Co prawda, to prawda.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ten Virgin jest dziwny. Na Vikingach też jest takie dno?
Nie, na Vikingach działa tak jak w Play. Po części pewnie dlatego, że nie bawią się w jakieś niedopracowane własne platformy tylko działają na platformie Play.marcz123456 pisze:Ten Virgin jest dziwny. Na Vikingach też jest takie dno?
a działa wam internet na sieci orange/t-m? bo u mnie nie działa od kilku dni. na play działa bez problemów. apn dobry restart nic nie daje.
Wow ranga "Stary Wyjadacz" nie sądziłem że dotrwam do niej
Słuchajcie wiadomo coś może czy virgin ma zamiar wprowadzić jakieś pakiety rozmów i danych które będą działać w roamingu EU?
Sieć mi pasuje, ale nie pasuje mi że nie mogę korzystać w pakiecie z rozmów poza PL i brak jakiegokolwiek sensownego pakietu internetu na unię...
Z kolei pasuje mi bardzo to, że nie pobierają żadnych opłat za odbieranie połączeń poza PL bo w większości odbieram. Chyba że może komuś zaczęli naliczać za odbieranie za granicą?
Sieć mi pasuje, ale nie pasuje mi że nie mogę korzystać w pakiecie z rozmów poza PL i brak jakiegokolwiek sensownego pakietu internetu na unię...
Z kolei pasuje mi bardzo to, że nie pobierają żadnych opłat za odbieranie połączeń poza PL bo w większości odbieram. Chyba że może komuś zaczęli naliczać za odbieranie za granicą?
No widzisz, w A2mobile też tak jest ale od 1 lipca ma się to zmienić.
Jacy jeszcze operatorzy nie pobierają opłat za odebrane połączenia poza PL i są warci uwagi dając w ramach pakietu internet i rozmowy poza PL?
Jacy jeszcze operatorzy nie pobierają opłat za odebrane połączenia poza PL i są warci uwagi dając w ramach pakietu internet i rozmowy poza PL?
Ok, ale czy w ramach ich pakietu Do wszystkich S mam darmowe połączenia do polski na komórki i stacjonarne będąc np w Niemczech?
NIELIMITOWANE ROZMOWY I SMSY DO POLSKI ORAZ 2 GB INTERNETU W ROAMINGU W UE. Wszystko jest na ich stronie....
Premium Mobile od dawna ma zgodę UKE na pobieranie dopłat w roamingu UE (w tym za połączenia przychodzące) i od lipca postanowili to wykorzystywać w a2mobile. Natomiast Virgin ma zgodę na pobieranie dopłat za połączenia wychodzące, a nie ma zgody na pobieranie dopłat za połączenia przychodzące.
Za odbieranie opłat nie pobierają jeszcze: Klucz Mobile, Lycamobile, Mobile Vikings, wRodzinie. Za dzwonienie tylko Klucz Mobile i Lycamobile.
A jak jest z "polityką uczciwego korzystania"?
Często podróżuje i bywa że w ciągu 4 miesięcy 52% tego czasu spędzam poza PL.
Z Virgin nie dostałem nigdy smsa że w związku z tą polityką zaczynają mi coś naliczać... znajomy ma Plusa i on owszem "dopłaca" czasami. W Lycamobile ponoć też jest ta polityka tylko nie wiem czy stosują...
Często podróżuje i bywa że w ciągu 4 miesięcy 52% tego czasu spędzam poza PL.
Z Virgin nie dostałem nigdy smsa że w związku z tą polityką zaczynają mi coś naliczać... znajomy ma Plusa i on owszem "dopłaca" czasami. W Lycamobile ponoć też jest ta polityka tylko nie wiem czy stosują...
Wczoraj skończyła mi się ważnośc połączęn wychodzących. Ostatnie doładowanie 365 dni temu.
1. Jak długo będzie mozliwość odbierania połączeń przychodzących?
2. Da radę przenieść ten numer do innej sieci bez konieczności doładowywania?
3. Po ilu mniej więcej miesiącach virgin dezaktywuje numer?
1. Jak długo będzie mozliwość odbierania połączeń przychodzących?
2. Da radę przenieść ten numer do innej sieci bez konieczności doładowywania?
3. Po ilu mniej więcej miesiącach virgin dezaktywuje numer?
Ponieważ podejrzewam, że decydenci z VM mogą zaglądać do tego wątku, więc mam dla nich propozycję, by rozważyli przywrócenie zlikwidowanego pakietu 60 minut rozmów za 3 zł.
