ja też dostałem taką ofertę na trzy nr gdzieś przed tygodniem , ale nie mogłem rozmawiać za bardzo i miał kolega oddzwonić do mnie po 16 , ale do teraz cisza , dodam że wszystkie nr na wypowiedzeniu
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Pytanie kieruje do osób posiadających dawny abonament wspólny, bo jak się okazuje nie mogę dodać kolejnego numeru pod abonament główny, ani nie mogę przedłużyć umowy na numer dodatkowy, prawda to? Tak mi powiedziano w punkcie. Jak przeniosę numer, czy przedłużę dodatkowy, to będzie to jako osobna oferta.
To nieprawda. Niestety nie każdy konsultant potrafi/chce to zrobić.
Radzę spróbować z innym lub ewentualnie napisać reklamację, że nie wywiązują się z warunków umowy. Prawdopodobnie zadzwoni do Ciebie wtedy ktoś kompetentny.
Radzę spróbować z innym lub ewentualnie napisać reklamację, że nie wywiązują się z warunków umowy. Prawdopodobnie zadzwoni do Ciebie wtedy ktoś kompetentny.
Tak zrobiłem. Mam jeszcze jedna kwestie, a mianowicie numer, który chciałbym przenieść do Orange jest zarejestrowany na działalność jednoosobowa. Czy mogę do faktury w Orange abonamentu wspólnego dodać nazwę firmy wraz z NIP do faktury? Czy musi być zrobione cesja na firmę ? Obawiam się, ze może to być niewykonalne lub bądź mogę stracić przez to wszelkie zniżki przyznane w ofercie indywidualnej.
Rozmawiałem ostatnio z dwoma konsultantami.
Jeden zarzekał się, że nie mogę przedłużyć umowy (1 numer do listopada 2018, dwa numery do lutego 2020) bo jest zbyt wcześnie i inni konsultanci są niekompetentni (sic!)
Drugi powiedział, że jak najbardziej przedłużenie jest możliwe, ale zaoferować może jedynie to co na stronie bo dla mojego konta nie ma dostępnych rabatów.
Za przedłużenie 3 numerów chcą 95zł/miesiąc.
W jaki sposób mogę ugrać coś więcej?
Jest jakiś numer do DUK? Można w jakiś sposób zainicjować z nimi kontakt?
Może na forum jest ktoś, kto może załatwić coś więcej?
{EDIT} Jeszcze jedno pytanie. Migracja do Orange Flex jest możliwa na 150dni przed końcem umowy. Potem, następnego dnia mogę spokojnie już przenieść numer gdziekolwiek, tak? Czyli de facto skończyć umowę 5 miesięcy wcześniej, tak?
Jeden zarzekał się, że nie mogę przedłużyć umowy (1 numer do listopada 2018, dwa numery do lutego 2020) bo jest zbyt wcześnie i inni konsultanci są niekompetentni (sic!)
Drugi powiedział, że jak najbardziej przedłużenie jest możliwe, ale zaoferować może jedynie to co na stronie bo dla mojego konta nie ma dostępnych rabatów.
Za przedłużenie 3 numerów chcą 95zł/miesiąc.
W jaki sposób mogę ugrać coś więcej?
Jest jakiś numer do DUK? Można w jakiś sposób zainicjować z nimi kontakt?
Może na forum jest ktoś, kto może załatwić coś więcej?
{EDIT} Jeszcze jedno pytanie. Migracja do Orange Flex jest możliwa na 150dni przed końcem umowy. Potem, następnego dnia mogę spokojnie już przenieść numer gdziekolwiek, tak? Czyli de facto skończyć umowę 5 miesięcy wcześniej, tak?
Nie mogę już edytować poprzedniego postu.
Po złożeniu wypowiedzenia skontaktowali się ze mną z działu "Rezygnacje" i zaoferowali 3 numery za 65zł. Do tego skromny rabat na słuchawkę.
Była też propozycja na przedłużenie umowy na internet (kiedyś to był "domowy") LTE, wtedy łączny koszt ~110zł.
Oraz ew. na zamianę tego internetu na skromny pakiet 20GB za 9,99 miesięcznie i 3 miesiące gratis.
Po złożeniu wypowiedzenia skontaktowali się ze mną z działu "Rezygnacje" i zaoferowali 3 numery za 65zł. Do tego skromny rabat na słuchawkę.
