darekka pisze: ↑13 cze 2019, 18:36
Z obu bilingów wynika, że 12ego(30dzień od aktywacji) po złotóweczce nie pobrało na żadnym z 2 numerów...
Może dlatego wychodzą cyrki w 31 dzień.
Aktualnie do lipca mam przerwę w korzystaniu z usługi więc się na razie nie wypowiem jak to u mnie działa. Jeśli rzeczywiście pakiety będą większe to mamy sukces.
Ciekawe jest natomiast:
- jakiej wielkości będzie drugi pakiet GB i kolejne
- czy w dalszym ciągu jest aktywna poprawka wprowadzona ok. 1,5 roku temu która
miała na celu naprawić błąd który powodował wywalenie się usługi po uzbieraniu 2
TB. Przypomnę że polegało to na tym że po uzbieraniu ok. 1,8 TB nastąpiło
zmniejszenie pakietu danych do ok. 1 TB.
Nie tak dawno była informacja że T-mobile ma wprowadzić jakieś zmiany na infolinii w celu przyspieszenia rozwiązywania problemów z jakimi dzwonią klienci . Być może coś zmieniono w systemie dlatego konsultanci wiedzą z jaką usługą mają doczynienia.
To miałem na myśli