Dodam jeszcze niestabilne połączenia internetowe - oglądając HBO GO co chwila zawiecha wcześniej stabilnie.
- Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Zgadza się pomimo zasięgu i podłączenia do netu pokazuje się komunikat "Brak dostępu do internetu", a około godziny temu działało bez problemów.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
nie zauważyłem dziś żadnych problemów z dostępem do usług w Tmo
Ich www również ma problemy. Raz się nie ładuje w ogóle, raz się ładuje na pół gwizdka.
Współczuję ich technikom/adminom, muszą mieć naprawdę ciepło. Choć pewnie to niemożliwe, ale chętnie zobaczyłbym już po fakcie case study jak to wyglądało od kuchni.
Współczuję ich technikom/adminom, muszą mieć naprawdę ciepło. Choć pewnie to niemożliwe, ale chętnie zobaczyłbym już po fakcie case study jak to wyglądało od kuchni.
Coś mogło być na rzeczy z tym wpływem na O. Teraz dopiero czytam, że T się spaliło i skojarzyłem dziwną rzecz jaką miałem dziś na karcie Orange. Nie mogłem się nigdzie dodzwonić koło południa, od razu terminal (na VoLTE) kończył rozmowę po wybraniu. Kilkanaście prób na różne numery i nic to samo. Włączyłem samolotowy i wyłączyłem. Terminal wskoczył ponownie do VoLTE i problemy ustąpiły.
Może to nie miało wpływu ale nigdy mi się to nie zdarzyło wcześniej - takie zachowanie.
Może to nie miało wpływu ale nigdy mi się to nie zdarzyło wcześniej - takie zachowanie.
Fajna lokalizacja:-) Bezpieczna:-)
Krynica kwiczała do wieczora. SMS/Data/MMS nie działały.
Krynica kwiczała do wieczora. SMS/Data/MMS nie działały.
Widzę że grubo jest nadal w T a tak sie nasmiewali na twitterze z Play szwaby.
BOK i pre-paid nadal leżą i robią pod siebie - doladowania nie dzialaja, krotkie kody też, aplikacja moj tmobile lezy.
Niech to bedzie przestrogra dla tych ktorzy tak w peanach wychwalali ta smieszna niemiecka wydmuszke za jej jakosc i brak rzekomych oszczedności na infrze bo infra to nie tylko stacje.
6GB straconych i tak im nie podaruje chocbym mial za posrednictwem UKE o to walczyc.
BOK i pre-paid nadal leżą i robią pod siebie - doladowania nie dzialaja, krotkie kody też, aplikacja moj tmobile lezy.
Niech to bedzie przestrogra dla tych ktorzy tak w peanach wychwalali ta smieszna niemiecka wydmuszke za jej jakosc i brak rzekomych oszczedności na infrze bo infra to nie tylko stacje.
6GB straconych i tak im nie podaruje chocbym mial za posrednictwem UKE o to walczyc.
W tej chwili sms i mms mi nie działają.
Nie udało mi się wysłać ani jednego MMSa od wczorajszego przedpołudnia. Próbowałem mnóstwo razy.
Loko - Warszawa.
Loko - Warszawa.
https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
U mnie działa wszystko, włącznie z mms. Warszawa.
Szczęściarz. Jaka aktywacja? U mnie taryfa/ platforma korporo.
https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
Platforma T-mobile do obsługi klientów biznesowych/korpo czyli e-Serwis cały czas leży.
Podobnie kilka naszych magentowych radiolinii.
Podobnie kilka naszych magentowych radiolinii.
Też mogę się dodzwonić i słyszę ten komunikat co @piotrzet. Prepaid.
Kolega z pracy z abonamentem tylko wczoraj miał chwilowe problemy z prędkością neta. Dziś już ok.
Kolega z pracy z abonamentem tylko wczoraj miał chwilowe problemy z prędkością neta. Dziś już ok.
To u mnie jest że "W związku z pożarem... może być wydłużony czas połączenia z konsultantem" Ale z tego co czytam to i tak nawet jak się dodzwonisz to konsultanci nie mają dostępu do kont i nie mogą nic robić. Więc siedzą tylko żeby siedzieć.
Co do internetu działa jak ich strona czyli czasem strony się otwierają czasem nie.
VoLTE działa, VoWiFi nie. SMS działają, MMS nie sprawdzałem.
Co do internetu działa jak ich strona czyli czasem strony się otwierają czasem nie.
VoLTE działa, VoWiFi nie. SMS działają, MMS nie sprawdzałem.
Ostatnio zmieniony 01 lut 2019, 09:47 przez piotrzet, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
Może to kwestia tego, że ja dzwonię z karty Orange? T-Mobile wewnątrz sieci mogło się szybciej przełączyć.
5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
Tak, to dlatego. Z Karty Orange "nie ma takiego numeru", z karty Tm komunikat o wydłużonym czasie oczekiwania na połączenie z obsługą.
Ze stacjonarnych Orange podobnie: nie ma takiego numeru.
Ze stacjonarnych Orange podobnie: nie ma takiego numeru.
Z Play również numer nie istnieje. Czyli prawidłowo, priorytet mają klienci sieci.
A po co mieliby dzwonić klienci innych sieci do BOA T-mobile jeśli nie mieliby usług T-mobile? Ja mam u nich internet, a chciałbym zadzwonić z numeru w Orange. Nie jestem ich klientem? Raczej chodzi o kwestie techniczne, że między sieciami "nie widać" jeszcze tego numeru.
PS. i właśnie coś się dzieje w tej kwestii, bo teraz dzwoniąc z Orange mam sygnał łączenia, ale i tak kończy się "przepraszamy nie ma takiego numeru".
PS. i właśnie coś się dzieje w tej kwestii, bo teraz dzwoniąc z Orange mam sygnał łączenia, ale i tak kończy się "przepraszamy nie ma takiego numeru".
5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
Wczorajszy duży pożar w Warszawie (https://www.telepolis.pl/wiadomosci/wyd ... re-systemy) spowodował duże problemy w sieci T-Mobile w całej Polsce (nie działają lub działają niepoprawnie różne systemy operatora).
Tak naprawdę, to wciąż brak konkretnych informacji co tak naprawdę (i w jaki sposób) uległo awarii: czy sprzęt (i jaki) uległ spaleniu, czy może tylko zalaniu, czy może prewencyjnie go tylko wyłączono.
Przydałoby się info od jakiegoś pracownika T-Mobile, albo osoby dobrze zorientowanej (ale raczej to oznacza pracownika lub współpracownika opa).
Tak naprawdę, to wciąż brak konkretnych informacji co tak naprawdę (i w jaki sposób) uległo awarii: czy sprzęt (i jaki) uległ spaleniu, czy może tylko zalaniu, czy może prewencyjnie go tylko wyłączono.
Przydałoby się info od jakiegoś pracownika T-Mobile, albo osoby dobrze zorientowanej (ale raczej to oznacza pracownika lub współpracownika opa).