Była też propozycja na przedłużenie umowy na internet (kiedyś to był "domowy") LTE, wtedy łączny koszt ~110zł.
Oraz ew. na zamianę tego internetu na skromny pakiet 20GB za 9,99 miesięcznie i 3 miesiące gratis.
Mam już możliwość przedłużenia umowy (obecna do października). Chciałbym do obecnego abonamentu dołożyć kolejny numer. Dzwoniłem już na infolinię i proponują tylko standardową cenę, to co na stronie.
Jest tu może konsultant, który jest w stanie ugrać jakiekolwiek zniżki czy upusty?
Jest tu może konsultant, który jest w stanie ugrać jakiekolwiek zniżki czy upusty?
Obecnie korzystam z oferty Orange Love ( Funpack + 3 numery w planie LTE Wspólny )
Chciałbym przedłużyć umowę z telefonem Huawei P30 pro z
3 numerami no limit z pakietem około 20 GB na główny numer + internet stacjonarny + TV
Jakie można wynegocjować najlepsze warunki?
Czy w kwocie 260 zł /miesiąc (oczywiście z ratą za telefon) idzie się zmieścić?
Jeśli jakiś konsultant z Działu Utrzymania Klienta jest chętny na rozmowę to proszę o kontakt na priv
Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze. Również dla Najbliższych +
Chciałbym przedłużyć umowę z telefonem Huawei P30 pro z
3 numerami no limit z pakietem około 20 GB na główny numer + internet stacjonarny + TV
Jakie można wynegocjować najlepsze warunki?
Czy w kwocie 260 zł /miesiąc (oczywiście z ratą za telefon) idzie się zmieścić?
Jeśli jakiś konsultant z Działu Utrzymania Klienta jest chętny na rozmowę to proszę o kontakt na priv
Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze. Również dla Najbliższych +
Czy jest tu jakiś konsultant Orange mam do przedłużenia na 3 numery, i internet mobilny. Kontaktował się ze mną dział utrzymania , ale nie mogłem rozmawiać , a pierwsza umowa wygasa 20.06, reszta 30.06. A może ktoś orientuję się gdzie opłaca się przenieś nr? Bo oferta standardowa orange nie zachwyca.
osa114 , przejdź do nju
Mam dokładnie ten sam problem. Abonament Smart Plan LTE Główny, chciałem ostatnio podłączyć kolejny numer jako Smart Plan Dodatkowy, konsultant spuścił mnie na drzewo "bo oferta jest już niedostępna". Złożyłem reklamację, otrzymałem odpowiedź, że " nie, bo oferta niedostępna". Poszła skarga do UKE, czekam na odpowiedź.trancex pisze: ↑01 cze 2019, 12:24Pytanie kieruje do osób posiadających dawny abonament wspólny, bo jak się okazuje nie mogę dodać kolejnego numeru pod abonament główny, ani nie mogę przedłużyć umowy na numer dodatkowy, prawda to? Tak mi powiedziano w punkcie. Jak przeniosę numer, czy przedłużę dodatkowy, to będzie to jako osobna oferta.
Takową reklamację złożyłem, nic nie dało. Złożyłem skargę do UKE z takim właśnie zarzutem "niewywiązywanie się z warunków umowy".zielony71 pisze:To nieprawda. Niestety nie każdy konsultant potrafi/chce to zrobić.
Radzę spróbować z innym lub ewentualnie napisać reklamację, że nie wywiązują się z warunków umowy. Prawdopodobnie zadzwoni do Ciebie wtedy ktoś kompetentny.
Dlaczego uważasz, że Orange powinien ci sprzedać coś, co już wycofał z oferty ? Regulamin oferty Smart Plan LTE Wspólny:
3.5. W ramach Oferty Abonent może zawrzeć maksymalnie 8 powiązanych Umów (lub aneksów do Umów) w ramach planu taryfowego Smart Plan LTE Dodatkowy.
Jest tu mowa o ofercie która została wycofana ze sprzedaży.
3.5. W ramach Oferty Abonent może zawrzeć maksymalnie 8 powiązanych Umów (lub aneksów do Umów) w ramach planu taryfowego Smart Plan LTE Dodatkowy.
