Gratuluję dobrego samopoczucia i braku obawy o stratę numeru
Jeśli ktoś z Was ma problem z zabraniem numeru z REBTEL POLSKA do innego operatora to proszę Was o napisanie e-maila do tych 2 ludzi i wysłanie im to jednocześnie, oczywiście po angielsku a jeśli nie umiecie tak jak ta to używajcie bezpłatnego translatora google bo oni zrozumieją to tłumaczenie z niego pomimo że czasem jest niedokładne:
Christian Milz <[email protected]>
Jonas Lörnell <[email protected]>
Ten drugi JONAS to prezes główny REBTEL tzw. CEO i Ci dwaj ludzie spowodują że niemożliwe stanie się możliwe bo mi pomogli i dzięki nim odzyskałem swój numer gdzie REBTEL ciągle odrzucał wniosek o przeniesienie numeru do innego operatora a wręcz nie zdążył nawet aktywować tegoż numeru na karcie tymczasowej REBTEL i stąd wynikały problemy z zabraniem go z REBTEL o czym wspominałem parę postów wcześniej.
PAMIĘTAJCIE - E-MAILE PO ANGIELSKU MAJĄ BYĆ a druga sprawa opiszcie tym Panom szczegółowo i kulturalnie problem i zajmą się tym. Odpisują przeważnie od poniedziałku do piątku.
Na SUPPORT REBTEL POLSKA nie liczcie bo to tumany, nieuki i lenie śmierdzące - nic Wam nie pomogą i nie odpiszą na zgłoszenia a pisanie kolejnych to strata czasu!