spotify pisze: ↑12 cze 2019, 22:50
..."wady" wypisałem z grubsza wszystkich... najmniej ma Tmobile...
Potwierdzam - najmniej ma T-Mobile do zaoferowania klientom, bo ma po prostu najwięcej wad, ogromnie dużo wad. Także pełna zgoda @spotify, co do ogromnej wadliwości tego opa, co zresztą @matek451 i inni też ciągle potwierdzają.
W ogóle słowa typu "naj-", np. "najwięcej", "najmniej" itp., to najczęściej powtarzające się słowa związane z T-Mobile ale występują one tylko w kontekście negatywnym, np.:
- ma najwięcej atrap starterów w salonach,
- ma największe i najdziwniejsze ograniczenia w prepaidzie,
- ma najbardziej niedorobione i wadliwe systemy bilingowe i informatyczne,
- ma najbardziej wadliwy (kosmicznie wadliwy) system obsługi kodów USSD (krótkich kodów),
- ma najgorszy, najbardziej wadliwy, najczęściej niedziałający system online do obsługi numeru (liczba pojedyncza!!!) i najgorszą (również pod każdym możliwym względem) apkę,
- jest największym dawcą numerów,
- ma najmniej klientów,
- jest opem najbardziej uzależnionym od zagranicznej centrali, nie rozumiejącej - co naturalne - specyfiki polskiego rynku,
- w raportach kwartalnych ukrywa najwięcej ważnych informacji,
- obsługuje najmniejszy ruch data (internetowy),
- ma najbardziej znienawidzoną i infantylną kolorystykę - różową,
- ma najgorsze forum dla klientów i potencjalnych klientów, pomagające rozwiązywać różnorakie problemy - to znaczy nie ma wcale forum,
- pobierał największe opłaty za sprawdzenie stanu konta (4 grosze), podczas gdy wszyscy pozostali operatorzy razem wzięci nie osiągnęli w sumie nigdy nawet 1 grosza,
- ma najbardziej łatwopalne centrum danych i zarządzania, umiejscowione celowo (nie przez przypadek - to był w pełni świadomy wybór) w najbardziej idiotycznym miejscu,
- ma najbardziej zakłamane i fałszywe RWK spośród wszystkich opów, a w zasadzie nie ma RWK wcale,
- ma największą liczbę włączanych znienacka, nieregulaminowo, niezamawianych i płatnych usług, przy okazji włączania lub wyłączania innych usług czy zmiany taryfy,
- ma największą liczbę niedziałających poprawnie usług,
- ma największy bałagan na stronie www,
- ma największy bałagan na podstronie z dokumentami, regulaminami i i cennikami,
- ma najbardziej idiotyczne i co ważne niezrozumiałe i nic nie mówiące nazwy cenników i regulaminów,
- ma największe problemy z włączaniem i wyłączaniem usług lub sprawdzaniem ich stanu (czy usługa jest włączona czy wyłączona),
- ma największe opłaty za zmianę taryfy (u innych opów 0zł, w TM 3zł),
- ma najszybsze kasowanie konta z kasy - już 14. dnia od upływu terminu wychodzących, kiedy w dodatku obowiązują jeszcze przez miesiąc rozmowy przychodzące,
- ma największe problemy z włączeniem transmisji LTE na numerze - zazwyczaj na starterze LTE jest nieaktywne (u innych opów nie ma takich szopek od lat),
- ma najgorszy system przyznawania, odnawiania, sumowania, przedłużania pakietów oraz ich zarządzania,
...i dziesiątki innych takich "naj-" w sensie negatywnym ale już się zmęczyłem i nie chce mi się pisać.
Na koniec tylko dodam:
- T-Mobile ma największą liczbę nonsensów i bezsensów sztucznie stworzonych i przez lata nie zmienionych, naprawionych czy skorygowanych.
Także potwierdzam, że T-Mobile to najgorszy operator pod prawie każdym możliwym względem.
Przy czym skala problemów u tego opa jest tak duża i trwa nieprzerwanie od tylu lat, że on nie jest po prostu na 4 miejscu biorąc pod uwagę tylko 4 operatorów infrastrukturalnych, tylko to wygląda tak, że na pierwszych 3 miejscach jest Orange, Play i Plus (taka wg mnie jest obecnie średnia kolejność biorąc pod uwagę możliwie największą liczbę różnych czynników, z jak największej liczby miejsc, od jak największej liczby klientów, przy czym Orange i Play idą prawie łeb w łeb), potem długo, długo nie ma nic, i T-Mobile jest dopiero na 10 miejscu.