Zrobiłem zgłoszenie techniczne odnośnie spadków prędkości i zrywania pobierania. Oto odpowiedź sprzed tygodnia:
Dzień dobry
Dziękuję za zgłoszenie. Przepraszam za utrudnienia. Zresetowałem na Pana koncie ustawienia sieciowe, a także przywróciłem domyślną konfiguracją punktów dostępowych APN. Proszę o restart urządzenia, w którym znajduje się karta SIM.
Jeśli problem nie ustąpi, proszę o zrobienie testu prędkości łącza i przesłanie wyników ( najlepiej zrzut ekranu ) wraz z podaniem numeru kontaktowego. Będę mógł wówczas przesłać zgłoszenie do szczegółowej weryfikacji przez Dział Techniczny.
Póki co, przez tydzień działa ok. Pingi wróciły do starych wartości, użytkownicy nie zauważyli zerwań pobierania i spadków prędkości. Zamrażania sesji też nie. Choć pewności co do działań BOA nie mam, bo w międzyczasie skończył się pierwszy okres rozliczeniowy (zużyte 330 GB) i równie dobrze to mogło mieć jakiś wpływ. Przez ostatnie dwa tygodnie, internet działał na innym, starszym routerze, więc to kolejna opcja do dyskusji. Na następne dwa tygodnie postawię z powrotem Huaweia B528 i zobaczymy co się będzie działo.
Oczywiście pierwsza faktura też nie mogła obyć się bez problemów i jest zawyżona o 40 zł. Czekam na list z korektą (szkoda, że nie wysyłają ich na maila).
PS. serwer Emitela działa już normalnie. W testach wyciąga dobre prędkości zarówno na T-mobile jak i Orange.