DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 25 z 55
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 55
 #1029564  autor: macqmacq
 29 paź 2018, 19:53
Remington pisze:I ponad 7 lat czekali, wydawali kasę na markę...
Czas na jej odebranie???
Nie widzisz rachunku zysków i strat?
Każda piramida na początki super kwitnie, żeby tych na końcu WYmoderowano!...
Nie chcę, żeby tak było, bo szkoda milu naciągniętych ludzi... :(
Ostatnio zmieniony 29 paź 2018, 21:08 przez Remington, łącznie zmieniany 2 razy. Powód: wymoderowane niestosowne treści
 #1029565  autor: TomLee
 29 paź 2018, 20:16
Huuuuuura, dostałem chwile temu maila, że mój abonament został uruchomiony.
Numer z przeniesienia?
 #1029576  autor: TomekErek
 29 paź 2018, 20:58
@TomLee - uruchomiony został numer tymczasowy, ktory był zapisany na "opakowaniu karty SIM" z Rebtel

oooo właśnie, a zapytam z ciekawości - gdybym chciał zostawić sobie ten numer tymczasowy jako już taki oficjalny na stałe to mogę jakoś zrezygnować z procesu MNP? Jak to bym miał zrobić?
Mailowo do Rebtela? Czy dzwonić na ich infolinie i liczyć, że ktoś odbierze? :D
 #1029583  autor: Remington
 29 paź 2018, 21:22
macqmacq pisze:
Remington pisze:I ponad 7 lat czekali, wydawali kasę na markę...
Czas na jej odebranie???
Nie widzisz rachunku zysków i strat?
Każda piramida na początki super kwitnie, żeby tych na końcu WYmoderowano!...
Nie chcę, żeby tak było, bo szkoda milu naciągniętych ludzi... :(
Moim zdaniem, z takimi teoriami spiskowymi najzwyczajniej przesadzasz. Nikt nie siał tylu wątpliwości gdy Folx wprowadził mechanizm subskrypcji. Ani nie nazywał piramidą firm zbierających dane kart (co na Zachodzie jest standardem) takich jak Google, Apple, Microsoft, eBay, Aliexpress, PayPal, Allegro, PayU, Przelewy24, BlueMedia, Groupon, Airbnb, Booking, Revolut, Inpost, uPaid, MyTaxi, iTaxi, Traficar, Panek, Uber, Taxify, Sony, Netflix, HBO, Spotify, Ipla, Player, Mobile Vikings, a ostatnio też Orlen i Play (to tylko niektórzy zbierający dane kart, jacy na szybko przyszli mi do głowy). Co z tego, że niektórzy z nich to potentaci, przecież w myśl tego co piszesz każda z tych rzekomych piramid niezależnie od skali może się zwinąć.

Jak napisałem powyżej, gdy startował Folx to tylu teorii spiskowych nikt nie rozsiewał. A tu pojawia się firma istniejąca od 2006 roku, która w necie ma wiarygodne recenzje co najmniej od 2011, i rozlewa się po forum niemalże paniczna obawa tylu osób, czego najlepszym przykładem jest sprowadzenie Rebtela do piramidy czekającej tyle lat, by okraść Polaków.
 #1031729  autor: asdaf
 30 paź 2018, 13:39
TomekErek pisze:mogę jakoś zrezygnować z procesu MNP?
Powinieneś zadzwonić do dotychczasowego operatora i zablokować u niego przenoszenie numeru.
 #1031730  autor: gtoni13
 30 paź 2018, 13:45
TomekErek - napisz maila do Rebtela za rezygnujesz z przenoszenia.
Ja tak zrobilem i zapytali czy potwierdzam, potwierdzilem.
Odpisali ze kasuja wniosek o przeniesienie.
Tymczasowy jest staly juz i aktywny.
Z Rebtela jestem zadowolony wszystko dziala lepiej niz w Virgin.
gtoni
 #1031734  autor: rymi
 30 paź 2018, 14:19
gtoni13 pisze:napisz maila do Rebtela [...]
Ja tak zrobilem i zapytali
Po jakim czasie odpisują?

Ja napisałem 24 października [dostałem tylko numer sprawy] i cisza. Dziś ponowiłem.


