DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 7 z 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
 #1064477  autor: p2225
 05 lut 2019, 08:35
Punkty styku tam na pewno były, bo do części serwerów są problemy z prędkością. Np. do warszawskiego serwera Vectry jest ok. 1 Mb/s w pobieraniu i 20 Mb/s w wysyłaniu, podczas gdy do innych serwerów w innych częściach kraju jest normalna prędkość. Karta Orange do serwera Vectry daje tyle ile dała stacja. Test na tej samej stacji i wspólnym LTE1800, więc można pominąć obciążenie stacji.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1064484  autor: babcia77
 05 lut 2019, 11:06
Pierdu pierdu...

Nie działa MiBOA, nie działa Mój T-Mobile, nie działają kody USSD. Infolinia twierdzi że nic nie może zrobić, nie może włączyć i wyłączyć usług, nie są w stanie podać nawet bieżącego stanu konta, jest włączona na numerze inna usługa niż była przed awarią, nie działa usługa aktywna w chwili awarii, nie odpowiadają na e-mail (nie ma potwierdzenia złożenia zlecenia/reklamacji), infolinia jedyne co potrafi to powtarzać w kółko że trzeba czekać, nie zakładają zgłoszeń serwisowych.

Dziś w aplikacji Mój T-Mobile w miejsce informacji że awarię usuną do 5 lutego wstawili tekst bez jakiegokolwiek terminu. Nie potrafią od 5 dni pomóc w żaden sposób.

A oni pierdzielą "Obecnie występują jedynie jednostkowe ograniczania w działaniu niektórych usług."....
 #1064488  autor: patrix-83
 05 lut 2019, 11:51
Dostałem info od telefonicznego BOK T-mobile że w ten piątek ma już wszystko działać. Póki co krótkie kody nie funkcjonują normalnie wszystkie, zgłoszenia e-mailowe do BOK nie są przyjmowane bo e-mail nie działa. Telefoniczny BOK ma ograniczone możliwości nadal. Usługi też mogą nie działać wszystkie poprawnie.
Fajnie się uporali z tą awarią, codziennie karmią nas innym komunikatem a w piątek powiedzą pewnie że w połowie lutego to będzie wszystko zrobione, masakra!
 #1064527  autor: macqmacq
 05 lut 2019, 21:23
Zapisy na poniższej stronie to żenujące CtrlC-CtrlV przemieszane totalnymi bzdurami!
Cyt. "Było to zdarzenie nadzwyczajne, nieprzewidziane i niemożliwe do zapobieżenia, które należy traktować w kategorii siły wyższej" - wg mnie siła wyższa to np. tornado, tsunami, gradobicie, powódź, trzęsienie ziemi itp. wystąpiło coś takiego wtedy w Polsce??? U różowych zawinił człowiek! - w jaki sposób, tego nie wiem, ale niech nie pieprzą takich bzdur! Poza samym tematem pożaru dziwię się, że taka poważna firma telekomunikacyjna nie ma rezerwowania we własnych systemach!!! Pytam, gdzie mają rezerwowe centrum zarządzania - też się spaliło??? :twisted:
https://firma.t-mobile.pl/pl/dla-mediow ... 53c90474e0
 #1064528  autor: umcusumc
 05 lut 2019, 21:47
Złożyłem dziś wniosek przeniesienia numeru z TM do Fakt Mobile w salonie Play. Pani powiedziała, że normalnie numer powinien przenieść się z ciągu dnia roboczego, jednak zastrzegła, że "ze względu na sytuację w TM" może nastąpić opóźnienie w przeniesieniu numeru i jest to niezależne od ich sieci.
Z ciekawości zawitałem do salonu TM i zgłosiłem chęć przeniesienia numeru do nich. Sprzedawca powiedział, że nie ma takiej możliwości i że jutro już powinno działać. Na moją odpowiedź, że tą samą śpiewkę słyszę od 1 lutego, wzruszył ramionami i powiedział, że wie tylko tyle ile mu powiedzą.
A na mojej karcie, "samosię" wyłączyła oferta Bez limitu za 1 zł dziennie i włączyła się oferta nielimitowana za 25 zł (w postaci informacji, że oferta za 25 zł została zawieszona). Ładny burdel mają w tym archeo ;)

Aż jestem ciekaw statystyk przenoszenia numerów w tym kwartale.
 #1064529  autor: jarekt
 05 lut 2019, 21:56
Na ekranie logowania (www) do banku T-Mobile TMUBDPAB (pełna nazwa: T-Mobile Usługi Bankowe Dostarczane Przez Alior Bank) wisi komunikat (pogrubienie moje):
Brak możliwości wykonania doładowań T-Mobile i Heyah: Uprzejmie informujemy, że w wyniku awarii T-Mobile s.a. doładowania telefonów T-Mobile i Heyah nie są realizowane. Przepraszamy za niedogodności.

