@Dawid_eM A masz możliwość zalogowania się na swoje konto w Rebtel, aby sprawdzić jakie oni dane mają w bazie? Może jest gdzieś literówka (choć to raczej nie miało by większego znaczenia), albo błędnie wpisany przez nich pesel, przestawione cyfry etc (w tym ich bałaganie jest to całkiem prawdopodobne).
Sprawdź dane na koncie, pesel jest po części zamaskowany. Jeśli adres by Ci się zgadzał napisałbym do supportu na @ aby potwierdzili czy pesel taki i taki jest zgodny z tym co mają w swojej bazie czy też nie.
W mojej sprawie support dość szybko zareagował (ten mailowy, infolinia nic Ci nie pomoże). Dałem we wniosku o przeniesienie swój nowy adres, a w bazie mieli stary. Napisałem do nich z prośbą o zmianę, odpisali aby podać stary adres, imię i nazwisko, nr tel no i nowy, na który chce zmienić. Całość tej operacji trwała około 24h, a numer przeniesiony do Virgin bez żadnych przeszkód kilka dni później.