Ja do rozmów korzystam głownie z komunikatorów, więc miesięcznie potrzebuję niewiele minut połączeń, na ogół w VM miesięcznie zużywam ok. 30-50 minut, a jeśli pojawi mi się konieczność przeprowadzenia jakichś dłuższych rozmów, to wtedy korzystam z NJU, gdzie dziennie nie wydam więcej niż 1,20 zł.
Dopóki istniało darmowe #Freemium, to co miesiąc wykupywałem sobie jeszcze dodatkowy pakiet 30 minut za 3 zł i mi to całkowicie wystarczało, ale gdy wraz z likwidacją taryfy #Freemium zlikwidowano także pakiet 30 minut za 3 zł, to w tym momencie VM stało się dla mnie całkowicie nieatrakcyjne.
Obecnie korzystam z pakietów MINI3, których minuty zazwyczaj kończą mi się na kilka dni przed upływem okresu rozliczeniowego i w tej sytuacji nie ma sensu, by na te kilka brakujących dni dokupywać za 5 zł pakiet 120 minut, które w zdecydowanej większości mi przepadną, a jednocześnie podnoszą mi miesięczny koszt utrzymania konta do 8 zł.
Gdybym mógł kupić pakiet 60 minut za 3 zł, to bym kupił taki pakiet, tymczasem w obecnej sytuacji przez tę resztę miesiąca korzystam z oferty mojego drugiego operatora, co mnie taniej wypada niż wykupienie pakietu minut za 5 zł.
Nie ukrywam, że cały czas rozważam rezygnację z VM i myślę, że jeśli w najbliższym czasie oferta pakietu 30 min/3 zł się nie pojawi, to prawdopodobnie z numeru w VM zrezygnuję i myślę, że nie jestem jedynym, który taką kalkulację przeprowadza.
Ja do rozmów korzystam głownie z komunikatorów, więc miesięcznie potrzebuję niewiele minut połączeń, na ogół w VM miesięcznie zużywam ok. 30-50 minut, a jeśli pojawi mi się konieczność przeprowadzenia jakichś dłuższych rozmów, to wtedy korzystam z NJU, gdzie dziennie nie wydam więcej niż 1,20 zł.
Dopóki istniało darmowe #Freemium, to co miesiąc wykupywałem sobie jeszcze dodatkowy pakiet 30 minut za 3 zł i mi to całkowicie wystarczało, ale gdy wraz z likwidacją taryfy #Freemium zlikwidowano także pakiet 30 minut za 3 zł, to w tym momencie VM stało się dla mnie całkowicie nieatrakcyjne.
Obecnie korzystam z pakietów MINI3, których minuty zazwyczaj kończą mi się na kilka dni przed upływem okresu rozliczeniowego i w tej sytuacji nie ma sensu, by na te kilka brakujących dni dokupywać za 5 zł pakiet 120 minut, które w zdecydowanej większości mi przepadną, a jednocześnie podnoszą mi miesięczny koszt utrzymania konta do 8 zł.
Gdybym mógł kupić pakiet 60 minut za 3 zł, to bym kupił taki pakiet, tymczasem w obecnej sytuacji przez tę resztę miesiąca korzystam z oferty mojego drugiego operatora, co mnie taniej wypada niż wykupienie pakietu minut za 5 zł.
Nie ukrywam, że cały czas rozważam rezygnację z VM i myślę, że jeśli w najbliższym czasie oferta pakietu 30 min/3 zł się nie pojawi, to prawdopodobnie z numeru w VM zrezygnuję i myślę, że nie jestem jedynym, który taką kalkulację przeprowadza.
@TeleCypisek
Rozważ ew. aktywację drugiego numeru w Virgin, na którym, TYLKO w razie potrzeby, aktywujesz #mini3, co powinno odpowiadać twoim potrzebom.
Aktywacja drugiego numeru z #mini3, np. na 10 dni przed końcem cyklu pierwszego numeru, zapewni Ci dodatkową elastyczność. Wtedy, w celu zmniejszenia kosztów, możesz np. wyłączyć #mini3 na pierwszym numerze i aktywować go ponownie, TYLKO w razie potrzeby, dopiero po zakończeniu cyklu dla drugiego numeru. Itd.
Rozważ ew. aktywację drugiego numeru w Virgin, na którym, TYLKO w razie potrzeby, aktywujesz #mini3, co powinno odpowiadać twoim potrzebom.