Jest tu mowa o ofercie która została wycofana ze sprzedaży.
Dlatego, że regulamin obowiązuje przez cały czas trwania umowy a nie tylko w chwili jej podpisywania?
Witam, do tej pory miałem w cenie 120zł miesięcznie :
jeden numer telefonu z 5GB internetu
drugi numer telefonu z 3GB internetu
telewizję pakiet jakiś podstawowy
internet światłowód do 100MB
kończy mi się umowa i proponują mi na przedłużenie w cenie 105zł miesięcznie:
jeden numer telefonu z 15GB internetu
drugi numer telefonu z 5GB internetu
telewizję pakiet jakiś podstawowy
internet światłowód do 100MB
podpowiecie czy to dobra oferta?
jeden numer telefonu z 5GB internetu
drugi numer telefonu z 3GB internetu
telewizję pakiet jakiś podstawowy
internet światłowód do 100MB
kończy mi się umowa i proponują mi na przedłużenie w cenie 105zł miesięcznie:
jeden numer telefonu z 15GB internetu
drugi numer telefonu z 5GB internetu
telewizję pakiet jakiś podstawowy
internet światłowód do 100MB
podpowiecie czy to dobra oferta?
Nie jest źle ja za 100 mam
-telewizje 100 kanalow 55 w HD
-internet do 20 adsl
-telefon no limit stacjonarne EU
-no limit rozmow sms mms i 5gb ( nie starcza mi i wykorzystuje zazwyczaj 10).
-telewizje 100 kanalow 55 w HD
-internet do 20 adsl
-telefon no limit stacjonarne EU
-no limit rozmow sms mms i 5gb ( nie starcza mi i wykorzystuje zazwyczaj 10).
Pozdrawiam
Regulamin obowiązuje nie przez cały czas umowy, ale do czasu jego zmiany - o ile taka zmiana wystąpi (co zresztą jest dość logiczne). Przy czym jego zmiana, co do zasady, pozwala na wypowiedzenie umowy bez konieczności zapłaty ew. kary umownej.
Regulamin obowiązuje przez całą umowę, nie tylko w chwili podpisania, ale może się w trakcie zmienić jego treść. Przez cały czas trwania umowy nie wprowadzono do "mojego" regulaminu zmiany mówiącej o braku możliwości dołączenia kolejnych numerów w SmartPlanie Dodatkowym. Dla mojej umowy i abonamentu regulamin jest ciągle taki sam i cały czas zawiera ten zapis o dołączaniu kolejnych numerów. W regulaminie nie ma zapisu, że numery dodatkowe można dołączać tylko w chwili podpisywania umowy na numer główny. Konsultant w chwili podpisywania umowy twierdził, że będzie można to robić w dowolnym momencie trwania umowy na numer główny.
Zresztą nie ma co tu dyskutować. Sprawa jest od kilku tygodni w UKE, zobaczymy co powiedzą.
Zresztą nie ma co tu dyskutować. Sprawa jest od kilku tygodni w UKE, zobaczymy co powiedzą.
Otrzymałem dziś odpowiedź z interwencji UKE.
W skrócie: miałem rację, operator nadal powinien dawać mi możliwość dodawania kolejnych numerów do umowy, a konsultanci mówili nieprawdę. Poniżej istotne fragmenty z odpowiedzi UKE:
"Obecnie oferta Smart Plan LTE Wspólny jest ofertą archiwalną. Oferta Smart Plan LTE Dodatkowy jest natomiast dostępna w sprzedaży, wyłącznie w salonach i wyłącznie w opcji bez zakupu urządzenia
(...)
Klienci korzystający z oferty Smart Plan LTE Wspólny, mają możliwość dołączenia do istniejącej już Grupy Bliskich, kolejnych numerów w planie taryfowym Smart Plan LTE Dodatkowy.
(...)
W przesłanych do UKE wyjaśnieniach, Orange przyznaje, że zarówno podczas rozmowy z Doradcą Biura Obsługi Klienta z 23 maja br., który przyjmował od Pana zgłoszenie, jak również w treści odpowiedzi z 26 maja br. rzeczywiście zostały podane błędne informacje, za co Spółka za pośrednictwem UKE, Pana przeprasza.
