DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 57 z 91
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 91
 #1033912  autor: jarekt
 07 lis 2018, 01:55
PInK to w kwestii technicznej zwykła taryfa głosowa (z lekkimi ograniczeniami) z rozbudowanymi usługami netowymi.
Działa jednak tylko w 3G i lepszych oraz nie działa w RK.
Czyli normalnie z rozmów i SMSów korzystasz. Nie ma SD i innych pakietów minut/SMSów.
Ale np. w starej Nokii 2G takiej karty nie aktywujesz, ani z niej nie zadzwonisz, ani nie odbierzesz SMSa.
 #1033913  autor: Eon
 07 lis 2018, 02:02
admundo pisze: Jak to w Play. (...) Pierwsza pani konsultantka powiedziała że to jakaś ściema, druga pani konsultantka powiedziała że ona nic takiego nie widzi. Za trzecim razem zgłosił się pan konsultant który kliknął w odpowiednie miejsce i zobaczył to co należało zobaczyć i włączył taryfę.
Ja też jakis rok temu załatwiałam rodzinie play domowy "stacjonarny" za 1zł i twierdzili że nie ma takiej oferty. Ja powiedziałam że jest i że jak nie znajdzie to niech mi da kompa to im szybko znajde regulamin. Siedzieli, szukali, dzwonili aż w końcu się dokopali i jakie było zdziwienie :o
Ale robimy tu OT i niepotrzebnie zaśmiecamy temat
 #1034383  autor: frifix
 08 lis 2018, 15:51
Kupiłem tego PInK9, który miał ważność do 01.11.2018.. Wczoraj zarejestrowałem kartę korzystając z drugiego numeru w Play za pomocą tego formularza: http://24.play.pl/Play24/rejestracja. Przyszedł SMS, że numer jest zarejestrowany, ale karta dalej nie jest aktywna, ograniczone są usługi sieci. Najwyraźniej zaczęli wyłączać startery zaraz po ich terminie ważności, albo jest to tylko odosobniony przypadek i akurat mam pecha. Zastanawiam się, czy jest sens kupować na stacji PInK9 ze starszą datą ważności 01.10.2018., bo takie też tam widziałem.
 #1034385  autor: jarekt
 08 lis 2018, 15:58
Jeśli zarejestrowałeś PInKa to numer jest OK.
Kartę musisz potem aktywować (rejestracja nie powoduje aktywacji).
PInK nie działa w urządzeniach 2G.
I działa tylko na zasięgu macierzystym Play.

Od momentu rejestracji do momentu faktycznej możliwości aktywacji PInKów czasami mija wiele godzin, czasami nawet kilka dni - ale wtedy już raczej numer się nie "odblokuje" i potrzebne jest zgłoszenie o nieprawidłowej rejestracji (brak możliwości aktywacji numeru).

Podejrzewam jeden z powyższych problemów :).
 #1034413  autor: janek125
 08 lis 2018, 18:23
frifix pisze:Kupiłem tego PInK9, który miał ważność do 01.11.2018.. Wczoraj zarejestrowałem kartę korzystając z drugiego numeru w Play za pomocą tego formularza: http://24.play.pl/Play24/rejestracja. Przyszedł SMS, że numer jest zarejestrowany, ale karta dalej nie jest aktywna, ograniczone są usługi sieci. Najwyraźniej zaczęli wyłączać startery zaraz po ich terminie ważności, albo jest to tylko odosobniony przypadek i akurat mam pecha. Zastanawiam się, czy jest sens kupować na stacji PInK9 ze starszą datą ważności 01.10.2018., bo takie też tam widziałem.
Ja wczoraj dostałem PInk19 z datą do 01.12.2017 :shock: :shock: i rejestracja poszła bez problemu.

Nie wiem gdzie wy macie te stacje benzynowe. Ja musiałem się sporo nachodzić.
 #1034679  autor: ign123
 09 lis 2018, 17:12
Wczoraj ok. 23:00 zauważyłem w Play24, że zniknęło mi ok. 18GB z pozycji "Liczba promocyjnych GB" w taryfie InK50 - miały ważność do 7.11. Dzisiaj w pozycji "Liczba promocyjnych GB" pojawił się przyznawany co miesiąc pakiet 2GB. Zaraz napiszę reklamację.
Użytkownikom InK50, którym w ostatnich dniach powinien odnowić się pakiet, polecam skontrolowanie stanu "Liczba promocyjnych GB".
 #1040560  autor: jarekt
 10 lis 2018, 14:03
100GB za 40zł w RBM1/5 to zwykły pakiet (choć duży) czyli bez szybkiego lejka, ale ponieważ taryfa RBM ma wolny lejek 0,03Mbit/s, no to lejek jest (ale jest on 60 razy wolniejszy od takiego 2Mbit/s).

