Hm, a jest gdzieś opcja sprawdzenia końca cyklu miesięcznego - czy zaliczyło płatną aktywność?zoltan666 pisze:Początek cyklu to dzień odpowiadający dniu w którym przeszedłeś do taryfy odNOWA np. aktywacja odNOWA 1 dnia miesiąca = początek cyklu 1 dzień miesiąca. To ile i kiedy korzystasz z internetu, połączeń, smsów nie ma wpływu na początek cyklu, bo ten będzie zawsze taki sam. Pakiety internetu, minut, smsów są bezterminowe.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Na Play24 pod zakładką Moje konto pojawiają się wiadomości od Play. Przy braku aktywności w danym okresie rozliczeniowym na około 7 dni przed końcem okresu rozliczeniowego pojawi się wiadomość o możliwym pobraniu opłaty 2 zł.
- zapomnisz i 2zł przychodu jestsenta22 pisze:Oferta dla tych którzy tylko i wyłącznie potrzebują dzwonić i pisać na numery w playu i wykonają jedną sekundę do innych sieci miesięcznie. W innych przypadkach oferta jest kompletnie bez sensu i nieopłacalna...
Nie wiem gdzie sieć Play widzi w tej ofercie przełom
- statystyka aktywnych numerów
- ktoś zadzwoni do ciebie = przychód
- medialna oferta = używasz nie tracisz
- wysokie stawki wyjściowe min/sms = zysk
- idealna karta do amatorskiej telemetrii 1gr/500KB
- idealna karta do ogłoszeń
- numer do odbierania połączeń czy jako tel. kuchenny/awaryjny/zapasowy
- awaryjna karta do Internetu np. pada ci FTTH a koniecznie musisz maila wysłać...
Czy jeśli stanu darmowego nie mamy a na koncie 0zł to 2zł nie zostaje pobrane czy jednak zapisuje się gdzieś i po doładowaniu nam je pobiorą?
Prośba o niecytowanie w całości poprzedzającego postu. Rem
"Jeśli wykonujesz płatną aktywność, to twoje konto będzie cały czas ważne. Jeśli w miesiącu nie wykonasz żadnej płatnej aktywności, pobierzemy 2 zł, a jeśli masz na koncie 0 zł – odłączymy Stan Darmowy. Po doładowaniu konta możesz ponownie włączyć Stan Darmowy. Po 12 miesiącach bez płatnej aktywności wyłączymy konto. Oznacza to, że środki zgromadzone na koncie przepadną."
https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/
punkt: 1.1.1
https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 032018.pdf
0zł = nie pobiorą 2zł = stan darmowy wyłączają = po 12mc wyłączą numer, nikt ci żadnych 2zł za zaległe próby pobrania 2zł nie pobierze...
"Jeśli wykonujesz płatną aktywność, to twoje konto będzie cały czas ważne. Jeśli w miesiącu nie wykonasz żadnej płatnej aktywności, pobierzemy 2 zł, a jeśli masz na koncie 0 zł – odłączymy Stan Darmowy. Po doładowaniu konta możesz ponownie włączyć Stan Darmowy. Po 12 miesiącach bez płatnej aktywności wyłączymy konto. Oznacza to, że środki zgromadzone na koncie przepadną."
https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/
punkt: 1.1.1
https://www.play.pl/resources/pdf/2018/ ... 032018.pdf
0zł = nie pobiorą 2zł = stan darmowy wyłączają = po 12mc wyłączą numer, nikt ci żadnych 2zł za zaległe próby pobrania 2zł nie pobierze...
Ostatnio zmieniony 25 paź 2018, 14:42 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: usunięcie cytatu
Obecnie na rynku jest coraz więcej urządzeń, które korzystają z kart sim, ale nie pobierają dużej ilości GB (do 1 GB miesięcznie). Odnowa jest do tego idealna. Zarzucasz pakiet 6 GB ( bądź dwa takie pakiety) i co jakiś czas sprawdzasz w play24 stan pakietu.
Widzę sprzeczne informacje na stronie Play i w Cenniku.
Jak faktycznie Play rozlicza transfer danych w odNOWA?
Czy tak, jak na stronie, tj. 1 gr za 500 KB?
Czy tak, jak w Cenniku Oferty Play na Kartę odNOWA, tj. 12 gr za 100 kB?
Jak faktycznie Play rozlicza transfer danych w odNOWA?
Czy tak, jak na stronie, tj. 1 gr za 500 KB?
Czy tak, jak w Cenniku Oferty Play na Kartę odNOWA, tj. 12 gr za 100 kB?
Przeczytaj sobie drugi od dołu regulamin w sekcji "Dokumenty".
Dzięki. Teraz jest jasne.
W ramach promocji, aż do jej odwołania: 1 gr/500KB
W ramach promocji, aż do jej odwołania: 1 gr/500KB
Mam pakiet minut i SMSów do innych sieci i jakoś tak wyszło, że pierwszy raz cały miesiąc był bez płatnej aktywności bo z internetu korzystam na drugiej karcie. Jednocześnie mam 0zł na koncie. Obudziłem się jak przy próbie połączenia z jakimkolwiek numerem otrzymuję komunikat, że nie mam wystarczających środków (a mam pakiet). Na stronie Play jest napisane, że tylko Stan Darmowy mieli wyłączyć a nie zablokować wszystko. Czy może ja nie doczytałem jeszcze któregoś regulaminu? Zgłaszać im błąd?