Biorąc pod uwagę powyższe, zgodnie z obowiązującą Pana umową, może Pan do Grupy Bliskich dołączyć kolejne numery w planie Smart Plan LTE Dodatkowy".
W skrócie: miałem rację, operator nadal powinien dawać mi możliwość dodawania kolejnych numerów do umowy, a konsultanci mówili nieprawdę. Poniżej istotne fragmenty z odpowiedzi UKE:
"Obecnie oferta Smart Plan LTE Wspólny jest ofertą archiwalną. Oferta Smart Plan LTE Dodatkowy jest natomiast dostępna w sprzedaży, wyłącznie w salonach i wyłącznie w opcji bez zakupu urządzenia
(...)
Klienci korzystający z oferty Smart Plan LTE Wspólny, mają możliwość dołączenia do istniejącej już Grupy Bliskich, kolejnych numerów w planie taryfowym Smart Plan LTE Dodatkowy.
(...)
W przesłanych do UKE wyjaśnieniach, Orange przyznaje, że zarówno podczas rozmowy z Doradcą Biura Obsługi Klienta z 23 maja br., który przyjmował od Pana zgłoszenie, jak również w treści odpowiedzi z 26 maja br. rzeczywiście zostały podane błędne informacje, za co Spółka za pośrednictwem UKE, Pana przeprasza.
Biorąc pod uwagę powyższe, zgodnie z obowiązującą Pana umową, może Pan do Grupy Bliskich dołączyć kolejne numery w planie Smart Plan LTE Dodatkowy".
Cześć
Posiadam obecnie pakiet Love TV+NEOSTRADA+Tel.komórkowy w warunkach promocyjnych z 2017r ( kwota za całość 89zł). Umowa kończy się za miesiąc. W międzyczasie został dokupiony dodatkowy abonament komórkowy i podłączony do umowy love którego zobowiązanie wygasa pod koniec 2020 r. W związku z tym mam kilka pytań:
- chciałbym zrezygnować z tel stacjonarnego, czy mozna to zrobić przy okazji aneksu?
- czy w ramach love mozna zmigrować internet z neostrady do jakiegoś planu LTE mobilnego ?
- czy mogę odpiąc ten dodatkowy numer od umowy Love w przypadku gdybym przeniósł wygasające usługi do innego operatora?
z góry dzięki za odp.
Posiadam obecnie pakiet Love TV+NEOSTRADA+Tel.komórkowy w warunkach promocyjnych z 2017r ( kwota za całość 89zł). Umowa kończy się za miesiąc. W międzyczasie został dokupiony dodatkowy abonament komórkowy i podłączony do umowy love którego zobowiązanie wygasa pod koniec 2020 r. W związku z tym mam kilka pytań:
- chciałbym zrezygnować z tel stacjonarnego, czy mozna to zrobić przy okazji aneksu?
- czy w ramach love mozna zmigrować internet z neostrady do jakiegoś planu LTE mobilnego ?
- czy mogę odpiąc ten dodatkowy numer od umowy Love w przypadku gdybym przeniósł wygasające usługi do innego operatora?
z góry dzięki za odp.
1. Jeżeli chcesz zrezygnować z voipa to musisz zrezygnować z TV, nie ma pakietu TV+NEO+TEL. KOM.advert pisze: ↑20 cze 2019, 09:54Cześć
Posiadam obecnie pakiet Love TV+NEOSTRADA+Tel.komórkowy w warunkach promocyjnych z 2017r ( kwota za całość 89zł). Umowa kończy się za miesiąc. W międzyczasie został dokupiony dodatkowy abonament komórkowy i podłączony do umowy love którego zobowiązanie wygasa pod koniec 2020 r. W związku z tym mam kilka pytań:
- chciałbym zrezygnować z tel stacjonarnego, czy mozna to zrobić przy okazji aneksu?
- czy w ramach love mozna zmigrować internet z neostrady do jakiegoś planu LTE mobilnego ?
- czy mogę odpiąc ten dodatkowy numer od umowy Love w przypadku gdybym przeniósł wygasające usługi do innego operatora?
z góry dzięki za odp.
2. Nie, musisz podpisać nową umowę na pakiet LOVE z internetem mobilnym.
3. Nie, kolejny numer masz na oddzielnej umowie i nie ma on nic wspólnego z LOVE.