Złożyłem dziś wniosek przeniesienia numeru z TM do Fakt Mobile w salonie Play. Pani powiedziała, że normalnie numer powinien przenieść się z ciągu dnia roboczego, jednak zastrzegła, że "ze względu na sytuację w TM" może nastąpić opóźnienie w przeniesieniu numeru i jest to niezależne od ich sieci.
Z ciekawości zawitałem do salonu TM i zgłosiłem chęć przeniesienia numeru do nich. Sprzedawca powiedział, że nie ma takiej możliwości i że jutro już powinno działać. Na moją odpowiedź, że tą samą śpiewkę słyszę od 1 lutego, wzruszył ramionami i powiedział, że wie tylko tyle ile mu powiedzą.
A na mojej karcie, "samosię" wyłączyła oferta Bez limitu za 1 zł dziennie i włączyła się oferta nielimitowana za 25 zł (w postaci informacji, że oferta za 25 zł została zawieszona). Ładny burdel mają w tym archeo
Aż jestem ciekaw statystyk przenoszenia numerów w tym kwartale.