Bank T-Mobile nie da rady doładować karty T-Mobile, także wiecie...
 #1064532  autor: p2225
 06 lut 2019, 01:02
Od wczoraj działają już zgłoszenia techniczne przez rozmowę z BOA. Co ciekawe, BOA odbiera już połączenia w kilka sekund, tak jak było dawniej. Zgłoszenie zrealizowali w zaledwie kilka godzin od rozmowy, choć w SMSie napisali, że planowana data realizacji to 8 lutego.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1064541  autor: p2225
 06 lut 2019, 08:06
Czyli albo konsultanci już sami nie wiedzą co mają, a czego nie, albo technicy ciągle poprawiają system i czasowo wyłączają pewne opcje.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #1064549  autor: jarekt
 06 lut 2019, 10:02
To z kim podpisuje się umowę? Do kogo składa się reklamację? Kto za wszystko jest odpowiedzialny?
Do salonu kogo udajesz się aby coś załatwić w tym banku?
Umowę podpisujesz z T-Mobile UBDPAB. Reklamację składasz do T-Mobile UBDPAB. Odpowiedzialny jest T-Mobile UBDPAB.
Udajesz się do salonu T-Mobile (tego od fonów). I tak dalej. Można by jeszcze z 20 kwestii wymienić i za wszystko odpowiedzialny jest T-Mobile czy bank T-Mobile (choć do banku mu daleko, jak ze wszystkim w T-Mobile).

T-Mobile sprzedaje net na światłowodzie (jeszcze nie sprzedaje), to z kim umowę podpisujesz? Z Orange? Czyja to jest oferta? Orange? Do kogo składasz reklamacje? Do Orange? Do salonu kogo się udajesz aby coś w tej kwestii załatwić? Do Orange?
Nie do Orange? Ale jak to nie do Orange jak swiatłowód jest Orange?

Więc powtórzę: bank T-Mobile, posiadający nawet specjalne mechanizmy i bonusy dla doładowujących numer w sieci T-Mobile, nie potrafi tego doładowania od tygodnia zrobić, o czym informuje na swojej stronie, stronie banku T-Mobile UBDPAB.

Koniec tematu.
 #1064556  autor: Mixiorek
 06 lut 2019, 10:42
No Panie. Niemiecka jakość :-)

To ja dodam jeszcze jedno. Na Annopolu w kurniku trzymali wiele krytycznych systemów. Natomiast jeden system mają chyba dla bezpieczeństwa w 30 lokalizacjach na terenie naszego kraju, Europy i świata - system do fakturowania :lol: Dziś otrzymałem faktury za styczeń, na czas, bez opóźnień. Oni są niemożliwi :lol:

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1064560  autor: Remington
 06 lut 2019, 11:10
@jarekt
nie koniec, bo dezinformację siejesz... Umowę zawiera się z Alior Bank i wszystko z nim załatwiasz (to, że jest osobna infolinia nie znaczy, że to inny podmiot), z operatorem nic a nic nie mając wspólnego. Strona należy do Alior Banku, regulaminy też: https://www.t-mobilebankowe.pl/pad . A gdy dojdzie do rozwodu, będzie jak z bankiem Orange Finanse, tj. zniknie logo operatora pozostanie bank. Analogia do światłowodu jest nietrafiona.

Faktycznie, kiedyś mieli stanowiska w salonach TM, ale zagadnięta pani wyparła się by miała coś wspólnego z TM. Nie chciała jednak odpowiedzieć czy pracuje dla banku czy jakiegoś pośrednika.

Doładowania nie działają, bo pewnie kupują je bezpośrednio w TM.
 #1064561  autor: 3G
 06 lut 2019, 11:26
Haha, dobre :)
W kwestii mojego "zmarłego" numeru - otrzymałem właśnie sms, że zgłoszenie wymaga dodatkowej weryfikacji i postarają się odpowiedzieć do 12.02. Hmm...
Może zaczęli grzebać w nie do końca działającym systemie i teraz to już umarł w butach :?

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 7 z 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11