![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Muszę chyba spróbować reklamację złóżyć
![:-D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![:smt006](./images/smilies/006.gif)
brak problemów. można się łączyć i udostępniać
Ale zmiana taryfy tak
Wyślij SMS pod nr 411 o treści ,ILE, lub
A mialo sie samo naprawic☺marcin19883 pisze: ↑10 gru 2018, 01:25Ale jaja. Nic nie robiłem, nic nie ustawiałem i patrze na konto a tam połączenia przychodzące ustawiły się na 90dni.
Raczej zgłoś problem do BOK, tym bardziej, że już miałeś takie zdarzenie.marcin19883 pisze: ↑10 gru 2018, 13:50Już raz miałem taką sytuację i samo się naprawiło po kilku dniach. Czyli muszę czekać do środy.
Kiedyś zgłaszałem, to kazali czekać. Teraz też poczekam. W końcu mam 90dnisylwekZolkusza pisze: ↑10 gru 2018, 16:16Raczej zgłoś problem do BOK, tym bardziej, że już miałeś takie zdarzenie.
5, czerwca - 28 GB