jakieś dziwne przeczucie, że będą cieli tuż po przekroczeniu 100GB.
Ostatnio zmieniony 09 paź 2018, 22:24 przez Gomez-C4, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1024875  autor: Dorotea
 09 paź 2018, 21:52
Jak Play będzie chciał coś przyciąć lub wycofać to i tak to zrobi. Jeśli usługa działa niezgodnie z regulaminem - reklamacja i UKE.

Najgorszy wariant, czyli 70/20 Mbps, lejek 2 Mbps po 100GB - nadal najlepsza oferta w prepaid.

Tymczasem zabieram się do testów. Jarekt, dzięki za wytyczne :)
 #1024886  autor: Gomez-C4
 09 paź 2018, 22:31
@Dorotea w sumie Play jest między młotem i kowadłem :) , jeśli będą stosować restrykcyjną politykę lejków ( w starym, dobrym PInK-u ) w grudniu tego roku, to spora część klientów przejdzie do konkurencji - TMobile już zaciera ręce, dodatkowo niektórzy przejdą na światłowody.
Fioletowi jeśli chcą się liczyć na rynku to muszą zrobić coś przełomowego jak taryfa Play Fresh ze stawką 29gr w 2009 roku, ale będę szczery do bólu - nie powstanie nic przełomowego, raczej spodziewam się dalszego pogarszania oferty w internetowym prepaidzie i podnoszenia cen.
 #1024898  autor: Dorotea
 09 paź 2018, 23:30
Na rynku jest określona liczba kart PiNK. Tu nie da się kombinować jak w DIL (przejście z Play przez FAKT). Poza tym PiNK to słały przychód, w końcu usługa kosztuje 45 zł. Także nie spodziewam się szaleństw z lejkami. Ale z drugiej strony Play bywa nieprzewidywalny więc pewności nie ma.
 #1024911  autor: pantin
 10 paź 2018, 06:30
Dorotea pisze:@pantin
Aktywuj albo opchnij na Allegro/OLX póki cena dobra :)

Dziś przeterminowane aktywują się, nie wiadomo co może być jutro. Ja aktywowałam swój po to, żeby sprawdzić. I porobić testy, najbardziej interesuje mnie, kiedy załączy się lejek. W DIL teraz jest dość restrykcyjnie Nikt nie wypowiada się o aktualnej polityce "lejkowej" PinK-ach wzięłam sprawy w swoje ręce :D
Zobaczymy :) Póki co wygląda na to, że po zakończeniu DILa zmienię RBM1 na rbmSM, doładowanie co 100 dni/50 zł daje 20GB, czyli wychodzi ok 6GB na miesiąc. Dla mnie spokojnie wystarczy, a patrząc na moje zużycie to będzie to mniej (3-4GB/msc).
 #1024912  autor: juhuhu
 10 paź 2018, 06:57
Gomez-C4 pisze:@Dorotea w sumie Play jest między młotem i kowadłem :) , jeśli będą stosować restrykcyjną politykę lejków ( w starym, dobrym PInK-u ) w grudniu tego roku, to spora część klientów przejdzie do konkurencji - TMobile już zaciera ręce, dodatkowo niektórzy przejdą na światłowody.
Fioletowi jeśli chcą się liczyć na rynku to muszą zrobić coś przełomowego jak taryfa Play Fresh ze stawką 29gr w 2009 roku, ale będę szczery do bólu - nie powstanie nic przełomowego, raczej spodziewam się dalszego pogarszania oferty w internetowym prepaidzie i podnoszenia cen.
Nadajniki Play są przeładowane i raczej PLAY chce oddać tych nieopłacalnych klientów - mieć luz na nadajnikach i więcej kasy dopero jak by nadajniki były puste , a kasy by ubywało poprzez brak klientów sytuacja by sie odwróciła
 #1024918  autor: czaj09
 10 paź 2018, 08:53
@surface123-Miałem problem z aktywacja numeru w taryfie Pink, poprosiłem o aktywacje w zgloszeniu na p24 i za drugim razem aktywowali( za pierwszym nieudanie) poprosiłem też o dodanie do p24 - to akurat udało się za pierwszym razem.Mozesz napisac zgłoszenie i dodadzą ci ten numer.
 #1024935  autor: surface123
 10 paź 2018, 10:01
Ale tu chyba nie chodzi o 24 godz ale o godzinę "zero" która minęła.

U mnie nawet nie chce się aktywować pakiet dzień bez limitów...

No ale czas pokaże :)

Właśnie mi Play odpisał:

"Usluga dla Ciebie niedostepna."
ciekawe jakim cudem nie ??

"Usługa Dzień bez limitu w Play Internet na Kartę
Sposób aktywacji usługi:

wyślij bezpłatny SMS o treści START.643 pod numer 111,
wpisz kod *111*643*1# i zatwierdź go zieloną słuchawką,
zaloguj się na Play24 i wybierz odpowiednią opcję w zakładce Usługi,
zadzwoń do Obsługi Klienta 790 500 500 lub *500 lub przyjdź do najbliższego Salonu Play.

Usługa kosztuje 4 zł."
Ostatnio zmieniony 10 paź 2018, 10:03 przez surface123, łącznie zmieniany 2 razy.
  • Strona 41 z 91
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 91
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 91