Kupiłem nowy starter VM, aktytowałem go, mogę rozmawiać z innymi, ale za cholerę nie idzie wysłać SMSa do innej osoby. O co tu kurna chodzi?
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W BOK nie pomogli?
Aktywowałem testowo (ale ważność konta też mi się kończyła ) na kilkunastu numerach pakiet #Mini3 za 3zł.
Bez problemu każdy numer po kilkunastu minutach dostał prawdziwe RWK i resztę dobrodziejstw czyli 300MB/30min/30sms.
Bez problemu każdy numer po kilkunastu minutach dostał prawdziwe RWK i resztę dobrodziejstw czyli 300MB/30min/30sms.
Ale tylko na nowych kartach SIM. Ja mam starą i nie da się w ogóle aktywować bez wymiany.
Wszystkie były przeniesione do Virgin w październiku 2015 roku. Nie kojarzę teraz czy kupowane wtedy też już były "nowe".
Wiem, wysyłają kartę listem poleconym. Poczta Polska to ZŁO. U mnie listonosz chodzi raz na tydzień (choć teraz wakacje, więc może rzadziej), awizo wrzuca tylko czasem, zdarza mu się mylić budynki i wrzuca pod właściwy nr mieszkania, ale w innym budynku. Trzeba więc chodzić na pocztę i się dowiadywać, odstając kilkadziesiąt minut w kolejce osób z podobnymi "problemami". Dlatego wymieniać karty nie zamierzam.
Mi przysłali zwykłą pocztą (priorytetem) i wrzucili do skrzynki, więc nie będzie potrzeby chodzenia na pocztę.
Jak dawno? Ja jedną wymieniałem na jesieni i przyszła listem poleconym, z przygodami opisanymi powyżej. Dlatego kolejnych nawet nie próbowałem.
Dokładnie nie pamiętam. Chyba z 1,5 roku temu.Remington pisze:Jak dawno?
Czy to prawda, że VM likwiduje ofertę "klasycznego" doładowywania telefonu przez użytkownika na rzecz pakietów - miesięczne stałe kwoty doładowań, płatne na fakturę, taką info otrzymałem i nie wiem czy ściema ? Mam jeszcze starą SIM-ke z "bonusem (+50%)"
Skąd masz takie "info"? Podaj źródło.
Na ich stronie nic takiego nie widzę, a w systemie jest aktywny przycisk "Doładuj konto online", który prowadzi do strony doładowań, z klasycznymi opcjami:
To info od konsultanta VM ale to chyba na zasadzie na razie dobrowolności/testu przejścia na taki system.Z jednej strony VM ma jasną sprawę kto ile będzie płacił, z drugiej strony nie muszę pamiętać o doładowaniu.
2 czerwca 2019r minęła ważność połączeń wychodzących. Za ile tygodni/miesięcy mogę spodziewać się całkowitej blokady (odebrania) numeru przez Virgin?
Regulaminowo masz 60 dni przychodzących, od terminu wychodzących. Następnego dnia znika kasa z konta (na 100%, bo robi to automat) i również numer zostanie całkowicie wyłączony, ale to już nie jest pewne na 100%, bo operatorzy jadący na P4 stosują dodatkowy okres karencji (przychodzące wciąż działają) przez 30-180 dni, ale tego nic nie reguluje więc nie liczyłbym nawet na 1 dodatkowy dzień. Co innego gdy zapomnisz i sobie przypomnisz i okres karencji Cię uratuje...
Witajcie,
Możecie mi powiedzieć, czy w Virgin Mobile działa dzisiaj Stan Darmowy do Play i w drugą stronę dla nowo przenoszonych numerów?
Chcę przejść z Play i potrzebuję oferty na 30-50 minut do wszystkich, SD (bo sporo numerów mam nadal w Play) i RWK (internet nieważny) za jak najniższą cenę.
Virgin wydaje się optymalny ale nigdzie nie ma informacji o SD zaś w zeszłym roku były tutaj podobno jakieś zmiany.
Możecie mi powiedzieć, czy w Virgin Mobile działa dzisiaj Stan Darmowy do Play i w drugą stronę dla nowo przenoszonych numerów?
Chcę przejść z Play i potrzebuję oferty na 30-50 minut do wszystkich, SD (bo sporo numerów mam nadal w Play) i RWK (internet nieważny) za jak najniższą cenę.
Virgin wydaje się optymalny ale nigdzie nie ma informacji o SD zaś w zeszłym roku były tutaj podobno jakieś zmiany.
Usługa SD jest tylko w taryfach Play i RBM (oczywiście nie we wszystkich). Przy czym jest darmowy SD (uruchomienie SD nic nie kosztuje - np. kodem *188#) i płatny SD (opłata wynosi 9/10zł miesięcznie). W niektórych taryfach są obydwa SD i w Play24 łatwo się pomylić i włączyć płatny SD.
SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.
SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.
Czyli w Virgin Mobile nie ma dzisiaj darmowego SD?jarekt pisze:Usługa SD jest tylko w taryfach Play i RBM (oczywiście nie we wszystkich). Przy czym jest darmowy SD (uruchomienie SD nic nie kosztuje - np. kodem *188#) i płatny SD (opłata wynosi 9/10zł miesięcznie). W niektórych taryfach są obydwa SD i w Play24 łatwo się pomylić i włączyć płatny SD.
SD to oczywiście darmowe rozmowy i SMSy do wszystkich opów na P4, a więc nie tylko do Play, RBM i Fakt. Czyli również do Virgin i do innych opów MVNO na sieci P4. Ale nie "z Virgin" czy "z innych MVNO" do Play/RBM/Fakt.
Będę musiał za tę usługę płacić? Wiesz może ile?
Nigdy nie było i nie ma też dzisiaj .
Ani darmowego SD, ani płatnego SD.
Powtórzę: SD jest tylko w P4, w niektórych taryfach Play i RBM (darmowy SD jest w FPnK, OdN, PnKLT, PnK, PnKS, PnKSurf, RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE, rbmSM).
Ani darmowego SD, ani płatnego SD.
Powtórzę: SD jest tylko w P4, w niektórych taryfach Play i RBM (darmowy SD jest w FPnK, OdN, PnKLT, PnK, PnKS, PnKSurf, RBM1, RBM7MNP, RBM5, rbmE, rbmSM).