Aktywacja drugiego numeru z #mini3, np. na 10 dni przed końcem cyklu pierwszego numeru, zapewni Ci dodatkową elastyczność. Wtedy, w celu zmniejszenia kosztów, możesz np. wyłączyć #mini3 na pierwszym numerze i aktywować go ponownie, TYLKO w razie potrzeby, dopiero po zakończeniu cyklu dla drugiego numeru. Itd.
Pakiet 60 min. za 5 zł (nie za 3 zł) był częścią oferty Freemium. Czyli za darmo było 30 minut, a za 5 zł w sumie 90 min. Wycofali całość Freemium, bo widocznie im się to nie opłacało (minuta wychodziła za 5,5 gr.).
Natomiast standardowy pakiet 60 min. w ofercie Virgina był jest i ma się dobrze od początku 2017, ale kosztuje 8 zł. Twój post należy rozumieć jako apel o obniżenie jego ceny o ponad 60%.
@TeleCypisek, Tacy ja Ty``utrzymujecie`` tą sieć więc takimi apelami (oby było ich więcej) macie szanse coś osiągnąć.
ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
Oczywiście że masz rację, zlikwidowany pakiet 60 minut rzeczywiście kosztował 5 zł, natomiast mnie teraz brakuje zlikwidowanego wraz z #Freemium pakietu za 3 zł, który miał 30 minut i z którego właśnie korzystałem. A ponieważ darmowe 30 minut + 30 minut kupione za 3 zł łącznie dawało mi 60 minut rozmów, wiec stąd moje niefortunne sformułowanie o zlikwidowanym pakiecie 60 minut za 3 złRemington pisze: ↑05 cze 2019, 09:53
Pakiet 60 min. za 5 zł (nie za 3 zł) był częścią oferty Freemium. Czyli za darmo było 30 minut, a za 5 zł w sumie 90 min. Wycofali całość Freemium, bo widocznie im się to nie opłacało (minuta wychodziła za 5,5 gr.).
Natomiast standardowy pakiet 60 min. w ofercie Virgina był jest i ma się dobrze od początku 2017, ale kosztuje 8 zł. Twój post należy rozumieć jako apel o obniżenie jego ceny o ponad 60%.
Natomiast co do aktualnej oferty: ponieważ w cenniku MINI 3 istnieje pakiet 120 minut za 5 zł (co daje cenę 4,2 gr/min), więc zaproponowałem utworzenie pakietu 60 minut za 3 zł, w którym minuta wychodziłaby po 5 gr, czyli byłaby droższa niż w pakiecie za 5 zł.
Czy to taki zły pomysł?
To już VM musi sam ocenić, czy im się bardziej opłaca sprzedać pakiet 60 minut za 3 zł, czy żeby abonent te rozmowy wykonał z karty innego operatora.
Dla mnie w każdym razie całkowicie nieopłacalne jest wykupywanie pakietu za 5 zł po to, żeby wykonać 20 minut rozmów, gdyż za te kwotę to w NJU mogę rozmawiać przez 4 dni bez limitu.
Dzięki za pomysł, jest ciekawy, ale w moim przypadku nie tyle chodzi o minimalizację kosztów, co o ich optymalizację, a ubieranie się w kolejny numer jest niezbyt wygodne.neotele pisze: ↑05 cze 2019, 08:36@TeleCypisek
Rozważ ew. aktywację drugiego numeru w Virgin, na którym, TYLKO w razie potrzeby, aktywujesz #mini3, co powinno odpowiadać twoim potrzebom.
Aktywacja drugiego numeru z #mini3, np. na 10 dni przed końcem cyklu pierwszego numeru, zapewni Ci dodatkową elastyczność. Wtedy, w celu zmniejszenia kosztów, możesz np. wyłączyć #mini3 na pierwszym numerze i aktywować go ponownie, TYLKO w razie potrzeby, dopiero po zakończeniu cyklu dla drugiego numeru. Itd.
Obecnie gdy kończy mi się pakiet minut w VM, to zaczynam eksploatować swój numer w NJU, gdzie minuta jest tańsza niż w podstawowym cenniku VM, a dziennie nie zapłacę więcej niż 1,20 zł.
Wiesz, jeszcze nie miałem numeru w VM jak średni miesięczny koszt utrzymania głównego numeru wypadał mi na poziomi ok. 7 zł, więc dlaczego teraz w VM miałbym płacić więcej?