Skoro masz 0zł, to wyłączyli Ci SD, więc, ani nie możesz skorzystać ze SD, ani wykonać żadnej rozmowy (z braku środków).
Doładuj konto i aktywuj SD, aby znowu korzystać z numeru.
Edit:
Choć jeśli masz pakiet minut(co nie jest jasne z twojego postu), to powinieneś mieć możliwość wykonania połączenie. Wtedy - reklamacja.
Doładuj konto i aktywuj SD, aby znowu korzystać z numeru.
Edit:
Choć jeśli masz pakiet minut(co nie jest jasne z twojego postu), to powinieneś mieć możliwość wykonania połączenie. Wtedy - reklamacja.
Ostatnio zmieniony 04 gru 2018, 08:55 przez neotele, łącznie zmieniany 1 raz.
Pisz reklamcje
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
@neotele Napisałem, że mam pakiet.
Problem został rozwiązany po drugim zgłoszeniu. Było to jednak rozwiązanie na niekorzyść Play i nie usunęli błędu. Miałem wrażenie, że nie rozumieją do końca oferty. Już tłumaczę. Po pierwszym zgłoszeniu konsultantka odpisała:
"Sprawdziłam sytuację na Pana koncie. W Pana ofercie pakiety są ważne do wyczerpania środków na koncie. Pakiety zostały odłączone, ponieważ nie wykonała Pan żadnej płatnej aktywności w ostatnim okresie rozliczeniowym. Poniżej przesyłam link do strony, na której znajdują się wszystkie informacje dotyczące tej taryfy.
https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/"
W efekcie zostały jednak odblokowane połączenia ale tylko do innych sieci. Przy próbie dzwonienia do Play dalej komunikat o braku środków.
Po drugim zgłoszeniu, które opisywało aktualną sytuację konsultantka odpisała:
"Doładowałam Pana konto i włączyłam stan darmowy, co umożliwia korzystanie z połączeń i SMS-ów do Play."
Doładowała za 5zł i włączyła SD. Wszystko działa. Jest to jednak rozwiązanie na skróty i ich nie korzyść. Zgłoszenia miały na celu bardziej poinformowanie o błędzie niż reklamację i tak też zostały sformułowane. Nie spodziewałem się, że będą aż tak zagubieni. Odpisuję tak późno bo nie włączyłem powiadomień.
Problem został rozwiązany po drugim zgłoszeniu. Było to jednak rozwiązanie na niekorzyść Play i nie usunęli błędu. Miałem wrażenie, że nie rozumieją do końca oferty. Już tłumaczę. Po pierwszym zgłoszeniu konsultantka odpisała:
"Sprawdziłam sytuację na Pana koncie. W Pana ofercie pakiety są ważne do wyczerpania środków na koncie. Pakiety zostały odłączone, ponieważ nie wykonała Pan żadnej płatnej aktywności w ostatnim okresie rozliczeniowym. Poniżej przesyłam link do strony, na której znajdują się wszystkie informacje dotyczące tej taryfy.
https://www.play.pl/oferta/play-karta/p ... te-odnowa/"
W efekcie zostały jednak odblokowane połączenia ale tylko do innych sieci. Przy próbie dzwonienia do Play dalej komunikat o braku środków.
Po drugim zgłoszeniu, które opisywało aktualną sytuację konsultantka odpisała:
"Doładowałam Pana konto i włączyłam stan darmowy, co umożliwia korzystanie z połączeń i SMS-ów do Play."
Doładowała za 5zł i włączyła SD. Wszystko działa. Jest to jednak rozwiązanie na skróty i ich nie korzyść. Zgłoszenia miały na celu bardziej poinformowanie o błędzie niż reklamację i tak też zostały sformułowane. Nie spodziewałem się, że będą aż tak zagubieni. Odpisuję tak późno bo nie włączyłem powiadomień.
Nie mogę zmienić oferty kodem *163*20# z Fakt Mobile na Play na Kartę odNOWA. Wyskakuje komunikat:
Czy ktoś wie o co chodzi?"Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl"
FaktM jest wykluczony w regulaminie z migracji do OdN.
To jak mogę przejść z Fakt do odNOWA?
Czy mogę migrować z Faktu kodem, najpierw do jakieś taryfy Play/RBM, a następnie innym kodem do odNOWA?
Czy mogę migrować z Faktu kodem, najpierw do jakieś taryfy Play/RBM, a następnie innym kodem do odNOWA?
Tak. Np. do Formuły Play na Kartę i potem do odNOWY.
Mam numer w taryfie "Play na kartę start". Chciałbym zmienić na taryfę odNOWA. Niestety numer ma nieaktywne połączenia wychodzące i taryfy zmienić nie mogę. Czy jedynym wyjściem z tej sytuacji jest doładowanie konta w celu aktywacji połączeń wychodzących.? Czy jest jakaś inna opcja bez wydawania pieniędzy?
W tej sytuacji tylko doładowanie przynajmniej za 5zł.