@matek451 podchodzisz do tego tematu bardzo emocjonalnie. Wspomniałem żeby ten użytkownik zrobił reklamacje do PLUS'a gdyż jest to JEDYNA forma kontaktu z operatorem. Zgadzam się w pełni z Tobą, że wyłączenie przez PLUS'a LTE 800 powinno być przezroczyste dla użytkowników i z ich strony czynności powinny być zredukowane do zera.
Informacja którą podałem (a podałem ją w oparciu o fakty i o wiedzę jaką posiadam) potwierdził też przed chwilą pracownik plusa na forum tego operatora w temacie który przytaczasz w tym wątku. Co do wypowiedzi rzecznika PLUS'a to w mojej ocenie posiada on pewnie i większą wiedzę niż Ty i inni tutaj tylko nie zawsze może podać ją do wiadomości publicznej. Informacja ile użytkowników LTE straci zasięg po wyłączeniu LTE800 jest informacją w mojej ocenie wewnętrzną spółki i podanie jej spowodowałoby tylko więcej komentarzy takiego typu jak Twoja. Rzecznika rolą jest ubranie wiadomości w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu zła informacja wpłynęła na spółkę. Tutaj dobrym przykładem jest Gruszka i wychwalanie limitu 1Mbps swego czasu w roamingu
. Wychodzi na to, że jedynie Ty masz odpowiednią wiedzę na każdy temat... może warto rozważyć pracę w telekomunikacji
?
Sam miałem swego czasu problem z polkomtelem bo oszukał mnie na PowerLTE gdzie limit faktycznie otrzymałem, a operator tłumaczył się FUPem. Na drodze reklamacji jako jeden z pierwszych użytkowników zerwałem umowę z winy operatora. To pokazuje tylko, że nie jestem fanboyem. Uważam, że wiele rzeczy w tej sieci powinno został poprawionych, ale uważam też, że wielkim plusem PLUS'a jest jego stabilność działania czego inni operatorzy mogą bardzo często pozazdrościć. Ja z Tobą się przekrzykiwać nie będę bo po prostu szkoda mi na to czasu.
@piotrzet kwestia certyfikacji Apple'a dla PLUS'a to temat którego w ogóle nie brałem pod swoje rozważania. Dla użytkowników Apple'a na pewno byłoby lepiej gdyby sieć taką certyfikacje posiadała. Ja jednak z Iphone'a nie korzystam to też na ten temat się wypowiadać nie będę.
@iphoneski voLTE używałem i szczerze mówiac do stabilności działania tej usługi - szczególnie przy słabym zasiegu LTE dużo brakuje może to jest powód przez który PLUS tego nie wprowadził - nie wiem. Co do voWIFI zgoda operator powinien coś w tym temacie robić. Jeżeli uparł się na zewnętrzną aplikację do tego dostępna dla każdego to po tylu latach powinien już dawno wyjść z bety i dać możliwość skorzystania z niej każdemu zainteresowanemu użytkownikowi.
Panowie spokojnie, nie rozumiem po co się tak pienicie. Chętnie podyskutuje, ale zachowajmy jakiś poziom wypowiedzi. Zarzucanie mi jakobym podawał fejk niusy jest stanowczo nie na miejscu.
@matek451 ooo proszę czyli jednak sprzęt wymieniają
? Już zmiana frontu? Daniel na plusforum się pomylił bo z moich informacji wynika, że sprzęt wymieniany jest bez żadnego aneksu do umowy. Taką informację mam z salonu plus'a.