Swoją drogą to to miał być mój główny numer [starego się chcę pozbyć - za dużo spamu marketingowego], ale przy takiej obsłudze to zaczynam się zastanawiać [15.10 zamówiłem nowy numer, zero info na email o statusie, 17.10 SMS, że "Twoja karta dotrze w ciągu najbliższych dni", a kurier jest już następnego dnia ;-) i do tej pory (30.10.2018) karta nie jest wciąż aktywna :-/ ].
 #1031753  autor: gtoni13
 30 paź 2018, 16:40
Pierwsz odpowiedz byla po jakims 1,5 dnia. Odpowiadala Aleksandra, nastepne na drugi dzien,
po 3-4 dnia sprawa zakonczona.
2 karty byly aktywne na drugi dzien po 17 godz.
Jak ktos tu pisal trzeba pilnowac by kurier potwierdzi doreczenie sim.
Jeszcze jedno w mailu podac nr do przeniesienia i nr tymczasowy.
Gdy za pierwszym razem nie podalem chcieli zdjecia opakowania i sim.,
widac po mailu nie identyfikuja.
 #1031756  autor: KC-KARLOS
 30 paź 2018, 17:02
Wczorajsze połączenie z konsultantem, było skuteczne, godzinę temu numer Rebtel zaczął działać.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1031841  autor: Dax13
 31 paź 2018, 05:37
Dzisiaj moja stara karta straciła zasięg, tak jakby numer został przeniesiony, ale nie mogę ani zadzwonić ani wysłać smsa... Mam nadzieję że ogarną to szybko bo zostałem bez możliwości kontaktu.
 #1031903  autor: michcio123
 31 paź 2018, 08:19
Zaczyna się robić ciekawie. Moja karta sim z numerem Rebtel straciła zasięg i nie mogę zalogować się do żadnego polskiego operatora (brak dostępu). Nie jest to numer tymczasowy po prostu nowy numer Rebtel. Z aplikacji mogę normalnie dzwonić.
 #1031920  autor: slav6060
 31 paź 2018, 08:38
U mnie (żony) sytuacja wygląda tak:4 października wniosek o przeniesienie (z Play).16 października kurier z simką.18 października aktywacja.24 października przychodzące smsy już działają.31 czyli dzisiaj nadal bez przeniesienia.
 #1031989  autor: jutek
 31 paź 2018, 11:34
W nocy niespodziewanie wreszcie przenieśli mi numer i z tego co zdążyłem sprawdzić wygląda, że wszystko działa prawidłowo.
 #1032044  autor: TomekErek
 31 paź 2018, 17:21
gtoni13 pisze:TomekErek - napisz maila do Rebtela za rezygnujesz z przenoszenia.
dzieki za info, napisałem chwilę temu maila na support (at) rebtel.pl, podałem numer, ktory dostałem od nich i numer ktory miałem zamiar przeniesc i zobaczymy czy ktoś z Nich zdąży mi odpowiedziec zanim numer faktycznie zostanie przeniesiony :D
 #1032058  autor: pantin
 31 paź 2018, 20:05
Po 3 dniach (nie licząc weekendu dostałem odpowiedź) w sprawie niedziałających SMSów.
Dzień dobry,

Bardzo przepraszamy za wszelkie komplikacje, nasz dział techniczny w dalszym ciągu stara się rozwiązać problem i jak tylko uzyskamy potwierdzenie usunięcia usterki, niezwłocznie się z Panem skontaktujemy.

Dziękujemy za cierpliwość!
Pozdrawiamy,
Aleksandra
Zespół Rebtel
 #1032069  autor: Pablo70
 31 paź 2018, 21:29
U mnie zamieszania ciąg dalszy.Najpierw zdezaktywowali działająca tydzień kartę.Dwa dni temu przyszła nowa do tej pory nie aktywowali.Dzisiaj dostałem maila zatytułowanego "Zawiadomienie o możliwym naruszeniu ochrony danych osobowych" a w nim info o możliwym wycieku danych.Coraz lepiej.
 #1032076  autor: Robin560
 31 paź 2018, 22:03
u mnie problem z przeniesieniem dostałem 3maile że przeniosą numer wciągu dwóch dni. minął tydzień i nic

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
  • Strona 25 z 55
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 55
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 55