DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 6 z 11
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
 #1064327  autor: Mixiorek
 04 lut 2019, 09:39
Nasz światłowód TM zaczął działać. Zobaczymy czy na stałe i czy stabilnie.

"DGP: T-Mobile po pożarze
4 LUTEGO 2019, 08:15
J.A. DZIENNIK GAZETA PRAWNA

Jeszcze w tym tygodniu będą usuwane skutki awarii. Firma będzie też musiała znaleźć nowe lokum na serwerownię i miejsce pracy ok. 50 osób – podsumowuje Dziennik Gazeta Prawna skutki pożaru w Warszawie, od którego ucierpiał T-Mobile.

Wciąż nie działa np. system migracji numerów i aktywowania ich w T-Mobile. Dopiero dziś okaże się również, czy udało się przywrócić stuprocentową sprawność systemu sprzedaży – bo w weekend nie było możliwości, by go przetestować.

Przedstawiciele operatora mówią, że na podliczanie kosztów pożaru jeszcze za wcześnie. Na ten moment operator nie widzi możliwości powrotu do tego budynku. W pierwszej kolejności skupia się na zapewnieniu swym klientom dostępu do wszystkich usług. Operator przywrócił dostęp do usług podstawowych, czyli połączeń głosowych, transmisji danych i SMS. Wciąż mogą występować problemy z korzystaniem z niektórych usług typowo biznesowych. T-Mobile podkreśla jednak, że pożar nie doprowadził do utraty danych klientów.
[...]"

https://www.telko.in/dgp-t-mobile-po-pozarze


Ja tam bym ponownie zrobił w tym samym miejscu systemy krytyczne. A na sąsiada wziął firmę handlującą lakierami. No risk, no fun. Best in the test.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064328  autor: piotrzet
 04 lut 2019, 09:45
VoWiFi dalej nie działa a to nie jest usługa biznesowa. VoLTE nie działa jak wcześniej. Znika podczas połączenia. Płatności w Google Play również nie działają. Miboa również i strona Heyah tak samo. Więc wcale nie przywrócili wszystkich usług dostępnych dla zwykłego Kowalskiego.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064339  autor: p2225
 04 lut 2019, 11:38
Dzwonię na 602 900 000, wiszę na słuchawce 20 minut, po czym zostaję rozłączony. Dzwonię drugi raz, mija 10 minut i... dowiaduję się, że to infolinia dla prepaida, mimo że zawsze ten numer był dla ofert abo. Dla prepaida jest przecież 602 960 200. Mało tego, konsultant podał mi numer do infolinii abonamentowej - (22) 413 69 96, czyli numer dla telefonów stacjonarnych. Czekam już 15 minut :lol:

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1064340  autor: Mixiorek
 04 lut 2019, 11:45
Odpuściłbym sobie w najbliższych dniach (tygodniach?) BOK. Działają rezerwowo i nawet nie jestem pewien czy im wróciły wewnętrzne systemy obsługi. Chyba nie.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064382  autor: kwistas
 04 lut 2019, 17:14
Strona Heyah jak padła na ryj tak sobię leży i kwiczy, tak mają gdzieś ta ofertę, że mało ich interesuje co się dzieje. Trzeba przyznać, że niezły cyrk wyszedł, jakość i solidność sieci pozostawia wiele do życzenia. Oby nauczyli się na błędach i rzeczywiście podstawili na jakość jak doprowadzą sieć do 100% sprawności.
 #1064386  autor: Mixiorek
 04 lut 2019, 17:22
Strona Heyah ma taki sam priorytet jak telefon do BOK Pani Krysi z Augustowa.
On tam walczą o stabilność sieci oraz o podnoszenie kolejnych usług klienckich, które leżą od czwartku. Do tego na wielu polach są nadal ślepi i głusi bo padły im wewnętrzne aplikacje.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064393  autor: piotrzet
 04 lut 2019, 17:30
VoWiFi w T-Mobile wróciło chwilę temu dosłownie. Ciekawe czy w końcu będzie działać jak należy czy jak wcześniej? Jeszcze aplikacja i miboa.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064397  autor: Mixiorek
 04 lut 2019, 17:39
Potwierdzam działanie VoWiFi. Warszawa, S8 XEO. Jak szybko się włącza, aż strach :-) ale SMS do wielu odbiorców wychodzi już dłuuugo.

Zaczęło się naginanie faktów i rzeczywistości, tzw Piiiiarrrr:

https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 53c90474e0

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064413  autor: piotrzet
 04 lut 2019, 19:01
Netflix u mnie działał dobrze praktycznie od czasu pożaru tylko w ten sam dzień były problemy. VoWiFi na moment się włączyło później ikona znikła i już się nie pojawia.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1064469  autor: p2225
 05 lut 2019, 00:18
Mixiorek pisze:
04 lut 2019, 17:39
Zaczęło się naginanie faktów i rzeczywistości, tzw Piiiiarrrr:

https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 53c90474e0
Choć w niektórych przypadkach proces trwa dłużej niż zwykle, to jednak zgłoszenia przekazywane za pośrednictwem infolinii oraz stacjonarnych punktów są skutecznie obsługiwane przez naszych konsultantów.
Taaa, dzisiaj łącznie po ponad godzinie dowiedziałem się, że nie mogą odnowić zlecenia, które wisi od 29 stycznia i nie mają też możliwości zgłoszenia sprawy do działu technicznego i żebym zadzwonił jutro z pytaniem czy jest już możliwe składanie zgłoszeń technicznych.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1064470  autor: klaudia123
 05 lut 2019, 02:54
Na niebezpieczniku jest jedno zdanie... przez ten annopol, wychodziły dane z innych DC w świat... oni ""mieli"" zapas ale danych, tylko jego wyjście w świat było w annopolu... i tu stały punkty styku/aplikacje.
Przyoszczędzili maksymalnie, konkurencja też ma "pożar w czerwonej latarni", My jako szaraki na forum, mamy potwierdzone iż NW!, jest jednak odporne na pady O czy T.
T uratowało łączność tel, tylko dlatego iż w założeniu jest ona rozproszona, gdyby padło i to...
A tu podobna sytuacja w świecie, Korea, pożar głównego budynku, padło WSZYSTKO.
Proszę przeczytać jak szybko to odbudowali http://www.theinvestor.co.kr/view.php?ud=20181125000241

Nikogo nie bronie, nie karcę, T się zbłaźniło... nie te czasy , aby "nie da się", niech idą do Googla jak nie umieją, dane miały refundację, systemy nie. Nie wiemy czym dysponuje konkurencja, zakładamy iż AŻ tak mocno nie szczędzą grosza.

Wnioski dla nas, szaraków? Weźmy w firmie/domu pre-paid konkurencji, tak tylko dla odbierania połączeń, niech będzie i w trzecim rzędzie na wizytówce... niech nam tyłek ratuje :D

A wracając do tematu posta Nw! południowa WLKP., sam koniec, znikło DCS Orange jest ukryty.

PS. Pytanie do znawców, czy nowelizacja prawa tel. spowoduje "mocniejsze" LTE2600? Obecnie 600 i 900m od nadajnika mam niestabilne połączenie z tym pasmem, więc traktuje je jako nieużywalne.
  • Strona 6 z 11
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11