Tu masz wątek o tym pakiecie: viewtopic.php?f=22&t=95375

IbL w PInK to usługa (bliźniacza do DIL ale działająca we wszystkich technologiach, nie tylko LTE, no i płatna) i nie ma tam pakietu 100GB. Masz tam nielimitowane GB.
Jedynie gdy obciążasz sieć w godzinach szczytu to po przekroczeniu 100GB możesz (czyli fakultatywnie) dostać ograniczenie prędkości do 2MBit/s.
Niektórzy dostają niewiele po 100GB, niektórzy po 200GB, a niektórzy przeciążają a i tak nie dostają (mówię w zasadzie o DILu, bo PInKów ostatnio nie testowałem, ale inni testowali).

Bo lejek jest fakultatywny.
Ale z takim szybkim lejkiem 2Mbit/s można przesłać przez 30 dni 600GB...


PS. Dla przypomnienia: tu wymieniłem większość różnic między DIL (RBM), IbL (PInK) i MbL (InK): viewtopic.php?f=27&t=95427&start=75#p1017417
jarekt pisze:Kilka osób pytało o różnice między DILem a IbL ("Internet bez Limitu" w PInK). Poniżej rozpiska najważniejszych różnic (dodałem też MbL - "Miesiąc bez Limitu" w InK):

1. Usługi dostępne w taryfach:
DIL: RBM1 i RBM5 - prepaid RBM (sieć P4).
IbL: PInK1/9/19/50 (poprzednie taryfy względem najnowszego InK) - prepaid internetowy Play (sieć P4).
MbL: InK1/5/9/19/50 - prepaid internetowy Play (sieć P4).

2. Koszt usługi:
DIL: 0zł (usługa darmowa).
IbL: 45zł miesięcznie (dostępna również wersja samoodnawiająca się).
MbL: 49zł miesięcznie (dostępna również wersja samoodnawiająca się).

3. Jaką ilość GB oferują usługi (GB nie przechodzą na kolejny okres):
DIL: minimum 100GB miesięcznie z pełną prędkością.
IbL: minimum 100GB miesięcznie z pełną prędkością.
MbL: 100GB miesięcznie z pełną prędkością.

4. Lejek:
DIL: Tak, 2Mbit/s, ale fakultatywny (gdy przeciążamy sieć).
IbL: Tak, 2Mbit/s, ale fakultatywny (gdy przeciążamy sieć).
MbL: Tak, 1Mbit/s, od razu po przekroczeniu 100GB.

5. Technologie transmisji danych:
DIL: tylko LTE/LTE+ na sieci P4 (inna transmisja powoduje zużywanie płatnego/bonusowego pakietu).
IbL: wszystkie technologie na sieci P4 (RK nie jest obsługiwany), obsługa LTE+ sporna.
MbL: wszystkie technologie na sieci P4 (RK nie jest obsługiwany).

6. Maksymalne prędkości:
DIL: generalnie bez ograniczeń, ale regulamin ma zapis o ograniczeniu do 15 Mbit/s.
IbL: generalnie bez ograniczeń, ale regulamin ma zapis o ograniczeniu do 70 Mbit/s oraz, że "Wraz z rozwojem technologicznym górna granica prędkości może zostać podwyższona".
MbL: bez ograniczeń (regulamin ma zapis o obsłudze LTE+ o prędkości 262 Mbit/s).

7. Czy do taryfy z daną usługą można jakoś zmigrować z innej zwykłej taryfy Play/RBM/FaktM):
DIL: Tak, do RBM5 (do RBM1 nie można - tylko zakup startera).
IbL: nie można - tylko zakup startera PInK.
MbL: nie można - tylko zakup startera InK lub migracja z PInK lub starszych taryf Internetowych/Data.

8. Czy można uzyskać RWK:
DIL: Tak, w RBM5 (InnyOP-->MNP-->RBM7MNP-->BzP(RWK)-->RBM5).
IbL: Tak, w PInK50.
MbL: Tak, w InK50 (można do niej zmigrować z innych taryf PinK/InK).

9. Ważność konta po doładowaniu 50zł:
DIL: RBM1 150dni, RBM5 100 dni (+60 dni na obieranie rozmów/SMSów w obydwu taryfach).
IbL: 60 dni (+90 dni na obieranie rozmów/SMSów).
MbL: 60 dni (+90 dni na obieranie rozmów/SMSów).

10. Czy jest normalna obsługa rozmów/SMSów/MMMsów
DIL: Tak.
IbL: Tak.
MbL: Tak.

11. Połączenia/SMS Premium:
DIL: Tak.
IbL: Zablokowane.
MbL: Nie* (miało się to zmienić, ale nie testowałem ostatnio).
 #1042190  autor: darekka
 10 lis 2018, 16:42
Nie-no chyba, że 5zł. oszczędności względem PInKa za 45zł. można za zaletę uznać.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 57 z 91
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 91
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 91