Problemy z połączeniami ustały. Subiektywnie odczuwam jednak spadek jakości dźwięku i dużo niższe transfery danych. Muszą coś dłubać w sieci i nie bardzo im to wychodzi.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
czy ktoś orientuje się jak odzyskać numer który utracił ważność we wrzesniu w a2 i powrócił do T?
3 dni od przeniesienia numeru i nadal nie mogę założyć konta na moje.a2mobile...
przy próbie rejestracji ciągle wyskakuje "poprawny pesel jest wymagany"
przy próbie rejestracji ciągle wyskakuje "poprawny pesel jest wymagany"
sprawdzilem jest dalej w A2
Czy numer jest zarejestrowany na ten sam PESEL co podany na koncie?efazeti pisze:3 dni od przeniesienia numeru i nadal nie mogę założyć konta na moje.a2mobile...
przy próbie rejestracji ciągle wyskakuje "poprawny pesel jest wymagany"
Z tego co pamiętam to zachodzi tam korelacja pomiędzy numerem, peselem i dodatkowo adresem email. To wszystko musi się zgadzać z danymi podanymi podczas zamawiania karty
no nr tel jest na mnie więc podaje swój nr pesel
nie jestem pewien, który email podałem podczas zamawiania karty ale próbowałem zakładać konto na kilka adresów email i na każdym jest to samo
na infolinii załatwią sprawę?
ps. sprawdzając przynależność sieci (na stronie t-mobile) wyskakuje mi "kod sieci: 260 08, operator: PL"
tak ma być?
nie jestem pewien, który email podałem podczas zamawiania karty ale próbowałem zakładać konto na kilka adresów email i na każdym jest to samo
na infolinii załatwią sprawę?
ps. sprawdzając przynależność sieci (na stronie t-mobile) wyskakuje mi "kod sieci: 260 08, operator: PL"
tak ma być?
Myślę, że to jest najlepsza opcja.efazeti pisze:....
na infolinii załatwią sprawę?
....
Chodzi o to, żeby te plusy nie przysłoniły wam minusów
Dziś doładowując konto dostałem ważność konta na 730 dni czyli na dwa lata. Spotkał się ktoś już z tym. W systemie trakcyjnym banku wybrałem doładowanie zamiast a2mobile lub plusa przez omyłkę wrodzinie.
Najwyraźniej mają błąd w systemie, który zadziałał na twoją korzyść (gdyż doładowanie wrodzinie przedłuża ważność konta o 2 lata).
Ciekawe czy u innych też to zadziała czy może to jednorazowe.
Witam. Przenoszę nr do a2m i datę przenosin mam ustaloną na sobotę, czy nie miał Ktoś problemów z aktywacją nr po przeniesieniu w dzień wolny od pracy BAO? pytam, bo nie chciał bym, być odcięty od nr przez weekend, a biuro nie pracuje?
Wyznaczana data na sobotę więc będzie przeniesiony bez problemów miałem kilka numerów przeniesionych w sobotę.andx pisze:Witam. Przenoszę nr do a2m i datę przenosin mam ustaloną na sobotę, czy nie miał Ktoś problemów z aktywacją nr po przeniesieniu w dzień wolny od pracy BAO? pytam, bo nie chciał bym, być odcięty od nr przez weekend, a biuro nie pracuje?
Znajomy miał własnie takie "szczęście" po przeniesieniu i musiał czekać do poniedzałku, dlatego pytam.
Ja też doładowałem przez rodzinne doładowanie i 2 lata ważności.
Czyli działa nie tylko u mnie i dwa lata ważności.Kams. pisze:Ja też doładowałem przez rodzinne doładowanie i 2 lata ważności.
zadzwoniłem na infolinię w sprawie tego konta na moje.a2mobile.pl
Pani była zdziwiona, że nie mogę założyć konta, sugerowała mi że może robię "literówkę", sprawę jednak zgłosiła do działu technicznego, który miał się odezwać po zbadaniu sprawy
dwa dni minęły, oczywiście nikt się nie odezwał, konta założyć wciąż nie mogę...
Pani była zdziwiona, że nie mogę założyć konta, sugerowała mi że może robię "literówkę", sprawę jednak zgłosiła do działu technicznego, który miał się odezwać po zbadaniu sprawy
dwa dni minęły, oczywiście nikt się nie odezwał, konta założyć wciąż nie mogę...
@efazeti Jak się nie mylę, nie aktywowane konto na dany pesel wygasa po 7 dniach. Po tym terminie można zacząć procedurę tworzenia konta od nowa. W moim przypadku mail z linkiem aktywacyjnym trafił do zakładki innej niż główna / spam bądź oferty/ nie pamiętam. Za drugim razem się udało
ale u mnie nie dochodzi do wysłania maila aktywacyjnego
jest błąd podczas próby rejestracji konta
wygląda to jakby mój nr telefonu nie był powiązany z nr PESEL
chyba się nie doczekam na odpowiedź od a2mobile...
jest błąd podczas próby rejestracji konta
wygląda to jakby mój nr telefonu nie był powiązany z nr PESEL
chyba się nie doczekam na odpowiedź od a2mobile...