DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 235 z 308
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 308
 #1057741  autor: glodek
 30 lis 2018, 14:29
kozien70 pisze:
30 lis 2018, 13:46
Na RBM na kartę VoLTE działa. Testowane na iPhone, Galaxy S8, Galaxy S7 Edge (obydwa XEO).
Zmieniłem z Fakt na RBM Energy, później na RBM Siema i dalej bez VoLTE.
 #1057745  autor: kozien70
 30 lis 2018, 14:42
Cóż mogę powiedzieć: u mnie działa :-)
Może zgłoś temat do BOKu.
 #1057748  autor: glodek
 30 lis 2018, 15:22
kozien70 pisze:
30 lis 2018, 14:42
Cóż mogę powiedzieć: u mnie działa :-)
Może zgłoś temat do BOKu.
w BOK stwierdzili, że trzeba wymienić kartę, jak zawsze jak mam problem ta sama odpowiedź :roll: .
 #1057759  autor: Kryniczanin
 30 lis 2018, 18:25
Prepaid T-Mobile przeniesiony przedwczoraj z abonamentu do karty. W dalszym ciągu działa VoLTE i VoWIFI.
 #1057762  autor: piotrzet
 30 lis 2018, 18:36
A może w końcu się coś zaczyna dziać w tym temacie?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1057787  autor: p2225
 30 lis 2018, 23:31
Aktualizacja listy urządzeń z VoLTE Play przyniosła wsparcie dla LG G7 Fit. W końcu LG ogarnął temat. Jutro wychodzi aktualizacja dla LG v30 oraz LG Q7 z brandem Play. Mam nadzieję, że one również dostaną wsparcie ;)

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1057819  autor: dagonPL
 01 gru 2018, 12:15
Dzisiaj wszystkie połączenia jakie wykonuje w Play => Play, VoLTE => 3G, VOLTE => VoWiFi idą w 12,65kb/s, wcześniej było 23,85

Twitter @FonRuchalFest
 #1057830  autor: piotrzet
 01 gru 2018, 12:56
Czyżby teraz awaria VoWiFi w T-Mobile? W ogóle się nie włącza chodź o tej porze nigdy nie miałem problemu.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1057831  autor: kozien70
 01 gru 2018, 13:06
U mnie (Warszawa) działa poprawnie na obydwu kartach (O i Tm). Włączałem i wyłączałem kilkukrotnie, wykonałem też kilka połączeń.
 #1057833  autor: piotrzet
 01 gru 2018, 13:20
Dzięki za info. Pojawia się ale po 10 minutach.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1057845  autor: Mixiorek
 01 gru 2018, 14:45
dagonPL pisze:
01 gru 2018, 12:15
Dzisiaj wszystkie połączenia jakie wykonuje w Play => Play, VoLTE => 3G, VOLTE => VoWiFi idą w 12,65kb/s, wcześniej było 23,85

Potwierdzam. Testy przed chwilą. Play, VoLTE, S8 (XEO) -> T-Mobile, iPhone X, VoLTE 12.650. Tak samo do Orange, VoLTE, Xcover 4.

Nr X-KOM 34377 00 00 . Orange VoLTE, Xcover 4. 5 połączeń i za każdym razem WB MAR 23.850. A z Play, S8 (XEO), VoLTE za każdym razem NB AMR 12.200.
Z iPhone X w T-Mobile mogę ocenić tylko "na słuch" i moim zdaniem połączenie jest równie głośne (różnica między NB AMR a WB AMR jest moim zdaniem słyszalna) i jakością zbliżone do tego z WB AMR.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1057847  autor: piotrzet
 01 gru 2018, 14:56
A jak tam testy EVS? Już zacząłeś czy jeszcze?

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1057849  autor: Mixiorek
 01 gru 2018, 15:00
piotrzet pisze:
01 gru 2018, 14:56
A jak tam testy EVS? Już zacząłeś czy jeszcze?

Nie, z wiadomych względów. Pewnie szybciej Orange i Play wprowadzą u siebie EVS niż T-Mobile wprowadzi VoLTE do prepaida lub przygotuje normalne oferty postpaid.
Mógłbym to zrobić na siłę w robocie ale aż tak ciekawy nie jestem by komuś specjalnie zawracać dupę.

Aktualizacja 15:16:
Jeżeli Orange udostępni eSIM również w Nju (niby mieli do końca tego roku ale pytanie czy, jak i w jakich ofertach) to jest szansa na testy EVS w T-Mobile ;-) ale jeszcze muszę wtedy dorwać iPhone XS :mrgreen:

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1057994  autor: dagonPL
 02 gru 2018, 21:05
p2225 pisze:
30 lis 2018, 23:31
Jutro wychodzi aktualizacja dla LG v30 oraz LG Q7 z brandem Play. Mam nadzieję, że one również dostaną wsparcie ;)
Jakieś wieści?

Twitter @FonRuchalFest
 #1057995  autor: p2225
 02 gru 2018, 21:23
Póki co żadnych informacji.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1058060  autor: piotrzet
 03 gru 2018, 14:32
Tak jak z każdym innym producentem/modelem nigdy nie wiadomo.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1058224  autor: piotrzet
 04 gru 2018, 20:04
Ach ci konsultanci T-Mobile żadnego pojęcia o usłudze VoWiFi. Dwa razy zgłoszone problemy z niedziałaniem usługi po południu odpowiedź "nie został podany numer z którymi występuje problem". Jak mam dzwonić na jakikolwiek numer skoro ikona VoWiFi się w ogóle nie pojawia? :lol: Spróbuję napisać email może tam będzie ktoś ogarnięty.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1058238  autor: zagloba75
 04 gru 2018, 20:52
Parę miesięcy temu pisałem w tym wątku, niestety problem z VoWiFi sa nadal...
Ale od początku: sieć T-Mobile, lokalizacja z bardzo słabym zasięgiem sieci, WiFi-Calling wydaje się być idealnym rozwiązaniem problemu. I pewnie tak by było, gdyby... działał. Tymczasem sytuacja wygląda tak: 3 karty SIM, na trzech różnych iPhone (2x iP8 + 1x iPXS), na wszystkich to samo: usługa aktywna i czasami działa, ale procentowo czas ten określiłbym na 20%...
Co może być nie tak? IBOA nie jest w stanie pomóc, resetowali usługę, nic to nie dało.
Czy może coś pokombinować w ustawieniach? Jeśli tak, to w jakich? POMOCY!
  • Strona 235 z 308
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 308
  • 1
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 237
  • 308